Sample?quote:Op zondag 27 december 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom moet ik bij Bruce Hornsby denken aan 2pac?
Als je de lijst een beetje scant, zijn er veel meer onbegrijpelijke dingenquote:Op zondag 27 december 2009 00:58 schreef Modus het volgende:
Hoe kan R. Williams nou hoger staan dan dit meesterwerkje..
peaceman had de Top2000 al ter aarde besteld.quote:Op zondag 27 december 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je de lijst een beetje scant, zijn er veel meer onbegrijpelijke dingen
Ja, hij had 'm elders gepost. Hij heeft zeker een punt (meerdere, zelfs). Maar ik heb tegen hem gezegd dat hij het te serieus neemtquote:Op zondag 27 december 2009 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
peaceman had de Top2000 al ter aarde besteld.
Gisteren vlogen de nieuwkomers je om de oren.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, hij had 'm elders gepost. Hij heeft zeker een punt (meerdere, zelfs). Maar ik heb tegen hem gezegd dat hij het te serieus neemtNeemt niet weg dat de lijst echt heel anders is dan voorgaande jaren.
Dat bedoel ik. Het moet allemaal van die gezellige ouwe meuk zijnquote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisteren vlogen de nieuwkomers je om de oren.
Ik werd toen wakker met Katy Perry en hoorde achtereenvolgens ook nog Peter Fox, Muse, Miss Montreal en Jason Mraz.
Ik had Muse eigenlijk niet in de Top2000 verwacht vanwege het bombastische gitaargeweld, maar ik vind het wel mooi meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |