en hoe laat gaat het worden vannacht? Ik maak het niet te laat (hoop ik)moet mijn broertje morgen om 6 uur wegbrengen .quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef jakees het volgende:
Hebben jullie dat nou ook dat de top 2000 's nachts wat magischer aanvoelt? Ik kan nu zo tot 3 uur blijven luisteren terwijl overdag ik toch sneller ben afgeleid.
Ik heb nog geen strategie.quote:Op zondag 27 december 2009 00:11 schreef jakees het volgende:
[..]
en hoe laat gaat het worden vannacht? Ik maak het niet te laat (hoop ik)moet mijn broertje morgen om 6 uur wegbrengen .
Radio 2 maakt nu de bekende fout door 20 nummers in één uur te persen. Er gaan her en der wat fragmenten/nummers sneuvelen...quote:Op zondag 27 december 2009 00:20 schreef Againzender het volgende:
kap hem ff af, stelletje hondenJoe Cocker vinden jullie zeker veel beter, salonhonden
Dalida, mevrouw met een behoorlijk verhaal.... maar ik word er niet echt warm vanquote:Op zondag 27 december 2009 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Mart Smeets vindt dit nummer zeker leuk...
Ze scheen zichzelf verhangen te hebben nadat bleek dat ze geen kinderen meer kon krijgen...quote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dalida, mevrouw met een behoorlijk verhaal.... maar ik word er niet echt warm van
twee jaar geleden geloof ik: Frits Spits die lyrisch begint over The The en het einde door Jools Holland. En vervolgens dat hele einde gewoon niet draaienquote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radio 2 maakt nu de bekende fout door 20 nummers in één uur te persen. Er gaan her en der wat fragmenten/nummers sneuvelen...
Dat hij dit jaar verstek laat gaan, vind ik een wonder.quote:Op zondag 27 december 2009 00:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
twee jaar geleden geloof ik: Frits Spits die lyrisch begint over The The en het einde door Jools Holland. En vervolgens dat hele einde gewoon niet draaien
En dan is het nog eerder begonnen ook. Tochquote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radio 2 maakt nu de bekende fout door 20 nummers in één uur te persen. Er gaan her en der wat fragmenten/nummers sneuvelen...
Dat is het meest gekke ervan...quote:Op zondag 27 december 2009 00:26 schreef Ruud het volgende:
[..]
En dan is het nog eerder begonnen ook. Toch
Klopt, rond de 14 per uur.quote:Op zondag 27 december 2009 00:29 schreef Chiappucci het volgende:
Er worden helemaal geen 20 nummers in 1 uur gepropt.
Gefixed.quote:Op zondag 27 december 2009 00:29 schreef Chiappucci het volgende:
Er worden helemaal geen 20 nummers in 1 uur gepropt. Kijk maar eens naar de lijst, de laatste 5 nummers horen een stuk hoger te staan.
Sample?quote:Op zondag 27 december 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom moet ik bij Bruce Hornsby denken aan 2pac?
Als je de lijst een beetje scant, zijn er veel meer onbegrijpelijke dingenquote:Op zondag 27 december 2009 00:58 schreef Modus het volgende:
Hoe kan R. Williams nou hoger staan dan dit meesterwerkje..
peaceman had de Top2000 al ter aarde besteld.quote:Op zondag 27 december 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je de lijst een beetje scant, zijn er veel meer onbegrijpelijke dingen
Ja, hij had 'm elders gepost. Hij heeft zeker een punt (meerdere, zelfs). Maar ik heb tegen hem gezegd dat hij het te serieus neemtquote:Op zondag 27 december 2009 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
peaceman had de Top2000 al ter aarde besteld.
Gisteren vlogen de nieuwkomers je om de oren.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, hij had 'm elders gepost. Hij heeft zeker een punt (meerdere, zelfs). Maar ik heb tegen hem gezegd dat hij het te serieus neemtNeemt niet weg dat de lijst echt heel anders is dan voorgaande jaren.
Dat bedoel ik. Het moet allemaal van die gezellige ouwe meuk zijnquote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisteren vlogen de nieuwkomers je om de oren.
Ik werd toen wakker met Katy Perry en hoorde achtereenvolgens ook nog Peter Fox, Muse, Miss Montreal en Jason Mraz.
Ik had Muse eigenlijk niet in de Top2000 verwacht vanwege het bombastische gitaargeweld, maar ik vind het wel mooi meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |