Ja sorry, er zat iets verkeerds onder de Control V.quote:
Dat bleekquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, er zat iets verkeerds onder de Control V.
Die blijft maar springen tot ie omvaltquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie Mick Jagger over het scherm schieten!!
Inderdaad!! Leuk om te zien. HIj deed ons ook erg verbazen toen wij bij het concert van de RS waren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Die blijft maar springen tot ie omvalt
dat duurt al veels te lang gezien zijn levensstijlquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Die blijft maar springen tot ie omvalt
ssssssssssssssquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:17 schreef FritsFlits het volgende:
Chariots of Fire straksDe live uitvoering is echt
![]()
![]()
Wanneer?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad!! Leuk om te zien. HIj deed ons ook erg verbazen toen wij bij het concert van de RS waren.
Die leven echt niet (meer) zo ongezond als hun imago doet vermoeden hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat duurt al veels te lang gezien zijn levensstijl
In 2006, tegen al onze verwachtingen in, was het een supergoed optreden. Zelfs het geluid was goed te doen.quote:
Ik durf echt te wedden dat Mick de minste drugs van alle Stones heeft gehad. Zelfs Charlie Watts heeft aan de heroïne gezetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat duurt al veels te lang gezien zijn levensstijl
Ik heb ze een paar jaar daarvoor gezien (weet niet precies wanneer)quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In 2006, tegen al onze verwachtingen in, was het een supergoed optreden. Zelfs het geluid was goed te doen.
Ja, precies. Al hadden we die dag helemaal geen zin om te gaan, maar de kaarten waren verrekte duur geweest en toch maar gegaan. Echt geweldige avond gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar jaar daarvoor gezien (weet niet precies wanneer)
Toch iets wat je ooit gezien moet hebben
Ik deed daar kaartcontrole en toen de show begon mochten we in de VIP lounge gaan zitten
Zo heb ik tussen '97 en '02 honderden artiesten gezienquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies. Al hadden we die dag helemaal geen zin om te gaan, maar de kaarten waren verrekte duur geweest en toch maar gegaan. Echt geweldige avond gehad.
Cool zeg!!
Ik heb ze alleen gehoord, van buiten het hek bij het Goffertparkquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar jaar daarvoor gezien (weet niet precies wanneer)
Toch iets wat je ooit gezien moet hebben
Ik deed daar kaartcontrole en toen de show begon mochten we in de VIP lounge gaan zitten
Da's balenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:28 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen gehoord, van buiten het hek bij het Goffertpark![]()
We hadden kaartjes gekocht van iemand, maar die bleek niet thuis
Toch maar gegaan en buiten het hek op het gras gezeten
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Da's balen
Ik heb ooit enorm veel werk gedaan om kaartjes voor Pearl Jam te regelen, toen gebeurde er een paar dagen voor het concert het één en ander in Roskilde
Leuk, waar was dat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Zo heb ik tussen '97 en '02 honderden artiesten gezien
Heb je ze later nog wel gezien? Wij hebben ze een paar jaar geleden gezien in Gelredome, was erg goed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Da's balen
Ik heb ooit enorm veel werk gedaan om kaartjes voor Pearl Jam te regelen, toen gebeurde er een paar dagen voor het concert het één en ander in Roskilde
Op vele plaatsenquote:
Heb ze 2 jaar geleden in Nijmegen gezienquote:Heb je ze later nog wel gezien? Wij hebben ze een paar jaar geleden gezien in Gelredome, was erg goed.
Ja, sorryquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Lul![]()
Ik dacht dat Jimi Hendrix kwam, maar jij hebt het natuurlijk over tv
Super zeg!! Leuke plekken om te werken!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Op vele plaatsen
Kuip, Ahoy, Pinkpop, Lowlands, ...
[..]
quote:Heb ze 2 jaar geleden in Nijmegen gezien
Welterustenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Super zeg!! Leuke plekken om te werken!![]()
[..]
Nou tijd om naar bed te gaan.... val bijna om van de slaap, veel te korte nacht gehad vannacht.![]()
veel plezier nog en tot morgen!!
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2009 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Nou tijd om naar bed te gaan.... val bijna om van de slaap, veel te korte nacht gehad vannacht.![]()
Peace ligt al in bed. We zijn afgedraaid... vannacht om half 3 naar bed, om half 9 er weer uit ..... dat zijn we niet meer gewend.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |