Echt leuk! Benieuwd is welke fokkers dat zijn...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:30 schreef Nizno het volgende:
Hier ook even de complimenten over de column neerzetten:
@ peaceman:
http://twitter.com/gewoongert/status/7060625183
en
http://twitter.com/YvonHeslinga/status/7060604468
Yvon is wel duidelijk toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Echt leuk! Benieuwd is welke fokkers dat zijn...
Ik zie geen 'bewerken' optie hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Euh, de OP moet je vanuit de 'Bewerken'-modus van de Fok! Wiki kopiėren...
GewoonGert -> BarneyStinson (3FM-topic)quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Echt leuk! Benieuwd is welke fokkers dat zijn...
Daarvoor moet je idd ingelogd zijn.quote:
Ja, wist het niet zeker...quote:
Oke op die manier.quote:En die andere weet ik niet of het een fokker is... Die eerste tweet had ik namelijk gezet die hij geRTt heeft.
Ik had al antwoord gegeven...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Yvon is wel duidelijk toch?
En die andere weet ik niet of het een fokker is... Die eerste tweet had ik namelijk gezet die hij geRTt heeft.
Ik heb genoeg accounts her en der.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Account aanmaken voor de Wiki-optie, dan zie je hem wel...
Laterquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, wist het niet zeker...
[..]
Oke op die manier.![]()
Enfin wij gaan ff de Christmas Muppet Movie kijken met de kids... tot laters
Sterker nog, waarom hebben mensen de behoefte dit met ons te delen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:35 schreef Roi het volgende:
Dansen met je wasmand... Wat moeten we met die informatie![]()
Jij hoort Gerard Cox niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef cafca het volgende:
Riding on the City of New Orleans,
Illinois Central Monday morning rail
Fifteen cars and fifteen restless riders,
Three conductors and twenty-five sacks of mail.
All along the southbound odyssey
The train pulls out at Kankakee
Rolls along past houses, farms and fields.
Passin' trains that have no names,
Freight yards full of old black men
And the graveyards of the rusted automobiles.
CHORUS:
Good morning America how are you?
Don't you know me I'm your native son,
I'm the train they call The City of New Orleans,
I'll be gone five hundred miles when the day is done.
Dealin' card games with the old men in the club car.
Penny a point ain't no one keepin' score.
Pass the paper bag that holds the bottle
Feel the wheels rumblin' 'neath the floor.
And the sons of pullman porters
And the sons of engineers
Ride their father's magic carpets made of steel.
Mothers with their babes asleep,
Are rockin' to the gentle beat
And the rhythm of the rails is all they feel.
CHORUS
Nighttime on The City of New Orleans,
Changing cars in Memphis, Tennessee.
Half way home, we'll be there by morning
Through the Mississippi darkness
Rolling down to the sea.
And all the towns and people seem
To fade into a bad dream
And the steel rails still ain't heard the news.
The conductor sings his song again,
The passengers will please refrain
This train's got the disappearing railroad blues.
Good night, America, how are you?
Don't you know me I'm your native son,
I'm the train they call The City of New Orleans,
I'll be gone five hundred miles when the day is done.
Bandbreedte stelen is niet netjes?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Meer de persoon dan het nummer overigens...
Dat is over een paar weken alweerquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De tennissers die straks in Melbourne moeten spelen zien er wel heel zwaar tegenop...
Ik vind ook dat ze nu al had moeten rentenieren...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Norrage het volgende:
kutnummer van Madonna....ze is nu echt veels te oud
Tja, ik heb het niet verzonnenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stelen, in deze tijd van onbeperkte bandbreedte?
have funquote:
Bandbreedte is niet onbeperkt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stelen, in deze tijd van onbeperkte bandbreedte?
Aaah, jij bent getrouwd met peacemanquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
wij gaan lekker tv kijken
Zou het weer veilig zijn daar te wonen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Djeez het volgende:
Mexicooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
[BR]-tags werken hier niet...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef Nizno het volgende:
De OP moet in de wiki gewoon ,br. s er bij krijgen zodat je normaal kan kopieren.
Nee, Mexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicoquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Djeez het volgende:
Mexicooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Jammer dat het foutste nummer er weer niet in zit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:44 schreef Norrage het volgende:
dit vind ik nou een jammer nummer.....nostalgie voor sommigen okee, maar het blijft nederlands en zeer gay
dat merkte ik idd...quote:
tisser mis met gay?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:44 schreef Norrage het volgende:
dit vind ik nou een jammer nummer.....nostalgie voor sommigen okee, maar het blijft nederlands en zeer gay
en welke versta je daar onder?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat het foutste nummer er weer niet in zit.
Hij was maar een neger?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat het foutste nummer er weer niet in zit.
Ik denk niet dat iemand dat nummer nu zou kunnen schrijven en componeren, ligt nog al gevoelig...quote:
# 723quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
een regelrechte rickrollquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Ik ga even puzzelen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat merkte ik idd...
dan moet er ff gekeken worden, want het is onzin dat iedereen een account moet hebben om te kunnen bewerken zodat ze de OP kunnen plaatsen.
Bent U zelf ook..?quote:
Oh, hij zit er toch in?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
een regelrechte rickroll
Aangezien hij er dus wel in staat!!
maakt dat verschil?quote:
Geenszins. Maar het valt me op dat je dan wel erg veel overeenkomsten zou hebben met eerdere meechatster Wexy. Maar ik zie dat je hier toch ook al een tijdje meeloopt.quote:
En terecht in de lijst.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Norrage het volgende:
Toch knap dat Room Eleven eindelijk een beetje aan het doorbreken is!! Had niet verwacht dat ze in de top 2000 zouden komen
Opus nieuw binnen? Is die afgelopen jaar ergens geplugd?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Zometeen:
1619 1637 Crosby, Stills & Nash : Marrakesh express
1334 1636 Ray Charles : I can't stop loving you
1829 1635 Kinks : All day and all of the night
1317 1634 Dire Straits : Water of love
1360 1633 Mud : Lonely this christmas
1429 1632 Beach Boys : Then I kissed her
- 1631 Blųf : Een manier om thuis te komen
1287 1630 Chaka Khan & Rufus : Ain't nobody
- 1629 Opus : Live is life
1212 1628 Michel Fugain : Le printemps
1325 1627 Golden Earring : Bombay
669 1626 Bots : Zeven dagen lang
1301 1625 Frank Sinatra : Strangers in the night
Dat kįn toch niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is zover: EINE ÖSTERREICHISCHE SCHALLPLATTE!
[..]
Dat tagje heb jij dus vorig jaar over het hoofd gezien? Vorig jaar had ik idd de tag.. Was Wexyquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geenszins. Maar het valt me op dat je dan wel erg veel overeenkomsten zou hebben met eerdere meechatster Wexy. Maar ik zie dat je hier toch ook al een tijdje meeloopt.
Zojuist gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef MadMaster het volgende:
@ D.:
Kan je testen door de OP nu vanaf de Wiki te kopieren en in de OP van dit topic te plakken?
Is zeker blijven hangen door die bierreclame?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef D. het volgende:
[..]
Opus nieuw binnen? Is die afgelopen jaar ergens geplugd?
Ah! Nee, niet echt opgemerkt. Ook naamverandering dus, alleen is de mijne iets minder opvallendquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat tagje heb jij dus vorig jaar over het hoofd gezien? Vorig jaar had ik idd de tag.. Was Wexy
Sjow bij deze even het bewijsquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat tagje heb jij dus vorig jaar over het hoofd gezien? Vorig jaar had ik idd de tag.. Was Wexy
En zo hoort het dusquote:
Wat aso van hen om langs te komen zo met de feestdagenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef FritsFlits het volgende:
Chaos bij ons, zus met d'r familie is hier (kinderen included). Hoor nog amper de radio
Had ook niet in de gaten dat je voorheen Wexy was...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef wexy het volgende:
[..]
Sjow bij deze even het bewijs
It's ME!!
Ik ben overtuigd!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef wexy het volgende:
[..]
It's ME!!
Kan daar zo op kotsen he, dat dan ineens het hele land een nummer leuk vindt vanwege een reclame (of iets anders)....maar daarvoor nog nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:02 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Alvast een voorproefje voor het komende uur
Life is.... A Tunnel...
Opus draait ook al jaren bij elke voetbalclub rondom de velden, opmerkelijk dat hij er vorig jaar niet in stond.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef Norrage het volgende:
Wow, goed uurtje!
En Opus is natuurlijk de top 2000 ingekomen vanwege die reclame
Ik vond een half jaar tag al lang genoeg.. En om hem als ondertitel boven de UI te nemen is me ook te ergquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ook niet in de gaten dat je voorheen Wexy was...
Het is daarvoor toch ook een hit geweest?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan daar zo op kotsen he, dat dan ineens het hele land een nummer leuk vindt vanwege een reclame (of iets anders)....maar daarvoor nog niet
Mwa, volgens mij is dat nummer weinig onveranderd populair geweest hoor. Ook met een bepaald Maradonna-filmpje bijv. En volgens mij altijd een skihutklassieker geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan daar zo op kotsen he, dat dan ineens het hele land een nummer leuk vindt vanwege een reclame (of iets anders)....maar daarvoor nog niet
Je mag ook Diego Maradonna bedanken...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef Norrage het volgende:
Wow, goed uurtje!
En Opus is natuurlijk de top 2000 ingekomen vanwege die reclame
Ik kom je maar een week per jaar op Fok! tegen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vond een half jaar tag al lang genoeg.. En om hem als ondertitel boven de UI te nemen is me ook te erg![]()
Dus bij deze.. Ik ben het echt
en ik heb er nog een note aan over gehouden ook... Staat ook in.. voorheen wexy....
Eens. Ik heb hem net ook even gelezen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef borisz het volgende:
Wel eens met die column. Al pak ik wel mijn uurtjes mee
same herequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom je maar een week per jaar op Fok! tegen...
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef wexy het volgende:
[..]
It's ME!!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:06 schreef Nizno het volgende:
en ik heb er nog een note aan over gehouden ook... Staat ook in.. voorheen wexy....
Hij is dan wel blind, hij moet nog steeds dingen tekenen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zou 'ie hem zelf gesigneerd hebben?
jah.. Ik kan met mijn pimp abo ze inzien dus vandaar dat ik het weetquote:
Doe er wat aan dan!!quote:
Zoveel tekent 'ie tegenwoordig anders niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is dan wel blind, hij moet nog steeds dingen tekenen hoor
ik doe niet aan abo's, dus wat er in de mijne staat is een raadsel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah.. Ik kan met mijn pimp abo ze inzien dus vandaar dat ik het weet
[..]
veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hang meestal alleen rond in MUZ en MEN...
Ik ga wat kerstverplichtingen nakomen...
Het zit hier om de hoek hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel plezier
en ja MEN en MUZ is mij net een stap te ver op FOK! ...
Nee, Elvis zat niet in Mudquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:27 schreef Roi het volgende:
Oh is dat niet van Elvis....
Ik ben er ook zo blij meequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Joepie zeg, Blof.
Dit decennium nog gecoverd door Liberty X, een Britse band uit de koker van Simon Cowell (toen hij de TV gevonden had).quote:
EINE ÖSTERREICHISCHE SCHALLPLATTE!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mis gewoon een bepaalde aankondiging
*'m juist zachter zetquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef Paaskonijn het volgende:
*volume harder zet*
Da's dan weer jammerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit decennium nog gecoverd door Liberty X, een Britse band uit de koker van Simon Cowell (toen hij de TV gevonden had).
Alleen maar vrolijke nummers op dit moment.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:42 schreef Roi het volgende:
Michel Fugain! Dat draaide m'n moeder vaak.
Wat is die dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:49 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 meteen refereert naar de goaltune van Hoffenheim.
Ik denk dat hij het geweldig zal vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:54 schreef FritsFlits het volgende:
Ben benieuwd wat peaceman van dit nummer vindt.. het is ten slotte van Bert Kaempfert
In het Duits?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die klinkt precies hetzelfde, alleen iets sneller en alleen het begin.
De Duitse versie hč. Was wollen wir trinken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die klinkt precies hetzelfde, alleen iets sneller en alleen het begin.
Klopt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Duitse versie hč. Was wollen wir trinken.
Tof.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Duitse versie hč. Was wollen wir trinken.
In ieder geval heb ik Use Somebody van Kings of Leon dan van Laura Jansen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:03 schreef Norrage het volgende:
Wat doet Kings Of Leon in godsnaam in de lijst?? Niet dat het slecht is hoor, maar wie hebben daar op gestemd?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:20 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wordt een beetje onpasselijk van die zeikstem van de zanger van Kings of Leon
Dat was vroeger minder. Voorbeeld: Red Morning Light.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:20 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wordt een beetje onpasselijk van die zeikstem van de zanger van Kings of Leon
Verschrikkelijk iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:20 schreef Terreros85 het volgende:
Dit dus.quote:
Sex on Fire staat niet op de kaart.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind dit zo brak hč. Staat Sex on Fire wel hoger? Mag dat dan toch hopen.
Whehequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat Roel_Jewel dit niet horen...
Dat nummer vind ik 80 keer zo goed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sex on Fire staat niet op de kaart.
zat het ook even te luisteren ter vergelijking. Dat nummer is spannend, origineel...100x beter zelfs. Dit Use Somebody is echt zo'n toekomstige skyradio kraker...verschrikkelijk.. Geen wonder dat het in de top 2000 staat en Sex On Fire niet....echt om van te kotsen...hoe commercieler hoe beter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik 80 keer zo goed.
Ik ook, want 80 keer nix is nog steeds nixquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik 80 keer zo goed.
Notion vind ik mogelijk nog beter...quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
zat het ook even te luisteren ter vergelijking. Dat nummer is spannend, origineel...100x beter zelfs. Dit Use Somebody is echt zo'n toekomstige skyradio kraker...verschrikkelijk.. Geen wonder dat het in de top 2000 staat en Sex On Fire niet....echt om van te kotsen...hoe commercieler hoe beter.
Dit is Ken Leequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Nilsson - Without you
90% van de lijst bestaat uit zeik nummersquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:27 schreef Norrage het volgende:
wat een zeik-band is dat toch eigenlijk kings of leon![]()
Nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:31 schreef Roi het volgende:
[..]
90% van de lijst bestaat uit zeik nummers
Het erge is dat dat wel meevalt, maar dat alle echte zeiknummers die erin staan juist die van het laatste decennium zijn....alhoewel, ouderen vast zeggen dat er ook kutnummers instaan van vroegahquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:31 schreef Roi het volgende:
[..]
90% van de lijst bestaat uit zeik nummers
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Mariah Carey is overigens dit jaar maar één keer te horen in de Top2000.
Het is even doorzetten maar dan heb je die verschrikking ook gehad.
Ter compensatie staat Katie Melua er 5 keer inquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Mariah Carey is overigens dit jaar maar één keer te horen in de Top2000.
Het is even doorzetten maar dan heb je die verschrikking ook gehad.
Die heeft er zeven in liggen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:35 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Aah, dat maakt een hoop goed. Hoevaak staat Celine Dion erin?
Liever Ketevan dan Maria.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:36 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ter compensatie staat Katie Melua er 5 keer in
wat een toeval dat peace er ook is egquote:
Zal ik me dan, om de schijn op te houden, ook maar weer even melden?quote:
Vind het woord toeval inmiddels niet echt meer van toepassing.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zal ik me dan, om de schijn op te houden, ook maar weer even melden?
* Ofyles2 zijn spannende verhaal over 'Walk Like An Egyptian' maar op een ander tijdstip moet vertellen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef peaceman het volgende:
Twan post even onder Diaan d'r naam...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind het woord toeval inmiddels niet echt meer van toepassing.
Ik had niet alle nummers van Nat King Cole, maar vroeger luisterde ik er vaak naar...quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:49 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
Unforgettable, that's what you are
Unforgettablethough near or far
Like a song of love that clings to me
How the thought of you does things to me
Never before has someone been more
Unforgettable in every way
And forever more, that's how you'll stay
That's why, darling, it's incredible
That someone so unforgettable
Thinks that I am unforgettable too
Unforgettable in every way
And forever more, that's how you'll stay
That's why, darling, it's incredible
That someone so unforgettable
Thinks that I am unforgettable too
Vanavond na 8 uur?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zijn spannende verhaal over 'Walk Like An Egyptian' maar op een ander tijdstip moet vertellen.
In een Vlaamse quiz moest een dans geļmiteerd worden, waarop de juryleden harde woorden lieten vallen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanavond na 8 uur?
* peaceman * benieuwd is!*
Lee Towers kan er anders ook wat van.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trijntje is onze eigen Joe Cocker/ UB40? lekker de Top2000 volproppen met covers?
Deze is voor de Feyenoord-fans, Liverpool-fans moeten wachten op Gerry and the Pacemakers.quote:1610 Lee Towers : You'll never walk alone
646quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze is voor de Feyenoord-fans, Liverpool-fans moeten wachten op Gerry and the Pacemakers.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:24 schreef Nizno het volgende:
http://twitter.com/tvdw/status/7064120703
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:24 schreef Nizno het volgende:
Daar ga ik dus echt niet bij helpen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:24 schreef Nizno het volgende:
Het was vannacht ook op ned. 3... niet leuk om te zien hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom er net achter dat Cultura 24 op ziggo , de top 2000 uitzend de hele dag
Klinkt lekker als kerstdiner Burger Kingquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was vannacht ook op ned. 3... niet leuk om te zien hoor.Cultura hebben wij niet..
En ik ben wel weer Diaan... ik lag eventjes te slapen. Zo naar de Burger King.![]()
En ow Trijntje
Is qua stevigheid niet met elkaar te vergelijken, zombie is lekker op zijn tijd , deze is lekkerder als achtergrond muziek.quote:
Live schijnen ze niet zo goed te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Cranberries, ze komen komend jaar weer naar nederland
Wij doen vandaag niet aan kerstdinerquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt lekker als kerstdiner Burger King
Ben ik het niet mee eens, ze zijn beter in kleinere zalen dan grotere.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Live schijnen ze niet zo goed te zijn.
Tja ik weet niet uit eigen ervaring... Heb het van horen zeggen en van die Live bonus CD bij No Need to argue die er niet als reclame bij zit om maar een understatement te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ze zijn beter in kleinere zalen dan grotere.
Ik vind Linger mooierquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:32 schreef peaceman het volgende:
Beter dan Zombie dit, vind ik...
Die lust ik ook welquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen vandaag niet aan kerstdinerWe hebben zin in patatjes van de BK.
Die is idd nog mooier.quote:
Ze bedoelt natuurlijk friet.quote:
Ja hoor. Doe maar wat, het gaat er allemaal wel inquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik die voor je meenemen? Nog iets erbij?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik spreek een aardig woordje over de grens
Ah, jij zit al aan de frietjesquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:46 schreef peaceman het volgende:
Lekker deze!
ik heb daar ook herinneringen aan, maar om er nou zo opgewonden van te raken is wat overdrevenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Walk with an erection
* herinneringen aan Steen & Been-show heeft
Nouja, het heet gewoon friet, maar veel Hollanders zeggen patat tegen friet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Hier heet het gewoon patat hoor, maar inderdaad bij de BK friet.
Ik zal dadelijk ook maar eens de keuken ingaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Lasagna is bijna klaar.
Regio gebonden naam voor gefrituurde piepers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het heet gewoon friet, maar veel Hollanders zeggen patat tegen friet.
Maar da's een eindeloze discussie
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga maar beginnen aan de carpaccio en de pasteitjes.
Laterquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan frietjes halenen Twan naar mn ouders brengen, hij gaat daar slapen. Vanaf half 8 is hier thuis de rust dus weer teruggekeerd.
Zometeen Rob
Handig, moeders die koken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk ook maar eens de keuken ingaan
Om iets klaar te maken dus
Ghehe. 'Hoi mam, kook je?'quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt ook
Tenminste, dat denk ik.
Zal het haar morgen vragen als ik haar weer zie
Beetje de chipmunksquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk nummer.
Kookte je gisteren hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |