Ben ik het niet mee eens, ze zijn beter in kleinere zalen dan grotere.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Live schijnen ze niet zo goed te zijn.
Tja ik weet niet uit eigen ervaring... Heb het van horen zeggen en van die Live bonus CD bij No Need to argue die er niet als reclame bij zit om maar een understatement te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ze zijn beter in kleinere zalen dan grotere.
Ik vind Linger mooierquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:32 schreef peaceman het volgende:
Beter dan Zombie dit, vind ik...
Die lust ik ook welquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen vandaag niet aan kerstdinerWe hebben zin in patatjes van de BK.
Die is idd nog mooier.quote:
Ze bedoelt natuurlijk friet.quote:
Ja hoor. Doe maar wat, het gaat er allemaal wel inquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik die voor je meenemen? Nog iets erbij?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik spreek een aardig woordje over de grens
Ah, jij zit al aan de frietjesquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:46 schreef peaceman het volgende:
Lekker deze!
ik heb daar ook herinneringen aan, maar om er nou zo opgewonden van te raken is wat overdrevenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Walk with an erection
* herinneringen aan Steen & Been-show heeft
Nouja, het heet gewoon friet, maar veel Hollanders zeggen patat tegen friet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Hier heet het gewoon patat hoor, maar inderdaad bij de BK friet.
Ik zal dadelijk ook maar eens de keuken ingaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Lasagna is bijna klaar.
Regio gebonden naam voor gefrituurde piepers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het heet gewoon friet, maar veel Hollanders zeggen patat tegen friet.
Maar da's een eindeloze discussie
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga maar beginnen aan de carpaccio en de pasteitjes.
Laterquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan frietjes halenen Twan naar mn ouders brengen, hij gaat daar slapen. Vanaf half 8 is hier thuis de rust dus weer teruggekeerd.
Zometeen Rob
Handig, moeders die koken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk ook maar eens de keuken ingaan
Om iets klaar te maken dus
Ghehe. 'Hoi mam, kook je?'quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt ook
Tenminste, dat denk ik.
Zal het haar morgen vragen als ik haar weer zie
Beetje de chipmunksquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk nummer.
Kookte je gisteren hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |