eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef wexy het volgende:
[..]
Sjow bij deze even het bewijs
It's ME!!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:06 schreef Nizno het volgende:
en ik heb er nog een note aan over gehouden ook... Staat ook in.. voorheen wexy....
Hij is dan wel blind, hij moet nog steeds dingen tekenen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zou 'ie hem zelf gesigneerd hebben?
jah.. Ik kan met mijn pimp abo ze inzien dus vandaar dat ik het weetquote:
Doe er wat aan dan!!quote:
Zoveel tekent 'ie tegenwoordig anders niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is dan wel blind, hij moet nog steeds dingen tekenen hoor
ik doe niet aan abo's, dus wat er in de mijne staat is een raadsel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah.. Ik kan met mijn pimp abo ze inzien dus vandaar dat ik het weet
[..]
veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hang meestal alleen rond in MUZ en MEN...
Ik ga wat kerstverplichtingen nakomen...
Het zit hier om de hoek hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel plezier
en ja MEN en MUZ is mij net een stap te ver op FOK! ...
Nee, Elvis zat niet in Mudquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:27 schreef Roi het volgende:
Oh is dat niet van Elvis....
Ik ben er ook zo blij meequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Joepie zeg, Blof.
Dit decennium nog gecoverd door Liberty X, een Britse band uit de koker van Simon Cowell (toen hij de TV gevonden had).quote:
EINE ÖSTERREICHISCHE SCHALLPLATTE!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mis gewoon een bepaalde aankondiging
*'m juist zachter zetquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef Paaskonijn het volgende:
*volume harder zet*
Da's dan weer jammerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit decennium nog gecoverd door Liberty X, een Britse band uit de koker van Simon Cowell (toen hij de TV gevonden had).
Alleen maar vrolijke nummers op dit moment.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:42 schreef Roi het volgende:
Michel Fugain! Dat draaide m'n moeder vaak.
Wat is die dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:49 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 meteen refereert naar de goaltune van Hoffenheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |