wat een toeval dat peace er ook is egquote:
Zal ik me dan, om de schijn op te houden, ook maar weer even melden?quote:
Vind het woord toeval inmiddels niet echt meer van toepassing.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zal ik me dan, om de schijn op te houden, ook maar weer even melden?
* Ofyles2 zijn spannende verhaal over 'Walk Like An Egyptian' maar op een ander tijdstip moet vertellen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef peaceman het volgende:
Twan post even onder Diaan d'r naam...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind het woord toeval inmiddels niet echt meer van toepassing.
Ik had niet alle nummers van Nat King Cole, maar vroeger luisterde ik er vaak naar...quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:49 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
Unforgettable, that's what you are
Unforgettablethough near or far
Like a song of love that clings to me
How the thought of you does things to me
Never before has someone been more
Unforgettable in every way
And forever more, that's how you'll stay
That's why, darling, it's incredible
That someone so unforgettable
Thinks that I am unforgettable too
Unforgettable in every way
And forever more, that's how you'll stay
That's why, darling, it's incredible
That someone so unforgettable
Thinks that I am unforgettable too
Vanavond na 8 uur?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zijn spannende verhaal over 'Walk Like An Egyptian' maar op een ander tijdstip moet vertellen.
In een Vlaamse quiz moest een dans geïmiteerd worden, waarop de juryleden harde woorden lieten vallen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanavond na 8 uur?
* peaceman * benieuwd is!*
Lee Towers kan er anders ook wat van.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trijntje is onze eigen Joe Cocker/ UB40? lekker de Top2000 volproppen met covers?
Deze is voor de Feyenoord-fans, Liverpool-fans moeten wachten op Gerry and the Pacemakers.quote:1610 Lee Towers : You'll never walk alone
646quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze is voor de Feyenoord-fans, Liverpool-fans moeten wachten op Gerry and the Pacemakers.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:24 schreef Nizno het volgende:
http://twitter.com/tvdw/status/7064120703
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:24 schreef Nizno het volgende:
Daar ga ik dus echt niet bij helpen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:24 schreef Nizno het volgende:
Het was vannacht ook op ned. 3... niet leuk om te zien hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom er net achter dat Cultura 24 op ziggo , de top 2000 uitzend de hele dag
Klinkt lekker als kerstdiner Burger Kingquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was vannacht ook op ned. 3... niet leuk om te zien hoor.Cultura hebben wij niet..
En ik ben wel weer Diaan... ik lag eventjes te slapen. Zo naar de Burger King.![]()
En ow Trijntje
Is qua stevigheid niet met elkaar te vergelijken, zombie is lekker op zijn tijd , deze is lekkerder als achtergrond muziek.quote:
Live schijnen ze niet zo goed te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Cranberries, ze komen komend jaar weer naar nederland
Wij doen vandaag niet aan kerstdinerquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt lekker als kerstdiner Burger King
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |