tisser mis met gay?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:44 schreef Norrage het volgende:
dit vind ik nou een jammer nummer.....nostalgie voor sommigen okee, maar het blijft nederlands en zeer gay
en welke versta je daar onder?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat het foutste nummer er weer niet in zit.
Hij was maar een neger?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat het foutste nummer er weer niet in zit.
Ik denk niet dat iemand dat nummer nu zou kunnen schrijven en componeren, ligt nog al gevoelig...quote:
# 723quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
een regelrechte rickrollquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Ik ga even puzzelen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat merkte ik idd...
dan moet er ff gekeken worden, want het is onzin dat iedereen een account moet hebben om te kunnen bewerken zodat ze de OP kunnen plaatsen.
Bent U zelf ook..?quote:
Oh, hij zit er toch in?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
een regelrechte rickroll
Aangezien hij er dus wel in staat!!
maakt dat verschil?quote:
Geenszins. Maar het valt me op dat je dan wel erg veel overeenkomsten zou hebben met eerdere meechatster Wexy. Maar ik zie dat je hier toch ook al een tijdje meeloopt.quote:
En terecht in de lijst.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Norrage het volgende:
Toch knap dat Room Eleven eindelijk een beetje aan het doorbreken is!! Had niet verwacht dat ze in de top 2000 zouden komen
Opus nieuw binnen? Is die afgelopen jaar ergens geplugd?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Zometeen:
1619 1637 Crosby, Stills & Nash : Marrakesh express
1334 1636 Ray Charles : I can't stop loving you
1829 1635 Kinks : All day and all of the night
1317 1634 Dire Straits : Water of love
1360 1633 Mud : Lonely this christmas
1429 1632 Beach Boys : Then I kissed her
- 1631 Bløf : Een manier om thuis te komen
1287 1630 Chaka Khan & Rufus : Ain't nobody
- 1629 Opus : Live is life
1212 1628 Michel Fugain : Le printemps
1325 1627 Golden Earring : Bombay
669 1626 Bots : Zeven dagen lang
1301 1625 Frank Sinatra : Strangers in the night
Dat kán toch niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is zover: EINE ÖSTERREICHISCHE SCHALLPLATTE!
[..]
Dat tagje heb jij dus vorig jaar over het hoofd gezien? Vorig jaar had ik idd de tag.. Was Wexyquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geenszins. Maar het valt me op dat je dan wel erg veel overeenkomsten zou hebben met eerdere meechatster Wexy. Maar ik zie dat je hier toch ook al een tijdje meeloopt.
Zojuist gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef MadMaster het volgende:
@ D.:
Kan je testen door de OP nu vanaf de Wiki te kopieren en in de OP van dit topic te plakken?
Is zeker blijven hangen door die bierreclame?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef D. het volgende:
[..]
Opus nieuw binnen? Is die afgelopen jaar ergens geplugd?
Ah! Nee, niet echt opgemerkt. Ook naamverandering dus, alleen is de mijne iets minder opvallendquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat tagje heb jij dus vorig jaar over het hoofd gezien? Vorig jaar had ik idd de tag.. Was Wexy
Sjow bij deze even het bewijsquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat tagje heb jij dus vorig jaar over het hoofd gezien? Vorig jaar had ik idd de tag.. Was Wexy
En zo hoort het dusquote:
Wat aso van hen om langs te komen zo met de feestdagenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef FritsFlits het volgende:
Chaos bij ons, zus met d'r familie is hier (kinderen included). Hoor nog amper de radio
Had ook niet in de gaten dat je voorheen Wexy was...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef wexy het volgende:
[..]
Sjow bij deze even het bewijs
It's ME!!
Ik ben overtuigd!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef wexy het volgende:
[..]
Sjow bij deze even het bewijs
It's ME!!
Kan daar zo op kotsen he, dat dan ineens het hele land een nummer leuk vindt vanwege een reclame (of iets anders)....maar daarvoor nog nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:02 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Alvast een voorproefje voor het komende uur
Life is.... A Tunnel...
Opus draait ook al jaren bij elke voetbalclub rondom de velden, opmerkelijk dat hij er vorig jaar niet in stond.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef Norrage het volgende:
Wow, goed uurtje!
En Opus is natuurlijk de top 2000 ingekomen vanwege die reclame
Ik vond een half jaar tag al lang genoeg.. En om hem als ondertitel boven de UI te nemen is me ook te ergquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ook niet in de gaten dat je voorheen Wexy was...
Het is daarvoor toch ook een hit geweest?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan daar zo op kotsen he, dat dan ineens het hele land een nummer leuk vindt vanwege een reclame (of iets anders)....maar daarvoor nog niet
Mwa, volgens mij is dat nummer weinig onveranderd populair geweest hoor. Ook met een bepaald Maradonna-filmpje bijv. En volgens mij altijd een skihutklassieker geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan daar zo op kotsen he, dat dan ineens het hele land een nummer leuk vindt vanwege een reclame (of iets anders)....maar daarvoor nog niet
Je mag ook Diego Maradonna bedanken...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef Norrage het volgende:
Wow, goed uurtje!
En Opus is natuurlijk de top 2000 ingekomen vanwege die reclame
Ik kom je maar een week per jaar op Fok! tegen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vond een half jaar tag al lang genoeg.. En om hem als ondertitel boven de UI te nemen is me ook te erg![]()
Dus bij deze.. Ik ben het echt
en ik heb er nog een note aan over gehouden ook... Staat ook in.. voorheen wexy....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |