abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76070345
Sorry Pietje

Vervolg op [RLS SC #465] Waar kerstliedjes de strot uit komen waar Pietje iets riep over wijn en de coole film Home Alone, en waar men het zelfs dronken niet mee eens is.

Maar verder ben je wel lief hoor Pieterbaas
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_76070354
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 10:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie mezelf ook niet vrijwillig Home Alone kijken, ook niet met wijn op
Gisteren 1½ glas wijn gehad.... en ik had gelijk zin in een sigaret... zo stevig kwam dat glas wijn aan
Gisteren ook voor het eerst weer "echte" mensen gezien, behalve "dat is dan 32,45 wilt u pinnen" en dat was wel goed maar ook moeiljik, ik zat er na het eten dan ook helemaal doorheen.

Gelukkig wilden ze zelf ook op tijd thuis zijn, dus hebben en ik gisteravond BrideFlight gekeken die gistermiddag voor mij onder de kerstboom lag.

En hoe is het met jou?? De eerste kerstdag een beetje goed doorgekomen?
Alsnog rustig aan doen dus. Gelukkig dat de "echte" mensen het niet laat wilden maken. Kut hoor.
Ja, sloeg de wijn in als een bom? Heb je ook gerookt?

Brideflight? Goede flim?

Ja, goed hoor. Gisteren met ons viertjes films gekeken, gegeten, haard en kaarsjes aan. Jongens in pyama en ik in joggingbroek. Vandaag dressed up naar paps en mams, waar ik ga koken en wii-en.
Go hard or go home
pi_76070382

Leandra, bij mij stond de pag pas op 7 en toen ik opnieuw poste was ie vol??? pppfftt heeft ook last van de kerststress denk ik.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  One tough cookie zaterdag 26 december 2009 @ 10:57:01 #4
169210 liesje1979
pi_76070395
tvp
pi_76070436
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 10:57 schreef Laysa het volgende:
tvp
Ben je nou nog niet weg???? dacht dat je je al half in het zweet had gesport
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_76070510
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Alsnog rustig aan doen dus. Gelukkig dat de "echte" mensen het niet laat wilden maken. Kut hoor.
Ja, sloeg de wijn in als een bom? Heb je ook gerookt?

Brideflight? Goede flim?

Ja, goed hoor. Gisteren met ons viertjes films gekeken, gegeten, haard en kaarsjes aan. Jongens in pyama en ik in joggingbroek. Vandaag dressed up naar paps en mams, waar ik ga koken en wii-en.
Ja rustig aan doen was gelijk weer verplicht, m'n lichaam ging nogal protesteren enzo
En ik dacht eergisteren net dat dat bijna weer voorbij was.

Nope, niet gerookt, maar rookt ook al sinds toen buiten en een stuk minder, dus toen ik gisteravond aangeschoten de trap afliep (ja van dat 1½ glas wijn) en bedacht dat ik heel erg zin had in een sigaret was ik nog niet bereid daarvoor buiten te gaan staan....

Hij was leuk, echt zo'n romatische samen op de bank hangen film
Met een volwassen vent dan, volgens mij heb ik mijn postpuber zich een tijdje geleden horen beklagen over het feit dat zijn vriendin die film zonodig moest zien, maar ach.... hij kijkt m dan wel met haar

Ah, jullie hadden gisteren je pyjamakerstdag.... die hebben wij voor vandaag ingelast
Wel modern, Wii-en bij opa en oma, nemen jullie de Wii mee of hebben ze zelf??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76070586
Hoe zit het met de kerstcadeautjes eigenlijk?? Allemaal wat leuks gevonden onder de boom??
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:13:16 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76070665
Goedemorgen!

Ook vandaag geen pyjama dag, maar wel pas tegen vieren richting zus. Die me gisteren sms-te met de vraag wat ik lekkerder vind: Dove of Nivea ...
Ik ben benieuwd wat ik vanavond op mijn bord krijg. Nee, niet benieuwd. Huiverig, ik ben er erg huiverig voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_76070728
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja rustig aan doen was gelijk weer verplicht, m'n lichaam ging nogal protesteren enzo

Nope, niet gerookt, maar rookt ook al sinds toen buiten en een stuk minder, dus toen ik gisteravond aangeschoten de trap afliep (ja van dat 1½ glas wijn) en bedacht dat ik heel erg zin had in een sigaret was ik nog niet bereid daarvoor buiten te gaan staan....

Met een volwassen vent dan, volgens mij heb ik mijn postpuber zich een tijdje geleden horen beklagen over het feit dat zijn vriendin die film zonodig moest zien, maar ach.... hij kijkt m dan wel met haar

Ah, jullie hadden gisteren je pyjamakerstdag.... die hebben wij voor vandaag ingelast
Goed hoor dat je dan niet rookt. Eigenlijk is het best makkelijk, dat stoppen.

Opa en oma hebben ook een wii. Zo stonden ze regelmatig te golfen met een glas sherry in de hand, mijn moeder dan. Ze krijgt alleen last van haar schouder met bowlen. Vorig jaar hebben we daar de hele dag staan rocken en dat vonden ze niet leuk dus hebben ze er zelf maar één gekocht want dan konden we weer gaan golfen. Golfen!

Wij krijgen cadeautjes vandaag van paps en mams! Zij krijgen niks!
Go hard or go home
pi_76070744
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
wat ik lekkerder vind: Dove of Nivea ...
Zo heeft God dat echt nooit bedoeld! Dove of Nivea.
Go hard or go home
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:19:05 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76070776
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
Zo heeft God dat echt nooit bedoeld! Dove of Nivea.
Ik heb tegen haar gezegd dat ze zelf een dove was. En een schele.
En nu moet ik natuurlijk mijn mond met zeep gaan spoelen. Net als gisteren. Want Kerst.
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:19:45 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76070790
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!

Ook vandaag geen pyjama dag, maar wel pas tegen vieren richting zus. Die me gisteren sms-te met de vraag wat ik lekkerder vind: Dove of Nivea ...
Ik ben benieuwd wat ik vanavond op mijn bord krijg. Nee, niet benieuwd. Huiverig, ik ben er erg huiverig voor.
OMG... ze heeft dus beiden nog ongeopend in de kast staan en een van twee wordt ingepakt zodra jij je antwoord geSMSt hebt

Sorry... das ernstig
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:21:08 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76070821
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:19 schreef Leandra het volgende:
OMG... ze heeft dus beiden nog ongeopend in de kast staan en een van twee wordt ingepakt zodra jij je antwoord geSMSt hebt

Sorry... das ernstig
Welcome to my family.
pi_76070822
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb tegen haar gezegd dat ze zelf een dove was. En een schele.
En nu moet ik natuurlijk mijn mond met zeep gaan spoelen. Net als gisteren. Want Kerst.
Maar wat wordt het dan? Dove of Nivea?
Ik dacht eigenlijk dat je alleen een broer had, een PSV broer. Wil je die zus houden of kunnen wij iets betekenen voor je?
Go hard or go home
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:23:49 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76070878
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed hoor dat je dan niet rookt. Eigenlijk is het best makkelijk, dat stoppen.

Opa en oma hebben ook een wii. Zo stonden ze regelmatig te golfen met een glas sherry in de hand, mijn moeder dan. Ze krijgt alleen last van haar schouder met bowlen. Vorig jaar hebben we daar de hele dag staan rocken en dat vonden ze niet leuk dus hebben ze er zelf maar één gekocht want dan konden we weer gaan golfen. Golfen!

Wij krijgen cadeautjes vandaag van paps en mams! Zij krijgen niks!
Wat hip.... opa en oma die met Sherry in de hand op de virtuele golfbaan staan

Het blijft wel uitkijken met dat golfen trouwens, het schijnt nogal wat blessures te veroorzaken, maar misschien geldt dat minder voor virtueel golf

Zo hip zijn mijn ouders niet meer...... hoewel ik mijn vader nog wel zie Wii-en maar mijn moeder klaagt waarschijnlijk over 5 jaar nog dat ze niet weet hoe ze dat ding aan moet zetten (net als de PC....)

Heb je nog wat ongeopende Dove of Nivea in de kast staan??
Kun je zo inpakken en voor opa en oma onder de boom leggen
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:24:05 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76070884
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Maar wat wordt het dan? Dove of Nivea?
Ik dacht eigenlijk dat je alleen een broer had, een PSV broer. Wil je die zus houden of kunnen wij iets betekenen voor je?
Ik heb gezegd dat het me niks uitmaakt, dat ze me mag verrassen .
En dan doe ik ook echt heel verrast. Dat het er afdruipt.

Ik heb idd een PSV-broer en een zus, de oudste van ons drieën. Ze bedoelt het goed, laat ik het daar maar op houden ...
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:26:30 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76070923
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welcome to my family.
Ernstig... in dat geval had ik waarschijnlijk iets onmogelijks teruggeSMSt trouwens, zo van "Nivea, maar alleen Nivea DNAge"

Dat heeft ze waarschijnlijk niet, en als ze het wel heeft dan zal het haar eigen kostbare voorraad zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
  One tough cookie zaterdag 26 december 2009 @ 11:29:22 #19
169210 liesje1979
pi_76070967
Zo, klaar.
Alle cadeautjes in een tas, pyama, tandenborstel, deo.
Ik heb zelfs mascara op vandaag, nét echt.
Nog 1 peuk en dan richting station.

Zucht.
pi_76071032
quote:
quote: Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat hip.... opa en oma die met Sherry in de hand op de virtuele golfbaan staan

Het blijft wel uitkijken met dat golfen trouwens, het schijnt nogal wat blessures te veroorzaken, maar misschien geldt dat minder voor virtueel golf

Zo hip zijn mijn ouders niet meer...... hoewel ik mijn vader nog wel zie Wii-en maar mijn moeder klaagt waarschijnlijk over 5 jaar nog dat ze niet weet hoe ze dat ding aan moet zetten (net als de PC....)

Heb je nog wat ongeopende Dove of Nivea in de kast staan??
Kun je zo inpakken en voor opa en oma onder de boom leggen

Ik heb haar eens heel hip een kerstkado van Lush gegeven. Een jaar later stond die daar nog steeds.
Kom ik nu met Dove aan dan gaat ze zeggen dat ze Lush echt heel lekker vindt. Ze is nogal passief agressief.
Ben benieuwd of mijn haar nog lang mag blijven, wat ze van mijn glanslegging vindt en of ik ben aangekomen of niet. Dit alles zal duidelijk worden, 5 minuten na binnenkomst. Het is net een orakel mijn moeder maar het is een dijk van een moeder.

Dat wii-en van ze ging ook niet van een leien dakje hoor. Zo was de ontvanger weggeflikkerd en kon hij de B-knop niet vinden.

Geniet van je hangdag en doe hennig an!

Fijne dag allen! Morgen is alles weer normaal.
Go hard or go home
pi_76071050
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, klaar.

Zucht.
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 11:33:31 #22
18653 crew  D.
pi_76071058
*ook tvp'd
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:34:30 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76071074
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:26 schreef Leandra het volgende:

Ernstig... in dat geval had ik waarschijnlijk iets onmogelijks teruggeSMSt trouwens, zo van "Nivea, maar alleen Nivea DNAge"

Dat heeft ze waarschijnlijk niet, en als ze het wel heeft dan zal het haar eigen kostbare voorraad zijn
Ik heb nog steeds het vermoeden dat ik een prinsesje ben en als baby op de stoep bij eenvoudige mensen ben achtergelaten. Kan iedereen al 35 jaar roepen dat dat echt het geval niet is, ik denk er het mijne van.

Vraag ik iets onmogelijks, dan sta ik dadelijk met lege handen 'Ons Cc moet weer eens moeilijk doen, hoor.'
En dat willen we niet. Met Kerst.
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:36:06 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76071118
Damn! Ik ben gisteren bij mijn moeder op de weegschaal gaan staan. Ik heb écht zware botten!
Ik ben dunner geworden, maar ik weeg meer .

Heus!
  One tough cookie zaterdag 26 december 2009 @ 11:36:22 #25
169210 liesje1979
pi_76071129
Ja.
Fijne 2e kerstdag iedereen.
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 11:37:30 #26
18653 crew  D.
pi_76071165
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
Damn! Ik ben gisteren bij mijn moeder op de weegschaal gaan staan. Ik heb écht zware botten!
Ik ben dunner geworden, maar ik weeg meer .

Heus!
Spieren
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 11:37:53 #27
18653 crew  D.
pi_76071172
Enne TH, bedankt voor de tip
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:39:55 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76071226
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, klaar.

Zucht.
Succes, sterkte en een hele fijne 2de kerstdag
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:41:23 #29
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76071264
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat knap dat je niet rookt
Hoelang ben je gestopt?
Ik krijg het nog net niet voor elkaar maar rook al 3 maanden lang nog maar 1 sigaret per dag, ipv 20/30 per dag, ik neem elke keer 2 trekje en maak hem weer uit en uiteraard buiten
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:46:41 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76071415
Je blijft je nicotineduiveltje voeden met die ene peuk per dag .

Maar hartstikke knap dat je van een pakje per dag naar één peuk per dag bent gegaan. En als dit werkt voor jou, more power to jou!
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:46:41 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76071416
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb haar eens heel hip een kerstkado van Lush gegeven. Een jaar later stond die daar nog steeds.
Kom ik nu met Dove aan dan gaat ze zeggen dat ze Lush echt heel lekker vindt. Ze is nogal passief agressief.
Ben benieuwd of mijn haar nog lang mag blijven, wat ze van mijn glanslegging vindt en of ik ben aangekomen of niet. Dit alles zal duidelijk worden, 5 minuten na binnenkomst. Het is net een orakel mijn moeder maar het is een dijk van een moeder.

Dat wii-en van ze ging ook niet van een leien dakje hoor. Zo was de ontvanger weggeflikkerd en kon hij de B-knop niet vinden.

Geniet van je hangdag en doe hennig an!

Fijne dag allen! Morgen is alles weer normaal.
OMG.... zo'n moeder waarbij je het nooit goed kunt doen en die niet echt diplomatiek is....
Waar ken ik dat toch van
Die van mij miept tenminste niet over m'n (te) dikke reet of andere tekortkomingen mijnerzijds, sterker nog: sinds ik vorige week telefoninsch uit m'n dak ben gegaan belt ze me helemaal niet (maar ik hoorde net van de kid dat ze hem wel dagelijks belt om te vragen hoe het met mij gaat).

OMG... de ontvanger weggooien en de B-knop niet kunnen vinden.... is dat die ene knop met die grote B erop?? Of zit dat bij een Wii anders? (sorry, ik heb nog nooit een Wii in handen gehad, alleen PS en Xbox)

Jullie ook veel plezier (en/of sterkte) bij opa en oma.... en als je even wat met haar moet settelen dan daag je haar gewoon uit voor een Wii spelletje waar je goed in bent
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:53:12 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76071619
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het vermoeden dat ik een prinsesje ben en als baby op de stoep bij eenvoudige mensen ben achtergelaten. Kan iedereen al 35 jaar roepen dat dat echt het geval niet is, ik denk er het mijne van.

Vraag ik iets onmogelijks, dan sta ik dadelijk met lege handen 'Ons Cc moet weer eens moeilijk doen, hoor.'
En dat willen we niet. Met Kerst.
Het zou wat zijn dat je er door een Dove/Nivea kwestie na 35 jaar achterkomt dat je een vondelingetje bent.... nah, dan hebben ze iig wel hun best gedaan.

Hebben ze je erg panisch bij de kleinzonen van Juliana weggehouden of valt dat wel mee??
Want als je echt een buitenechtelijk prinsessendochtertje blijkt te zijn dan moesten ze er natuurlijk alles aan doen om te voorkomen dat er een romance tussen jou en een van die jongens zou ontstaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:57:16 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76071729
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat knap dat je niet rookt
Hoelang ben je gestopt?
Ik krijg het nog net niet voor elkaar maar rook al 3 maanden lang nog maar 1 sigaret per dag, ipv 20/30 per dag, ik neem elke keer 2 trekje en maak hem weer uit en uiteraard buiten
Vanaf het moment dat we probeerden zwanger te worden was ik al beduidend minder gaan roken, toen was het gelukt en ben ik direct helemaal gestopt en is m'n lief buiten gaan roken.....
De miskraam eerder deze maand maakt dat de noodzaak niet meer te roken zo ongeveer opgeheven is.

En wac Cc zegt: met die ene sigaret per dag ben je nog net zo verslaafd... die sigaret wordt een beloning voor het niet roken, en dus blijf je er van afhankelijk.
Maar het is wel bewonderenswaardig dat je het bij die ene sigaret kunt houden
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:59:21 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76071776
Sjezus, zit ik hier ineens in m'n eetje te kwartetten ofzo?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 12:30:06 #35
18653 crew  D.
pi_76072596
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:59 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, zit ik hier ineens in m'n eetje te kwartetten ofzo?!
Schandalig
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:31:37 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76072646
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Schandalig
Ja, maar niemand klaagt dat ik valsspeel en ik heb mooi wel gewonnen
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 12:41:28 #37
18653 crew  D.
pi_76072960
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar niemand klaagt dat ik valsspeel en ik heb mooi wel gewonnen
nou, feli dan

zaterdag 26 december 2009 @ 12:42:50 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76073004
Shit, heb ik weer.... speelden we alleen om de eer
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:48:13 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76073165
Ik gooi er even een kerstfilm in.

Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 12:51:23 #40
18653 crew  D.
pi_76073285
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:42 schreef Leandra het volgende:
Shit, heb ik weer.... speelden we alleen om de eer
Tja, als je een prijs in gedachte had valt daar altijd over te praten
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:52:51 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76073335
Ik zoek nog steeds een ouderwetse kerstfilm.... jaren geleden op de BBC gezien, weet niet eens of hij in kleur of zwart/wit was, maar ik gok zwart/wit, en ik weet dus niet hoe hij heet

Meisje wat bij een warenhuis werkt vindt een vondeling op de stoep, en ze besluit het kindje te verzorgen, eigenaar van het warenhuis vindt het allemaal maar raar en verdenkt het meisje ervan het kind zelf gebaard te hebben..... drama dus.
Zijn zoon is ook in de picture en die vindt het meisje wel lief.

Hoe het nou helemaal zat met wat de warenhuiseigenaar denkt weet ik niet meer, maar volgens mij denkt hij uiteindelijk dat het vondelingetje het buitenechtelijke kind van zijn zoon en de medewerkster is, en komt het natuurlijk allemaal goed

Iemand enig idee welke film ik bedoel??
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:55:11 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76073431
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als je een prijs in gedachte had valt daar altijd over te praten
Ik had gehoopt dat we om een Volvo XC70 speelden.... het vorige model, waarbij ze nog niet geprobeerd hadden de grill zo'n standaard Audi, Peugeot haaienbek uiterlijk te geven
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76073907
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welcome to my family.
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:12:38 #44
18653 crew  D.
pi_76073994
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat we om een Volvo XC70 speelden.... het vorige model, waarbij ze nog niet geprobeerd hadden de grill zo'n standaard Audi, Peugeot haaienbek uiterlijk te geven
Sorry, maar ik heb geen lelijke auto. Anders had ik 'm je gegeven natuurlijk
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:14:15 #45
18653 crew  D.
pi_76074048
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:52 schreef Leandra het volgende:
Ik zoek nog steeds een ouderwetse kerstfilm.... jaren geleden op de BBC gezien, weet niet eens of hij in kleur of zwart/wit was, maar ik gok zwart/wit, en ik weet dus niet hoe hij heet

Meisje wat bij een warenhuis werkt vindt een vondeling op de stoep, en ze besluit het kindje te verzorgen, eigenaar van het warenhuis vindt het allemaal maar raar en verdenkt het meisje ervan het kind zelf gebaard te hebben..... drama dus.
Zijn zoon is ook in de picture en die vindt het meisje wel lief.

Hoe het nou helemaal zat met wat de warenhuiseigenaar denkt weet ik niet meer, maar volgens mij denkt hij uiteindelijk dat het vondelingetje het buitenechtelijke kind van zijn zoon en de medewerkster is, en komt het natuurlijk allemaal goed

Iemand enig idee welke film ik bedoel??
Ik heb geen idee, maar als je 'm in Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 28 post dan denkt men met je mee
pi_76074102
En weer terug ...Ff wat eten en dan mn huis recht trekken
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:16:16 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074115
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen lelijke auto. Anders had ik 'm je gegeven natuurlijk
Wat is het toch prachtig dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben en dat ik zo'n skelter met een motor wel een hele mooie auto vindt

Ik waardeer het wel dat je hem wel zo gegeven had als je wel zo'n auto had
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:17:22 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074154
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar als je 'm in Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 28 post dan denkt men met je mee
Ik zal eens denken of ik m daar wil posten.... ik heb al eens gegoogled op wat steekwoorden maar toen kon ik niets vinden
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:17:58 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074181
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:15 schreef Laysa het volgende:
WB

Blijf je nu verder hier??
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:18:11 #50
18653 crew  D.
pi_76074190
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:15 schreef Laysa het volgende:
Welkom terug

*ook net getraind heeft

*ook zo wat moet eten
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:18:17 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074196
Weer kwartetten om de eer zeker

Edit: niet dus
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76074273
Nee mn moeder komt om 4 uur ofzo....gezellig samen eten...maar daarna kom ik weer terug...en tot 4 uur hang ik nog wel hier enzo
Ik nog zo mn best doen om chagie te doen...vindt ie dat schattig en of ik morgen weer kom sporten
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:20:01 #53
18653 crew  D.
pi_76074274
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is het toch prachtig dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben en dat ik zo'n skelter met een motor wel een hele mooie auto vindt

Ik waardeer het wel dat je hem wel zo gegeven had als je wel zo'n auto had
Allemaal dezelfde smaak is een ramp. Dan is 90% vrijgezel

Maar een volvo heeft weinig met smaak te maken
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:20:16 #54
18653 crew  D.
pi_76074284
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:18 schreef Leandra het volgende:
Weer kwartetten om de eer zeker

Edit: niet dus
pi_76074322
1,2,3 ja daari sitie...de home alone Man
pi_76074347
* tekent officieel protest aan tegen de TT !
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:22:37 #57
18653 crew  D.
pi_76074373
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, later als jij groot bent zie je in wat we bedoelen
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:23:03 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074396
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde smaak is een ramp. Dan is 90% vrijgezel

Maar een volvo heeft weinig met smaak te maken
Klopt een voorkeur voor Volvo heeft niet alleen met smaak te maken, maar ook met gevoel voor veiligheid en kwailiteit, maar goed, ik ben dan ook een Miele-meisje, dus het is niet zo vreemd dat ik van Volvo hou
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76074409
quote:
Whehehe
pi_76074424
Oh ik ben een Volvo en Miele jongen, we matchen .

edit - oh wacht, maar Home Alone is een onoverkomelijk probleem
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:24:33 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074453
quote:
Als je er maar van afblijft.... alleen die punt aan het eind vd TT is een beetje
Die mag wel weg, anders begint Gert strax weer te miepen

Ik dacht trouwens dat ik er wel mee weg zou komen omdat jij druk, druk, druk in de keuken zou zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76074470
Ja ik ga zo beginnen .
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:26:23 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074514
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ik ben een Volvo en Miele jongen, we matchen .

edit - oh wacht, maar Home Alone is een onoverkomelijk probleem
Lieverd, ik ben (bijna) oud genoeg om je moeder te kunnen zijn, dus ik begrijp het wel van Home Alone, dat is voor mijn zoon ook zo ongeveer jeugd-sentiment, maar voor mij is het dus zo'n film waar ik niet onderuit kwam omdat de kid er naar wilde kijken
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:26:39 #64
18653 crew  D.
pi_76074524
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt een voorkeur voor Volvo heeft niet alleen met smaak te maken, maar ook met gevoel voor veiligheid en kwailiteit, maar goed, ik ben dan ook een Miele-meisje, dus het is niet zo vreemd dat ik van Volvo hou
Miele hebben we wel

Bij Volvo denk ik aan saai, en bij de oudere modellen idd veiligheid.
Kwaliteit is voor mijn geen pre, ik koop met mijn hart
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:27:49 #65
18653 crew  D.
pi_76074571
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:21 schreef Laysa het volgende:
1,2,3 ja daari sitie...de home alone Man
Ik zeg niets
pi_76074576
Hoe doe je dat vanavond Piet?....ga je dn met je vrienden Home Alone kijken
*Gniffel
pi_76074596
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef D. het volgende:

[..]

Miele hebben we wel

Ik ook...meestal met pijn
pi_76074621
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Laysa het volgende:
Hoe doe je dat vanavond Piet?....ga je dn met je vrienden Home Alone kijken
*Gniffel
Denk 't niet. Die pretenderen vast ook dat ze volwassen zijn, om 'm dan stiekem op te nemen en morgen terug te kijken .
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:29:37 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074632
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Miele hebben we wel

Ik hou van saai en degelijk.... en ik heb ooit een jaar lang in een 264 gereden... saaie degelijkheid ten top, maar damn wat reed dat ding heerlijk
En liet ik ieder kutpubertje in z'n Trans Am stof happen bij het stoplicht
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:30:24 #70
18653 crew  D.
pi_76074655
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik ook...meestal met pijn
Een beetje verstandigheid kan geen kwaad natuurlijk, maar in de eerste plaats koop ik met mijn hart.

Zo heb ik nog nooit een proefrit gemaakt voor ik de auto's die ik kocht kocht
pi_76074660
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Denk 't niet. Die pretenderen vast ook dat ze volwassen zijn, om 'm dan stiekem op te nemen en morgen terug te kijken .
ja maar jij hebt toch ook zo'n superdeluxeallesopnemendhome-entertaimentding in huis?...Neem je het toch gewoon op...kan je het net zo vaak kijken als je zelf wilt
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:33:02 #72
18653 crew  D.
pi_76074757
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hou van saai en degelijk.... en ik heb ooit een jaar lang in een 264 gereden... saaie degelijkheid ten top, maar damn wat reed dat ding heerlijk
En liet ik ieder kutpubertje in z'n Trans Am stof happen bij het stoplicht
Een 264 is dan wel weer cool. Net als de 'katterug'
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:33:04 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074759
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje verstandigheid kan geen kwaad natuurlijk, maar in de eerste plaats koop ik met mijn hart.

Zo heb ik nog nooit een proefrit gemaakt voor ik de auto's die ik kocht kocht
Darn, dat meen je niet??
Ik moet een auto juist voelen.... en heb nog nooit een auto gekocht zonder proefrit te maken.
Sterker nog: zelfs mijn vader heeft sinds ik een rijbewijs heb geen auto meer gekocht zonder dat ik daar een proefrit in gemaakt heb.

Op één keer na, en dat was ook een waardeloze auto, daar was wat mee
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76074763
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef Laysa het volgende:
ja maar jij hebt toch ook zo'n superdeluxeallesopnemendhome-entertaimentding in huis?...Neem je het toch gewoon op...kan je het net zo vaak kijken als je zelf wilt
Jij snapt echt niks van de nostalgie van Home Alone
pi_76074800
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Mind the Gap
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:34:34 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074818
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Een 264 is dan wel weer cool. Net als de 'katterug'
En zeker de VS uitvoering
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:34:57 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76074836
quote:
OMG... een Pietjetopic
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:35:06 #79
18653 crew  D.
pi_76074845
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wij waren toen al ouder he, dus voor ons was het altijd een kinderfilm
pi_76075077
Home Alone.
* Dementor is van 1985.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:41:55 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76075101
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Wij waren toen al ouder he, dus voor ons was het altijd een kinderfilm
Het is een beetje zoals ik nix heb met Bolke de beer.... en dat was voor mijn 3 jaar jongere zusje echt een leuke serie.

En Paulus de boskabouter.... ook zo
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76075119
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:41 schreef Leandra het volgende:
Nu moet je echt uitkijken !
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:43:02 #84
18653 crew  D.
pi_76075143
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is een beetje zoals ik nix heb met Bolke de beer.... en dat was voor mijn 3 jaar jongere zusje echt een leuke serie.

Die waren beide cool ja
pi_76075150
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Paulus is een rukker, een faker.
Rien Poortvliet zou hem met hagel afknallen.
pi_76075164
Oh nee wacht, dat was David de kabouter .

Laat Paulus maar kapot vallen idd .
pi_76075165
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:41 schreef Dementor het volgende:
Home Alone.
* Dementor is van 1985.
In 1985 had ik mn arm gebroken...nah om precies te zijn een botschilfer die van mn elleboog was gekomen na een niet zo fijne val....en toen moest dat operatief worden verwijderd...en dat was met kerst....denk dat dat mn aversie verklaard voor de film
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:44:42 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76075199
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Paulus is een rukker, een faker.
Rien Poortvliet zou hem met hagel afknallen.
Rien Poortvliet was dan ook een arrogant stuk vreten.... mijn ouders hebben hem eens tijdens een vakantie meegemaakt, zo onbeschoft, daar lusten de honden geen brood van.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76075218
Paulus was toch ook altijd op de radio toen?
En stuif es in...met de gouwe stuiver
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:45:22 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76075229
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76075235
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Rien Poortvliet was dan ook een arrogant stuk vreten.... mijn ouders hebben hem eens tijdens een vakantie meegemaakt, zo onbeschoft, daar lusten de honden geen brood van.
Macht nichts, de boeken en de tekenfilms blijven leuk.
Iedereen heeft wel van die verhalen over BN-ers.
pi_76075237
De berenboot met die rol die ze altijd op de achtergrond draaide...dat was de zee
pi_76075238
pi_76075277
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

En schunnig...hij tekende ook blote kabouters met hun kleine stramme kabouter
pi_76075300
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

En schunnig...hij tekende ook blote kabouters met hun kleine stramme kabouter
Zo leren kinderen naar zichzelf te kijken en durven ze vragen te stellen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:47:02 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76075302
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:41 schreef Dementor het volgende:
Home Alone.
* Dementor is van 1985.
Ik reed in 1985 dagelijks in een Volvo 264 door Philadelphia

Damn, ik ben oud
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76075308
Ik vond david niet zo leuk....en hoe heette die tekenfilm nou ook alweer...bij de avro....met die meneer die zo gemeen was.....het klinkt wel erg vaag ....
pi_76075324
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik reed in 1985 dagelijks in een Volvo 264 door Philadelphia

Damn, ik ben oud
pi_76075343
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Dementor het volgende:

[..]

Zo leren kinderen naar zichzelf te kijken en durven ze vragen te stellen.
daar hadden wij gewoon een ander boekje voor...en mn ouders waren gelukkig niet moeilijk in dingen
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:48:27 #100
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76075360
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
Je blijft je nicotineduiveltje voeden met die ene peuk per dag .

Maar hartstikke knap dat je van een pakje per dag naar één peuk per dag bent gegaan. En als dit werkt voor jou, more power to jou!
Ik weet het Stel het ook steeds langer uit maar toch. Na een paar uur word ik onrustig en na 2 trekje is het over. Rook nu zo weinig dat je ook geen pleisters ofzo kan gebruiken.
Die ene peuk is ook slecht maar net langs een fietspad gelopen waar een aantal brommertjes langs kwamen, is volgens mij nog veel slechter dan roken
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:48:29 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76075362
quote:
In 1974 nog niet

Bestond de Privé toen eigenlijk al?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76075440
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

In 1974 nog niet

Vast wel
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:53:09 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76075514
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vast wel
Nou... volgens mij is het een grensgeval

* Leandra gaat even zoeken
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:53:47 #104
18653 crew  D.
pi_76075539
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef Laysa het volgende:
De berenboot met die rol die ze altijd op de achtergrond draaide...dat was de zee
Ja

en Dr. Snuggles
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:54:46 #105
18653 crew  D.
pi_76075569
quote:

[..]

En BB'ers
pi_76075573
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef D. het volgende:

[..]

Ja

en Dr. Snuggles
Dat Up heeft gewoon het idee gejat van Dr Snuggles
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 13:56:53 #107
18653 crew  D.
pi_76075651
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:54 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat Up heeft gewoon het idee gejat van Dr Snuggles
Alles van tegenwoordig is gejat

zaterdag 26 december 2009 @ 13:59:24 #108
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76075745
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat we probeerden zwanger te worden was ik al beduidend minder gaan roken, toen was het gelukt en ben ik direct helemaal gestopt en is m'n lief buiten gaan roken.....
De miskraam eerder deze maand maakt dat de noodzaak niet meer te roken zo ongeveer opgeheven is.

En wac Cc zegt: met die ene sigaret per dag ben je nog net zo verslaafd... die sigaret wordt een beloning voor het niet roken, en dus blijf je er van afhankelijk.
Maar het is wel bewonderenswaardig dat je het bij die ene sigaret kunt houden
Jeetje wat rot voor jullie
Als je zwanger bent heb je wel een hele grote stok achter de deur om het vol te houden.
Het lijkt me ook erg moeilijk om na zoiets te hebben meegemaakt niet naar de sigaretten te grijpen.
Hoop dat het allemaal goed komt!

Ik ben nog steeds afhankelijk maar raak niet in paniek als ik geen aansteker of sigret mee heb als ik wegga want kan makkelijk uren zonder.
Mijn vrouw ook blij want geen stank meer binnen
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:00:33 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76075795
De Privé bestond in 1974 nog niet, die kwam pas in 1977 als weekblad uit.
De roddelrubriek "Privé" van Henk vd Meyden in de Telegraaf bestond al wel voor het weekblad.

De Story was het eerste roddelblad, en was er al wel in 1974, maar waarschijnlijk nog maar net
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76075843
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:00 schreef Leandra het volgende:
De Privé bestond in 1974 nog niet, die kwam pas in 1977 als weekblad uit.
De roddelrubriek "Privé" van Henk vd Meyden in de Telegraaf bestond al wel voor het weekblad.

De Story was het eerste roddelblad, en was er al wel in 1974, maar waarschijnlijk nog maar net
1974 was een heul goed Jaar
En dan ga ik nu ff opruimen hierzo
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:03:07 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76075887
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben nog steeds afhankelijk maar raak niet in paniek als ik geen aansteker of sigret mee heb als ik wegga want kan makkelijk uren zonder.
Mijn vrouw ook blij want geen stank meer binnen
Het valt mij nu ook op hoe verschrikkelijk het stinkt.... ik weiger nog net niet te zoenen als m'n lief net een sigaret gerookt heeft, maar het is wel heel erg vies.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:04:22 #112
18653 crew  D.
pi_76075940
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef Laysa het volgende:

[..]

1974 was een heul goed Jaar
Goede bouwjaar

Ook uit 1974
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:13:06 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76076232
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Goede bouwjaar

Ook uit 1974
[ afbeelding ]
Die is idd leuk, helaas ken ik in NL alleen maar enorme klootzakken die ermee rijden, dat is dan weer een beetje jammer.

Hoewel de Stingray natuurlijk nog mooier is, en dan het liefst uit kwailiteitsjaar 1966

Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:17:04 #114
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76076381
Nu op NGC Rescue Ink
Die gasten wil je niet achter je aan hebben
Met dank aan Laysa.
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:18:45 #115
18653 crew  D.
pi_76076447
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die is idd leuk, helaas ken ik in NL alleen maar enorme klootzakken die ermee rijden, dat is dan weer een beetje jammer.

Hoewel de Stingray natuurlijk nog mooier is, en dan het liefst uit kwailiteitsjaar 1966

[ afbeelding ]
Jij kent mensen die er in rijden en het zijn klootzakken?

Nou, ik ken tientallen mensen die er in rijden, en het zijn (op een paar uitzonderingen) de gezelligste en vriendelijkste mensen die ik ken

En ja, dis is mooier, da's alleen niet de Stingray, maar de Sting Ray
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:19:13 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76076462
Ik krijg zo een keuzemenu qua films die we vanmiddag kunnen kijken
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:22:43 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76076619
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kent mensen die er in rijden en het zijn klootzakken?

Nou, ik ken tientallen mensen die er in rijden, en het zijn (op een paar uitzonderingen) de gezelligste en vriendelijkste mensen die ik ken

En ja, dis is mooier, da's alleen niet de Stingray, maar de Sting Ray
Yep degenen die ik in NL ken met een Corvette zijn idd hufters, type patser met weinig fatsoen in hun donder, dus niet het soort "ruwe bolster, blanke pit" maar het type "als je je been breekt terwijl je van de stoep afstapt dan weet je dat hij erachter zit"
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:25:50 #118
18653 crew  D.
pi_76076736
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Yep degenen die ik in NL ken met een Corvette zijn idd hufters, type patser met weinig fatsoen in hun donder, dus niet het soort "ruwe bolster, blanke pit" maar het type "als je je been breekt terwijl je van de stoep afstapt dan weet je dat hij erachter zit"
Die mensen ken ik niet, maar dat lijken mij ook niet de types die bij een club zitten maar die een Corvette ook zo in zouden ruilen voor een andere 'pooierbak'
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:28:51 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76076826
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef D. het volgende:
[..]
Die mensen ken ik niet, maar dat lijken mij ook niet de types die bij een club zitten maar die een Corvette ook zo in zouden ruilen voor een andere 'pooierbak'
Ze rijden allebei al jaren (>20) niets anders, maar het zou idd wel kunnen dat het toevallig de patserbak van hun keuze is

Ben dan ook blij dat ik niets meer met ze te maken hoef te hebben, hoewel de ene volgens mij bang voor me is omdat hij ooit aan zijn toenmalige vrouw gevraagd heeft of ik aan voodoo doe
En nee, ik doe niet aan voodoo, heb nooit aan voodoo gedaan en blijf er ver vandaan, maar ik vond het wel grappig dat hij het gevraagd had
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:33:55 #120
18653 crew  D.
pi_76076978
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze rijden allebei al jaren (>20) niets anders, maar het zou idd wel kunnen dat het toevallig de patserbak van hun keuze is

Ben dan ook blij dat ik niets meer met ze te maken hoef te hebben, hoewel de ene volgens mij bang voor me is omdat hij ooit aan zijn toenmalige vrouw gevraagd heeft of ik aan voodoo doe
En nee, ik doe niet aan voodoo, heb nooit aan voodoo gedaan en blijf er ver vandaan, maar ik vond het wel grappig dat hij het gevraagd had
Ow, nouja, als je maar weet dat de echte Corvette-mensen goed volk zijn
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:37:23 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76077096
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, als je maar weet dat de echte Corvette-mensen goed volk zijn
Ik heb in de VS een paar dates gehad met een hele leuke, aardige jongen met een '67 convertible.
Dus het kan idd wel
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:41:47 #122
18653 crew  D.
pi_76077226
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb in de VS een paar dates gehad met een hele leuke, aardige jongen met een '67 convertible.
Dus het kan idd wel
Zoals ik al zei, ik ken allen maar goed volk. Het is eigenlijk een grote familie

Toen ik de mijne kocht heb ik ook via de Amerikaanse club 'zomaar' iemand gevraagd voor mij te gaan kijken.
Heb toen een heel net rapport van 'm gekregen.
Ook zetten we ons regelmatig in voor ritten voor een goed doel

Corvette

Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:43:25 #123
184769 crew  Deisyy
pi_76077286
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef D. het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik ken allen maar goed volk. Het is eigenlijk een grote familie

Toen ik de mijne kocht heb ik ook via de Amerikaanse club 'zomaar' iemand gevraagd voor mij te gaan kijken.
Heb toen een heel net rapport van 'm gekregen.
Ook zetten we ons regelmatig in voor ritten voor een goed doel

Corvette

Ik ken iemand die zo heet, Cor Vet
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:43:39 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76077296
Nah, in NL blijf ik een beetje de foute patser asociatie houden als ik een vette zie rijden.... sorry, het is niet anders.

Hoewel ik er wel graag een zou willen hebben, dat dan wel weer
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:44:13 #125
18653 crew  D.
pi_76077310
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Cool

En die rijdt VW?
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:44:30 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76077315
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het een broer van mijn oude buurman zijn?? Die heette ook C. Vet
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:47:08 #127
184769 crew  Deisyy
pi_76077373
Ik zal het hem de volgende keer eens vragen of hij of zijn buurman een Leandra kent
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:47:26 #128
18653 crew  D.
pi_76077378
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
Nah, in NL blijf ik een beetje de foute patser asociatie houden als ik een vette zie rijden.... sorry, het is niet anders.

Hoewel ik er wel graag een zou willen hebben, dat dan wel weer
Tja, die asociatie heb ik niet, en ik weet natuurlijk wel dat ie er is, maar over het algemeen valt het best mee
Krijg meer bewonderende blikken dan negatieve blikken.

En we waren het er al over eens dat smaken verschillen, dus zolang ik in mijn droomauto rijdt maakt het me niet zo veel uit. Al geeft het natuurlijk wel een beetje voldoening
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:52:21 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76077505
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal het hem de volgende keer eens vragen of hij of zijn buurman een Leandra kent
LOL.... De buurman van vroeger kent mij helemaal niet als Leandra joh
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:53:39 #130
184769 crew  Deisyy
pi_76077547
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh?!
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 14:54:49 #131
18653 crew  D.
pi_76077578
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vroeger heette je anders?

of noemde ie je toen altijd 'meisje'?
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:57:24 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76077650
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joh?!
Ja, dit is m'n undercover nickname..... normaal heet ik anders en nog aparter dan Leandra
Heette ik maar gewoon Monique ofzo, dan had ik niet zo'n nickname hoeven kiezen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76077685
Dottey is home alone

alleen tja .. alleen is ook maar zo alleen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:58:47 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76077688
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger heette je anders?

of noemde ie je toen altijd 'meisje'?
Ik heet nog steeds anders, maar met m'n eigen naam post ik vrijwel niet op FOK!
Die account is wel van mij trouwens
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:00:02 #135
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76077715
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het valt mij nu ook op hoe verschrikkelijk het stinkt.... ik weiger nog net niet te zoenen als m'n lief net een sigaret gerookt heeft, maar het is wel heel erg vies.
Dat was mij ook opgevallen Na 25 jaar ruik je het zelf echt niet meer.
Zat ergens in een wachtruimte en een roker ging een paar meter verderop zitten
Mijn vrouw zoent na een sigaret op de wang
Met dank aan Laysa.
pi_76077790
rook stinkt idd.. maar soms stinkt het ook lekker..

na een glaasje drinken heb ik nog altijd moeite met niet roken (helaas)

Knap van je dat je gestopt bent volhouden meis dat moet helemaal lukken!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:04:53 #137
18653 crew  D.
pi_76077830
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef Dottey het volgende:
Dottey is home alone

alleen tja .. alleen is ook maar zo alleen
Dan moet je daar iets aan doen
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:05:59 #138
18653 crew  D.
pi_76077856
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heet nog steeds anders, maar met m'n eigen naam post ik vrijwel niet op FOK!
Die account is wel van mij trouwens

Waarom dan toch undercover?

Al zijn bijna alle dames hier undercover
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:09:33 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76077943
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef D. het volgende:
[..]

Waarom dan toch undercover?

Al zijn bijna alle dames hier undercover
Omdat ik op het grote wereld wijde interwebz helemaal niet te vinden ben onder mijn eigen naam, maar aan mijn voornaam alleen zou je genoeg hebben
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76077945
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:04 schreef D. het volgende:

[..]

Dan moet je daar iets aan doen
Ik heb der normaal geen last van
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:10:02 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76077959
Een oude buurman van me heette Fried Veth.

Angels enzo is er niet van gekomen. A&E Biographies over Ed Gein en Aileen Wuornos .

Zo, en dan aanstalten maken richting die Dove zus van me .
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:10:47 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76077971
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
Een oude buurman van me heette Fried Veth.

Angels enzo is er niet van gekomen. A&E Biographies over Ed Gein en Aileen Wuornos .

Zo, en dan aanstalten maken richting die Dove zus van me .
Ik zou haar volgende keer een HD cadeautje geven.... High Def
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:12:21 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76078010
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:10 schreef Leandra het volgende:
Ik zou haar volgende keer een HD cadeautje geven.... High Def
Witte wel wa da kost?
Rituals geurstokjes voor in de pas verbouwde badkamer, daar mag ze het mee doen!
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:13:04 #144
18653 crew  D.
pi_76078029
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat ik op het grote wereld wijde interwebz helemaal niet te vinden ben onder mijn eigen naam, maar aan mijn voornaam alleen zou je genoeg hebben
owkee, wat jij wil
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:13:38 #145
18653 crew  D.
pi_76078038
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik heb der normaal geen last van
Ow, nouja, dan niet he
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:14:25 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76078051
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Witte wel wa da kost?
Rituals geurstokjes voor in de pas verbouwde badkamer, daar mag ze het mee doen!
Een HDMI kabeltje van ¤ 5,= is ook HD hoor
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76078093
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:13 schreef D. het volgende:

[..]

Ow, nouja, dan niet he
gewoon lekker vertier zoeken
werkt ook als een tierelier
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:16:48 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76078099
En ik heb besloten dat ik lekker door de Genneper Parken (Leef je uit!) naar mijn zus fiets en niet meelift. En dat ik geen feestjurk en hakken, maar jeans en m'n nieuwe winterbooties aandoe. En nog iets van een truitje. Uiteraard. Zonder zou een beetje vreemd zijn. En niet alleen met Kerst.
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:17:01 #149
18653 crew  D.
pi_76078103
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een beetje goede HDMI kabel is wel iets duurder hoor
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:17:22 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76078110
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:14 schreef Leandra het volgende:
Op het lijstje voor volgend jaar.
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:17:58 #151
18653 crew  D.
pi_76078125
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:16 schreef Dottey het volgende:

[..]

gewoon lekker vertier zoeken
werkt ook als een tierelier
Maar dat vertier neem je niet mee naar huis?
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:18:00 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76078127
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
En ik heb besloten dat ik lekker door de Genneper Parken (Leef je uit!) naar mijn zus fiets en niet meelift. En dat ik geen feestjurk en hakken, maar jeans en m'n nieuwe winterbooties aandoe. En nog iets van een truitje. Uiteraard. Zonder zou een beetje vreemd zijn. En niet alleen met Kerst.
Expres of omdat je wilt weten of er commentaar op komt??
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:20:49 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76078194
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje goede HDMI kabel is wel iets duurder hoor
Het is voor een zus die op eerste kerstdag een SMSje stuurt om te vragen of het Dove of Nivea moet zijn.....
Lees: die heeft niets voorbereid en moet, terwijl de winkels al een dag dicht zijn, nog iets uit de eigen voorraadkast plukken.

Ga mij niet vertellen dat die een HDMI kabeltje van meer dan ¤ 5,= waard is

Daarbij, het gaat er puur om iets van de overtreffende trap uit de Dove-serie te geven, en dan krijg je High Def.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:22:46 #154
18653 crew  D.
pi_76078232
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is voor een zus die op eerste kerstdag een SMSje stuurt om te vragen of het Dove of Nivea moet zijn.....
Ow, ik dacht al dat het om een hardhorende zus ging
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:23:00 #155
104871 remlof
Europees federalist
pi_76078238
Goeiemiddag. Het is best lekker weer buiten.

Ook grappig te zien dat alle turkse winkeltjes hier in de buurt gewoon open zijn
pi_76078261
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

In 1974 nog niet

In het Oude Rome roddelde men al in het openbaar.
pi_76078263
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:17 schreef D. het volgende:

[..]

Maar dat vertier neem je niet mee naar huis?
euh ... niet zulk vertier
pi_76078298
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef remlof het volgende:
Goeiemiddag. Het is best lekker weer buiten.

Ook grappig te zien dat alle turkse winkeltjes hier in de buurt gewoon open zijn
Das best handig op zich..
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:25:57 #159
18653 crew  D.
pi_76078303
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Dottey het volgende:

[..]

euh ... niet zulk vertier
Niet?

Maar buiten is het best fris hoor
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:26:24 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76078311
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
In het Oude Rome roddelde men al in het openbaar.
Tuurlijk, roddelen is van alle dag, maar die roddels als afdrukken en als waarheid verkopen is een vorm van normverlaging die toch echt uit de tweede helft van de vorige eeuw stamt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:26:28 #161
104871 remlof
Europees federalist
pi_76078312
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:25 schreef Dottey het volgende:

[..]

Das best handig op zich..
Uhuh, alleen jammer dat ze geen drank verkopen
pi_76078335
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk, roddelen is van alle dag, maar die roddels als afdrukken en als waarheid verkopen is een vorm van normverlaging die toch echt uit de tweede helft van de vorige eeuw stamt.
Ook dat is niet helemaal waar.
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:28:30 #163
18653 crew  D.
pi_76078366
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Uhuh, alleen jammer dat ze geen drank verkopen
die had je dan ook voldoende in moeten slaan in de dagen voor kerst
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:29:28 #164
104871 remlof
Europees federalist
pi_76078391
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:28 schreef D. het volgende:

[..]

die had je dan ook voldoende in moeten slaan in de dagen voor kerst
Heb ik ook gedaan
pi_76078419
Zo huis is voor het oog opgeruimt
Nu maar wachten wanneer moeders binnen komt
pi_76078432
Middag allemaal,
ik ken ook een Cor Vet die zat in de gokautomatenbranche....
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:31:03 #167
18653 crew  D.
pi_76078434
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan
Val daar die Turken dan niet mee lastig
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:31:27 #168
18653 crew  D.
pi_76078443
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:30 schreef Laysa het volgende:
Zo huis is voor het oog opgeruimt
Nu maar wachten wanneer moeders binnen komt
Die gaat de tent weer verbouwen?
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:31:45 #169
104871 remlof
Europees federalist
pi_76078448
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef D. het volgende:

[..]

Val daar die Turken dan niet mee lastig
Ik vind het gewoon tof dat ze open zijn, respect voor de kleine turkse ondernemers
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:32:09 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76078458
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook dat is niet helemaal waar.
Nee, het zal idd wel van iets eerder dan de tweede helft van de vorige eeuw zijn, kranten hadden al heel lang roddelrubrieken, maar echte roddelbladen, waarin alleen maar de wereld van de rich, famous, royal and glamour beschreven wordt, zijn pas interessant sinds het gepeupel kan lezen en die blaadjes kan betalen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76078459
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:25 schreef D. het volgende:

[..]

Niet?

Maar buiten is het best fris hoor
Daarom .. lekker binnen met jullie
pi_76078478
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef D. het volgende:

[..]

Die gaat de tent weer verbouwen?
die mag zich alleen maar van de bank straks naar de tafel verplaatsen...khebt t goffer niet voor niets staan opruimen hoor
pi_76078499
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon tof dat ze open zijn, respect voor de kleine turkse ondernemers
Die vieren geen kerst he...die doen rammedan en dan zijn ze gewoon dicht
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:33:43 #174
184769 crew  Deisyy
pi_76078505
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef Anniebab het volgende:
Middag allemaal,
ik ken ook een Cor Vet die zat in de gokautomatenbranche....
Ik weet eigenljk niet wat mijn Cor Vet doet

Wat ga je je moeder te eten geven Laysa?

edit: Kaasfondue schiet me ineene te binnen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:33:48 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76078510
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:18 schreef Leandra het volgende:

Expres of omdat je wilt weten of er commentaar op komt??
Met jurk was ik waarschijnlijk zwaar overdressed en juist mikpunt van commentaar geweest. Zoals elk jaar dat ik met mijn familie vier. Het is ook alweer een jaar of vijf geleden dat ik met Kerst bij mijn zus ben geweest .

Maar toch is het altijd wel gezellig. Voor een uurtje of drie, vier .

Fijne dag nog verder, iedereen!
pi_76078523
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef Laysa het volgende:

[..]

die mag zich alleen maar van de bank straks naar de tafel verplaatsen...khebt t goffer niet voor niets staan opruimen hoor
Gaat ze bij je eten?
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:34:43 #177
18653 crew  D.
pi_76078534
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef Dottey het volgende:

[..]

Daarom .. lekker binnen met jullie
Jullie?

Wie zei dat ik wilde delen?

Alhoewel...
pi_76078560
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik weet eigenljk niet wat mijn Cor Vet doet

Wat ga je je moeder te eten geven Laysa?

edit: Kaasfondue schiet me ineene te binnen.
Wel kerstkaasfondue

en ik heb tiramudinges als toetje
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:36:41 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_76078590
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Laysa het volgende:

[..]

Die vieren geen kerst he...die doen rammedan en dan zijn ze gewoon dicht
Dan is de Appie gewoon open
pi_76078595
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:34 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Gaat ze bij je eten?
ja...want ze vond dat ik niet alleen moest zijn omdat ik eigenlijk had willen prikken...maar nu ga ik dat morgen doen .....
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:37:39 #181
18653 crew  D.
pi_76078620
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan is de Appie gewoon open
En die hebben weer wel alcohol
pi_76078622
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met jurk was ik waarschijnlijk zwaar overdressed en juist mikpunt van commentaar geweest. Zoals elk jaar dat ik met mijn familie vier. Het is ook alweer een jaar of vijf geleden dat ik met Kerst bij mijn zus ben geweest .

Maar toch is het altijd wel gezellig. Voor een uurtje of drie, vier .

Fijne dag nog verder, iedereen!
Have fun....en hou die kerstgedachte vast
pi_76078625
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:34 schreef D. het volgende:

[..]

Jullie?

Wie zei dat ik wilde delen?

Alhoewel...
Je hebt niets te willen

ik doe toch lekker wat ik wil
pi_76078632
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef D. het volgende:

[..]

En die hebben weer wel alcohol
Ik krijg er dorst van
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:39:08 #185
18653 crew  D.
pi_76078664
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef Dottey het volgende:

[..]

Je hebt niets te willen
quote:
ik doe toch lekker wat ik wil
tja, wat zal ik hier eens op zeggen...
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:39:31 #186
18653 crew  D.
pi_76078674
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik krijg er dorst van
Doe mij ook een glaasje
pi_76078684
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef D. het volgende:

[..]

Doe mij ook een glaasje
Kheb op dit moment alleen maar Vino
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:42:16 #188
18653 crew  D.
pi_76078728
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Kheb op dit moment alleen maar Vino
Ow

Glaasje water dan?
pi_76078789
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:42 schreef D. het volgende:

[..]

Ow

Glaasje water dan?
Een kraan vol

Tot laters
pi_76078827
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Een kraan vol

Tot laters
* Dottey gooit er wat siroop door heen
pi_76078841
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef Dottey het volgende:

[..]

* Dottey gooit er wat siroop door heen
Zeg blijf eens van mijn water af...die moet kraakhelder blijven
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 15:55:54 #192
18653 crew  D.
pi_76078999
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Een kraan vol

Tot laters
Veel plezier, en doe d'r maar weer de groeten
pi_76079021
,maak er wat van....
pi_76079418
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zeg blijf eens van mijn water af...die moet kraakhelder blijven
maar das lekker
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 17:05:29 #195
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76080592
Moin.
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:09:18 #196
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76080669
Nog heel even en ik ga 10 soorten kaas heeeeel langzaam laten smelten en roeren en roeren en roeren en roeren enz.
Met dank aan Laysa.
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 17:13:40 #197
18653 crew  D.
pi_76080772
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef KRIBBET het volgende:
Nog heel even en ik ga 10 soorten kaas heeeeel langzaam laten smelten en roeren en roeren en roeren en roeren enz.
Ik word als misselijk bij het idee
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 17:14:41 #198
18653 crew  D.
pi_76080803
edit
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 17:19:22 #199
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76080921
Omfg ik ga iets banwaardigs doen!1!1!!1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76080965
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef KRIBBET het volgende:
10 soorten

niet tien hompen?
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 17:25:11 #201
18653 crew  D.
pi_76081060
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:21 schreef Dottey het volgende:

[..]

10 soorten

niet tien hompen?
'Hompen' klinkt ook al niet smakelijk
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:28:19 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76081137
Mijn zus is een gangenmenu aan het bereiden en heeft een kerstpakket voor iedereen onder de boom staan.
Met Dove of Nivea.
En dan nu Wii-en!
pi_76081516
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:25 schreef D. het volgende:

[..]

'Hompen' klinkt ook al niet smakelijk
Deze wel!!!
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 17:51:25 #204
18653 crew  D.
pi_76081648
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:46 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Deze wel!!!
Nou, vooruit dan. Beter dan de kaashompen van Dot
pi_76081864
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:51 schreef D. het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan. Beter dan de kaashompen van Dot
zo noem je dat toch? Van die enorme brokstukken kaas?

10 verschillende kaas soorten klinkt minder aantrekkelijk dan een homp kaas van hetzelfde soort vind ik
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 18:04:24 #206
18653 crew  D.
pi_76081930
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:01 schreef Dottey het volgende:

[..]

zo noem je dat toch? Van die enorme brokstukken kaas?

10 verschillende kaas soorten klinkt minder aantrekkelijk dan een homp kaas van hetzelfde soort vind ik
Ik vind het allemaal vies klinken
pi_76081977
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:04 schreef D. het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal vies klinken
ik houd wel van kaas.. maar niet zo heeeeul veeeeeeeul in een keer
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 18:08:56 #208
18653 crew  D.
pi_76082051
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:05 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik houd wel van kaas.. maar niet zo heeeeul veeeeeeeul in een keer
Kaas? Ja, een paar plakjes op mijn brood, een blokje bij de borrelhapjes en wat gestrooid over de een pastagerecht

Geen hompen voor mij
pi_76082255
Voor hem wel!!!!
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 18:19:36 #210
18653 crew  D.
pi_76082284
Ik ga maar een wat te eten klaarmaken...en daarna opeten
pi_76082367
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef D. het volgende:
Eet smakelijk
pi_76082425
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef D. het volgende:
smakelijk
pi_76084108
zo das ook weer voorbij
  zaterdag 26 december 2009 @ 19:52:57 #214
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084122
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:52 schreef Laysa het volgende:
zo das ook weer voorbij
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_76084162
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:52 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

en wanneer gaan we die auto's in de fik steken
  zaterdag 26 december 2009 @ 19:56:22 #216
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084198
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef Laysa het volgende:

[..]

en wanneer gaan we die auto's in de fik steken
Dit is Schagen
Daar mogen we zelfs geen kerstbomen verbranden
pi_76084254
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:56 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dit is Schagen
Daar mogen we zelfs geen kerstbomen verbranden
niet eens???...ik denk dat ik op 1 januari mn kerstboompje in de hens steek en dan zo quasi per ongeluk het laat vallen op het balkon van de onderburen....tegen de achterdeur aan zodat het goed fikt....moet wel even goed mikken maar dat zal wel niet een heel groot probleem geven
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:01:21 #218
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084294
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

niet eens???...ik denk dat ik op 1 januari mn kerstboompje in de hens steek en dan zo quasi per ongeluk het laat vallen op het balkon van de onderburen....tegen de achterdeur aan zodat het goed fikt....moet wel even goed mikken maar dat zal wel niet een heel groot probleem geven
Steek jij je boom ff in de hens op je balkon
(die van plastic fikken trouwens veel beter, zonder brandvertragend middel dan )
pi_76084310
Sjessus...ik zap net op tijd weg van rtl 4...zat ik bijna Home Alone 2 te kijken
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:03:18 #220
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76084342
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:21 schreef Dottey het volgende:

[..]

10 soorten

niet tien hompen?
Nee,geen hompen.Ik neem 1 zakje zwitserse kaasfondeu en dan aanvullen met allemaal soorten geraspte kaas er langszaam bijgooien en smelten, om het af te maken nog wat stukjes (geen hompen!) Franse kaas er bij gooien,uiteraard wat peper, een snufje nootmuskaat.
Uiteraard ben ik begonnen met behoorlijk wat witte wijn te verwarmen
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:13 schreef D. het volgende:

[..]

Ik word als misselijk bij het idee
Dan heb je het nooit gegeten zoals ik het klaarmaak (of je hebt geen smaak )
Met dank aan Laysa.
pi_76084343
quote:

[..]

en vervolgens heb jij veel rook en waterschade...

nee lekker zo het nieuwe jaar starten
pi_76084349
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:01 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Steek jij je boom ff in de hens op je balkon
(die van plastic fikken trouwens veel beter, zonder brandvertragend middel dan )
Dze is bespoten met witte sneeuwpoeder geloof ik...That will do the trick
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:03:55 #223
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084356
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef Laysa het volgende:
Sjessus...ik zap net op tijd weg van rtl 4...zat ik bijna Home Alone 2 te kijken
Mij broer is op visite dus daar heb ik geen last van. Die eikel pakt altijd de AB en kijkt wat ie zelf wilt zien. Terwijl ik dus Oplichters ontmaskerd kerstspecial zat te kijken
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:04:57 #224
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084384
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dze is bespoten met witte sneeuwpoeder geloof ik...That will do the trick
Spuitbus erbij gooien, geeft een mooie knal
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:05:02 #225
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76084387
quote:

[..]

Je weet dat vuur omhoog vreet en ook de rook omhoog trekt
Met dank aan Laysa.
pi_76084399
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Nee,geen hompen.Ik neem 1 zakje zwitserse kaasfondeu en dan aanvullen met allemaal soorten geraspte kaas er langszaam bijgooien en smelten, om het af te maken nog wat stukjes (geen hompen!) Franse kaas er bij gooien,uiteraard wat peper, een snufje nootmuskaat.
Uiteraard ben ik begonnen met behoorlijk wat witte wijn te verwarmen
[..]

maar... nee.. zwitserse kaas fondue heeft al zo'n sterke smaak.. maar witte wijn gedoe..
quote:
Dan heb je het nooit gegeten zoals ik het klaarmaak (of je hebt geen smaak )
is dat een uitnodiging voor ons allemaal ?
pi_76084408
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef Dottey het volgende:

[..]

en vervolgens heb jij veel rook en waterschade...

nee lekker zo het nieuwe jaar starten
Ik woon dr boven dus het zal wel meevallen...dr zit nog een verdieping tussen en verderop staat er nog een flat leeg trek daar wel in....maar branden zullen ze
ik vind ze niet zo heel erg aardig
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:06:14 #228
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084419
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Weer iets anders dan een witte kerst
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:06:30 #229
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76084425
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Mij broer is op visite dus daar heb ik geen last van. Die eikel pakt altijd de AB en kijkt wat ie zelf wilt zien. Terwijl ik dus Oplichters ontmaskerd kerstspecial zat te kijken
In jouw huis??? Bij mij was het gezellige kerstfeest gelijk tot een einde gekomen
Met dank aan Laysa.
pi_76084448
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Jij zit aan je pc / laptop en je broer zapt..

gezellig
pi_76084449
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:28 schreef Copycat het volgende:
Mijn zus is een gangenmenu aan het bereiden en heeft een kerstpakket voor iedereen onder de boom staan.
Met Dove of Nivea.
En dan nu Wii-en!
Ik vraag me nu heel de dag al af of ze nu de chocolade bedoelt of het douche gebeuren....want dat kan ook he...dove chocola of nivea douche
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:07:34 #232
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084458
Heidi, bos je broer op zijn muil
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:07:51 #233
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084464
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Dottey het volgende:

[..]

Jij zit aan je pc / laptop en je broer zapt..

gezellig
Wel vredig
pi_76084483
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

ik heb wél een brandblusser
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:08:54 #235
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084493
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

In jouw huis??? Bij mij was het gezellige kerstfeest gelijk tot een einde gekomen
naja, bij mijn ouders. Maar hij doet dat altijd. En continu teletext kijken, ik wordt er gek van.
Dus ik ben maar weer achter mijn PC gekropen.

Ze konden ook al niet wachten met gourmetten, nja gooi straks wel wat vlees in een pan
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 20:09:06 #236
18653 crew  D.
pi_76084499
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik vraag me nu heel de dag al af of ze nu de chocolade bedoelt of het douche gebeuren....want dat kan ook he...dove chocola of nivea douche
Aangezien er geen Nivea chocolade is zal het wel over zeep gaan
pi_76084502
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik woon dr boven dus het zal wel meevallen...dr zit nog een verdieping tussen en verderop staat er nog een flat leeg trek daar wel in....maar branden zullen ze
ik vind ze niet zo heel erg aardig
Nee? Het kwam net even heeeeeeeeeeeel even heeeeeeeeeul even over alsof je ze kei lief vond.
pi_76084514
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
oeh en doe je cam aan

Ian in Schagen doen ze zulke dingen niet heur ...zelfs niet met kerstbomen ...Vrede op aard....in schagen
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:09:55 #239
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084520
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt, er komt een dag
pi_76084531
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef D. het volgende:

[..]

Aangezien er geen Nivea chocolade is zal het wel over zeep gaan
Het ging mij over het dove gebeuren
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:10:41 #241
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084540
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Echt, er komt een dag
Is hij ouder of jonger?
pi_76084554
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

naja, bij mijn ouders. Maar hij doet dat altijd. En continu teletext kijken, ik wordt er gek van.

Ze konden ook al niet wachten met gourmetten, nja gooi straks wel wat vlees in een pan
ooooooooooooh wat gezellig bij jullie ...Mogen wij volgend jaar mee doen
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:11:11 #243
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084555
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:

[..]

oeh en doe je cam aan

Ian in Schagen doen ze zulke dingen niet heur ...zelfs niet met kerstbomen ...Vrede op aard....in schagen
Ik ben niet zo bekend met Schagen.
Wel met agressie jegens broertjes
pi_76084566
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Is voor hem teletekst iets wat te vergelijken valt voor jou met Fok!?
  Moderator zaterdag 26 december 2009 @ 20:11:29 #245
18653 crew  D.
pi_76084569
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Laysa het volgende:

[..]

Het ging mij over het dove gebeuren
Dat snap ik, maar als het ene zeep is is het toch niet logisch dat het andere chocolade is?
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:11:44 #246
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76084577
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Dottey het volgende:

[..]

maar... nee.. zwitserse kaas fondue heeft al zo'n sterke smaak.. maar witte wijn gedoe..
[..]

is dat een uitnodiging voor ons allemaal ?
Zwitserse kaas een beetje neutraliseren met de witte wijn, die ietsje laten koken tegen de alcohol lucht.
De andere kaassoorten zijn ook stevig, de Zwitserse overheerst niet echt.

Kom maar langs,er staat nog een klein restje in de koelkast bij de rest voor "restjes" dag
Met dank aan Laysa.
pi_76084597
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik ben niet zo bekend met Schagen.
Wel met agressie jegens broertjes
ik heb drie zussen..

zaterdag 26 december 2009 @ 20:12:32 #248
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084601
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Is hij ouder of jonger?
2 jaar ouder, maar ik denk dat ie banger voor mij is dan ik voor hem. Het is gewoon een lul eerste klas en daar heb ik best een blauwe plek voor over
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:13:20 #249
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084620
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik heb drie zussen..

Weet ik
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:13:45 #250
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084637
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

2 jaar ouder, maar ik denk dat ie banger voor mij is dan ik voor hem. Het is gewoon een lul eerste klas en daar heb ik best een blauwe plek voor over
Kung fu hem je huiskamer door!
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:13:55 #251
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084640
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef Dottey het volgende:

[..]

Is voor hem teletekst iets wat te vergelijken valt voor jou met Fok!?
Zoiets ja, maar we kijken niet samen naar fok!, wel naar de TV
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:14:30 #252
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084653
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Moet wel ff uitkijken voor mijn PC hé
pi_76084664
quote:

[..]

laat hem nou eerst ff de cam aanzetten en via streams ons mee genieten
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:15:12 #254
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084665
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Moet wel ff uitkijken voor mijn PC hé
Oh ja...
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:15:28 #255
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084671
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:

[..]

Daar ga ik bij Heidi sowieso van uit
pi_76084690
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zwitserse kaas een beetje neutraliseren met de witte wijn, die ietsje laten koken tegen de alcohol lucht.
De andere kaassoorten zijn ook stevig, de Zwitserse overheerst niet echt.

Kom maar langs,er staat nog een klein restje in de koelkast bij de rest voor "restjes" dag
en waar staat die koelkast van jou dan?
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:16:16 #257
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084691
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zijn kids zijn nog op, beetje lullig om hun vader in elkaar getikt te zien worden door hun oom
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:17:06 #258
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084707
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Zijn kids zijn nog op, beetje lullig om hun vader in elkaar getikt te zien worden door hun oom
Wehehe, ultieme vernedering
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:17:23 #259
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084712
Mocht het vechten worden zet ik 5 euro op Heidi.
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:18:40 #260
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084739
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wehehe, ultieme vernedering
Heb ik straks 2 kids op mijn nek om pappa te redden
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:19:31 #261
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084763
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Mocht het vechten worden zet ik 5 euro op Heidi.
Dat wacht ik wel even, hij gaat zo de kroeg in en komt rond 2 uur als een balletje thuis
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:20:18 #262
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084787
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat wacht ik wel even, jij gaat zo de kroeg in en komt rond 2 uur als een balletje thuis
Omfg, Heidi heeft magische krachten waardoor hij in de toekomst kan kijken!

*buigt diep voor Magische Heidi
pi_76084809
quote:

[..]

Weet ik

ken jij hen
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:22:16 #264
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084846
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Kwestie van gewoonte
Een hij vroeger maar zeiken tegen mij dat roken en drinken zo slecht is, wat hij nu dus beide doet.. lul
pi_76084847
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel voor jou

je weet maar nooit
pi_76084871
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:18 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Heb ik straks 2 kids op mijn nek om pappa te redden
Ik zet 5 euro in op de kids
pi_76084883
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik zie hier een mooi sprookje te voorschijn komen: Magische heidi en zn knechten Pietje en Ian...of hulpjes...what ever.....Ssssssssssspannenddddd!!!!!!!!
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:23:33 #268
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084888
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef Dottey het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel voor jou

je weet maar nooit
Dat vertel ik ze eerst wel even dat hun pappa een vriendin heeft en daarom mamma verlaten heeft
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:24:23 #269
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084916
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik zie hier een mooi sprookje te voorschijn komen: Magische heidi en zn knechten Pietje en Ian...of hulpjes...what ever.....Ssssssssssspannenddddd!!!!!!!!
Pieterknecht _!!!_!!
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:24:43 #270
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76084923
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:21 schreef Dottey het volgende:

[..]

ken jij hen
Neen, maar ik heb inside information _!
pi_76084941
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat vertel ik ze eerst wel even dat hun pappa een vriendin heeft en daarom mamma verlaten heeft
is dat ook zo?

want als dat niet zo is.. vinden ze jou alleen maar een l*l eerste klas en keren ze zich ALLEMAAL tegen jou

hoe dan ook ik blijf geld inzetten op de kids
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:25:32 #272
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084946
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik zet 5 euro in op de kids
Het zijn wel bikkels, ze hebben maar 2x hun handen verbrand aan het gourmetstel
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:26:07 #273
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76084963
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Dottey het volgende:

[..]

is dat ook zo?

want als dat niet zo is.. vinden ze jou alleen maar een l*l eerste klas en keren ze zich ALLEMAAL tegen jou

hoe dan ook ik blijf geld inzetten op de kids
Ja, dat is dus zo en hun weten het nog niet.
pi_76084968
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Neen, maar ik heb inside information _!
Je moet eens niet zo roddelen met Mera over mij.
pi_76084986
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Het zijn wel bikkels, ze hebben maar 2x hun handen verbrand aan het gourmetstel
heej dat zegt niets...

ik doe dat nog steeds!
pi_76084991
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Pieterknecht _!!!_!!
Duhhhh
pi_76085009
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ja, dat is dus zo en hun weten het nog niet.
Geef zijn vrouw een linkje naar hier

edit: ohw hij heeft haar al verlaten
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:28:00 #278
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76085014
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

zaterdag 26 december 2009 @ 20:28:14 #279
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76085020
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:27 schreef Dottey het volgende:

[..]

heej dat zegt niets...

ik doe dat nog steeds!
Blond?
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:28:26 #280
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76085026
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Dottey het volgende:

[..]

Je moet eens niet zo roddelen met Mera over mij.
Doe ik niet
Ik heb het van je Hyves _!
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:30:03 #281
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76085060
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:27 schreef Dottey het volgende:

[..]

Geef zijn vrouw een linkje naar hier
Zij schiet er weinig mee op, hij is toch al bij d'r weg. Maar dat hij het de kinderen niet verteld vind ik flink schijnheilig, mja past wel bij hem... lul
pi_76085065
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Blond?
Nee ik kan gewoon lekker klunzen

daar staat wel tegen over dat ik hard kan meppen
pi_76085068
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Doe ik niet
pi_76085078
Sjaakie op tv
pi_76085083
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Doe ik niet
kijk jij op mijn hyves
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:30:56 #286
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76085086
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Laysa het volgende:

[..]

Inside information klonk stoerder, of niet?
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:31:24 #287
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76085097
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Dottey het volgende:

[..]

kijk jij op mijn hyves
Jup
En ik heb ook je kunstwerkjes gezien
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:31:36 #288
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76085107
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nee ik kan gewoon lekker klunzen

daar staat wel tegen over dat ik hard kan meppen
Ik hou wel van een goed partijtje worstellen
pi_76085112
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Zij schiet er weinig mee op, hij is toch al bij d'r weg. Maar dat hij het de kinderen niet verteld vind ik flink schijnheilig, mja past wel bij hem... lul
ik had al ge-edit..

maar wat voor tijdsverschilletje zit er tussen en hoe oud zijn de kids?
pi_76085115
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Inside information klonk stoerder, of niet?
eerlijk gezegd ook niet maar ik vond hem wel grappig op deze manier
pi_76085129
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Jup
En ik heb ook je kunstwerkjes gezien

Er staan er niet zo veel op.
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:32:40 #292
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76085137
Heidi en Dottey... Ik zie het wel gebeuren.
Als Dot dan weer op de streams is kan Heidi het opnemen en monteren
Kan ze het op haar Hyves zetten
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:33:04 #293
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76085150
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:

[..]

eerlijk gezegd ook niet maar ik vond hem wel grappig op deze manier
Zie PI.
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:33:28 #294
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76085159
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef Dottey het volgende:

[..]

Er staan er niet zo veel op.
Je hebt wel 300 foto's
Fucking hell
pi_76085161
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:31 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik hou wel van een goed partijtje worstellen
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:34:32 #296
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76085187
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:31 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik had al ge-edit..

maar wat voor tijdsverschilletje zit er tussen en hoe oud zijn de kids?
tijdverschil? jongen van 5 en meisje van 8 jaar
pi_76085202
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Heidi en Dottey... Ik zie het wel gebeuren.
Als Dot dan weer op de streams is kan Heidi het opnemen en monteren
Kan ze het op haar Hyves zetten
zo vaak ben ik niet op de streams te zien of te horen..
dus wees gerust.

maar niet zielig doen nu he.. nu ik net kenbaar heb gemaakt niet naar de meet te komen.. hoor ik een ander toontje in je posts
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:35:27 #298
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76085210
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen maar die kan je makkelijk aan.

Wederom 5 euro op Heidi.
  FOK!Babe zaterdag 26 december 2009 @ 20:36:07 #299
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76085227
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Dottey het volgende:

[..]

zo vaak ben ik niet op de streams te zien of te horen..
dus wees gerust.

maar niet zielig doen nu he.. nu ik net kenbaar heb gemaakt niet naar de meet te komen.. hoor ik een ander toontje in je posts
Ik heb er alle vertrouwen in dat je die afspraak gewoon afzegt.
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:36:25 #300
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_76085232
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen maar die kan je makkelijk aan.

Wederom 5 euro op Heidi.
Ik denk het ook wel
pi_76085234
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

tussen het verlaten en nu... bedoel ik

5 en 8 .. als het niet serieus iets is en zij de dame in kwestie nog niet gezien hebben zou ik het ook (nog) niet vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')