Zou het een broer van mijn oude buurman zijn?? Die heette ook C. Vetquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet, Cor Vet
Tja, die asociatie heb ik niet, en ik weet natuurlijk wel dat ie er is, maar over het algemeen valt het best meequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
Nah, in NL blijf ik een beetje de foute patser asociatie houden als ik een vette zie rijden.... sorry, het is niet anders.
Hoewel ik er wel graag een zou willen hebben, dat dan wel weer
LOL.... De buurman van vroeger kent mij helemaal niet als Leandra johquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal het hem de volgende keer eens vragen of hij of zijn buurman een Leandra kent
Joh?!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... De buurman van vroeger kent mij helemaal niet als Leandra joh
Vroeger heette je anders?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... De buurman van vroeger kent mij helemaal niet als Leandra joh
Ja, dit is m'n undercover nickname..... normaal heet ik anders en nog aparter dan Leandraquote:
Ik heet nog steeds anders, maar met m'n eigen naam post ik vrijwel niet op FOK!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger heette je anders?
of noemde ie je toen altijd 'meisje'?
Dat was mij ook opgevallenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt mij nu ook op hoe verschrikkelijk het stinkt.... ik weiger nog net niet te zoenen als m'n lief net een sigaret gerookt heeft, maar het is wel heel erg vies.
Dan moet je daar iets aan doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef Dottey het volgende:
Dottey ishome alone
alleen tja .. alleen is ook maar zo alleen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heet nog steeds anders, maar met m'n eigen naam post ik vrijwel niet op FOK!![]()
Die account is wel van mij trouwens
Omdat ik op het grote wereld wijde interwebz helemaal niet te vinden ben onder mijn eigen naam, maar aan mijn voornaam alleen zou je genoeg hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom dan toch undercover?
Al zijn bijna alle dames hier undercover
Ik heb der normaal geen last vanquote:
Ik zou haar volgende keer een HD cadeautje geven.... High Defquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
Een oude buurman van me heette Fried Veth.
Angels enzo is er niet van gekomen. A&E Biographies over Ed Gein en Aileen Wuornos.
Zo, en dan aanstalten maken richting die Dove zus van me.
Witte wel wa da kost?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:10 schreef Leandra het volgende:
Ik zou haar volgende keer een HD cadeautje geven.... High Def
owkee, wat jij wilquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik op het grote wereld wijde interwebz helemaal niet te vinden ben onder mijn eigen naam, maar aan mijn voornaam alleen zou je genoeg hebben
Een HDMI kabeltje van ¤ 5,= is ook HD hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Witte wel wa da kost?
Rituals geurstokjes voor in de pas verbouwde badkamer, daar mag ze het mee doen!
gewoon lekker vertier zoekenquote:
Een beetje goede HDMI kabel is wel iets duurder hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een HDMI kabeltje van ¤ 5,= is ook HD hoor
Op het lijstje voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:14 schreef Leandra het volgende:
Een HDMI kabeltje van ¤ 5,= is ook HD hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |