Geef zijn vrouw een linkje naar hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat is dus zo en hun weten het nog niet.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat vertel ik ze eerst wel even dat hun pappa een vriendin heeft en daarom mamma verlaten heeft
Blond?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
heej dat zegt niets...
ik doe dat nog steeds!
Doe ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je moet eens niet zo roddelen met Mera over mij.
Zij schiet er weinig mee op, hij is toch al bij d'r weg. Maar dat hij het de kinderen niet verteld vind ik flink schijnheilig, mja past wel bij hem... lulquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Geef zijn vrouw een linkje naar hier
Nee ik kan gewoon lekker klunzenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe ik niet
Ik heb het van je Hyves_!
kijk jij op mijn hyvesquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe ik niet
Ik heb het van je Hyves_!
Ik hou wel van een goed partijtje worstellenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee ik kan gewoon lekker klunzen![]()
daar staat wel tegen over dat ik hard kan meppen
ik had al ge-edit..quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zij schiet er weinig mee op, hij is toch al bij d'r weg. Maar dat hij het de kinderen niet verteld vind ik flink schijnheilig, mja past wel bij hem... lul
eerlijk gezegd ook niet maar ik vond hem wel grappig op deze manierquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inside information klonk stoerder, of niet?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup![]()
En ik heb ook je kunstwerkjes gezien
Zie PI.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ook niet maar ik vond hem wel grappig op deze manier
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou wel van een goed partijtje worstellen
tijdverschil? jongen van 5 en meisje van 8 jaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had al ge-edit..
maar wat voor tijdsverschilletje zit er tussen en hoe oud zijn de kids?
zo vaak ben ik niet op de streams te zien of te horen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Heidi en Dottey... Ik zie het wel gebeuren.
Als Dot dan weer op de streams is kan Heidi het opnemen en monteren![]()
Kan ze het op haar Hyves zetten
Ik wil niet lullig doen maar die kan je makkelijk aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tijdverschil? jongen van 5 en meisje van 8 jaar
Ik heb er alle vertrouwen in dat je die afspraak gewoon afzegt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
zo vaak ben ik niet op de streams te zien of te horen..![]()
dus wees gerust.
maar niet zielig doen nu he.. nu ik net kenbaar heb gemaakt niet naar de meet te komen.. hoor ik een ander toontje in je posts
Ik denk het ook welquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar die kan je makkelijk aan.
Wederom 5 euro op Heidi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |