Gaat ze bij je eten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
die mag zich alleen maar van de bank straks naar de tafel verplaatsen...khebt t goffer niet voor niets staan opruimen hoor
Jullie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Daarom .. lekker binnen met jullie
Wel kerstkaasfonduequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet eigenljk niet wat mijn Cor Vet doet![]()
Wat ga je je moeder te eten geven Laysa?
edit: Kaasfondue schiet me ineene te binnen.
Dan is de Appie gewoon openquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die vieren geen kerst he...die doen rammedan en dan zijn ze gewoon dicht
quote:
Have fun....en hou die kerstgedachte vastquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met jurk was ik waarschijnlijk zwaar overdressed en juist mikpunt van commentaar geweest. Zoals elk jaar dat ik met mijn familie vier. Het is ook alweer een jaar of vijf geleden dat ik met Kerst bij mijn zus ben geweest.
Maar toch is het altijd wel gezellig. Voor een uurtje of drie, vier.
Fijne dag nog verder, iedereen!
Je hebt niets te willenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie?
Wie zei dat ik wilde delen?![]()
Alhoewel...
Owquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kheb op dit moment alleen maar Vino
* Dottey gooit er wat siroop door heenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey gooit er wat siroop door heen
maar das lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg blijf eens van mijn water af...die moet kraakhelder blijven
Ik word als misselijk bij het ideequote:Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef KRIBBET het volgende:
Nog heel even en ik ga 10 soorten kaas heeeeel langzaam laten smelten en roeren en roeren en roeren en roeren enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 soortenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef KRIBBET het volgende:
Nog heel even en ik ga 10 soorten kaas heeeeel langzaam laten smelten en roeren en roeren en roeren en roeren enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |