Maar dat vertier neem je niet mee naar huis?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
gewoon lekker vertier zoeken![]()
werkt ook als een tierelier
Expres of omdat je wilt weten of er commentaar op komt??quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
En ik heb besloten dat ik lekker door de Genneper Parken (Leef je uit!) naar mijn zus fiets en niet meelift. En dat ik geen feestjurk en hakken, maar jeans en m'n nieuwe winterbooties aandoe. En nog iets van een truitje. Uiteraard. Zonder zou een beetje vreemd zijn. En niet alleen met Kerst.
Het is voor een zus die op eerste kerstdag een SMSje stuurt om te vragen of het Dove of Nivea moet zijn.....quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje goede HDMI kabel is wel iets duurder hoor
Ow, ik dacht al dat het om een hardhorende zus gingquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is voor een zus die op eerste kerstdag een SMSje stuurt om te vragen of het Dove of Nivea moet zijn.....
In het Oude Rome roddelde men al in het openbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
In 1974 nog niet![]()
Bestond de Privé toen eigenlijk al?
euh ... niet zulk vertierquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat vertier neem je niet mee naar huis?
Das best handig op zich..quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef remlof het volgende:
Goeiemiddag. Het is best lekker weer buiten.
Ook grappig te zien dat alle turkse winkeltjes hier in de buurt gewoon open zijn
Tuurlijk, roddelen is van alle dag, maar die roddels als afdrukken en als waarheid verkopen is een vorm van normverlaging die toch echt uit de tweede helft van de vorige eeuw stamt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
In het Oude Rome roddelde men al in het openbaar.
Ook dat is niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, roddelen is van alle dag, maar die roddels als afdrukken en als waarheid verkopen is een vorm van normverlaging die toch echt uit de tweede helft van de vorige eeuw stamt.
die had je dan ook voldoende in moeten slaan in de dagen voor kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh, alleen jammer dat ze geen drank verkopen
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
die had je dan ook voldoende in moeten slaan in de dagen voor kerst
Die gaat de tent weer verbouwen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:30 schreef Laysa het volgende:
Zo huis is voor het oog opgeruimt![]()
Nu maar wachten wanneer moeders binnen komt
Ik vind het gewoon tof dat ze open zijn, respect voor de kleine turkse ondernemersquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef D. het volgende:
[..]
Val daar die Turken dan niet mee lastig
Nee, het zal idd wel van iets eerder dan de tweede helft van de vorige eeuw zijn, kranten hadden al heel lang roddelrubrieken, maar echte roddelbladen, waarin alleen maar de wereld van de rich, famous, royal and glamour beschreven wordt, zijn pas interessant sinds het gepeupel kan lezen en die blaadjes kan betalenquote:
Daarom .. lekker binnen met julliequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
Maar buiten is het best fris hoor
die mag zich alleen maar van de bank straks naar de tafel verplaatsen...khebt t goffer niet voor niets staan opruimen hoorquote:
Die vieren geen kerst he...die doen rammedan en dan zijn ze gewoon dichtquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon tof dat ze open zijn, respect voor de kleine turkse ondernemers
Ik weet eigenljk niet wat mijn Cor Vet doetquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef Anniebab het volgende:
Middag allemaal,
ik ken ook een Cor Vet die zat in de gokautomatenbranche....
Met jurk was ik waarschijnlijk zwaar overdressed en juist mikpunt van commentaar geweest. Zoals elk jaar dat ik met mijn familie vier. Het is ook alweer een jaar of vijf geleden dat ik met Kerst bij mijn zus ben geweestquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:18 schreef Leandra het volgende:
Expres of omdat je wilt weten of er commentaar op komt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |