Nog meer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
(lang verhaal met veel vage details, * El_Chica_Del_Fuego klikt bijna op invoeren) the scorpion king. Nm.
Volgende:
Vroeger was er een verzameling films die in het weekend - misschien soms één, maar zeker af en toe een heel weekend (dwz ieg zaterdag- en zondagochtend) allemaal, die uitgezonden werden op een publieke zender (2 of 3 dan) of bij Telekids. Ze waren in het Engels, en duidelijk bedoeld voor kinderen/jongeren.
Ik weet geen enkele naam meer, maar nog van de meeste 'n paar steekwoorden of een vage outline:
1) Meisje/jongen, ik geloof meisje, in fantasiewereld - waar ze nog wel van opkijkt - met eenhoorns en andere vage wezens (1 lelijk dwergachtig figuur breekt een keer per ongeluk z'n schedel open maar daar doet ie 't niet minder om), in 'n mooi bos, maar op het eind een eng kasteel met 'n duivelse heks oid (iets met rood en zwart?) en een draakbeest dat de rivier bewaakt (en ze moeten natuurlijk die river over en dat kasteel in, ergens voor..)
2) Jongen gaat deltavliegen en komt in 'n soort bermuda-gebied waardoor ie in 'n andere wereld met 'n nomaden-achtig of prehistorisch-achtig volkje komt, die ieg leven zonder onze moderne dingen - maar ze spreken wel gewoon Engels. Hij wordt verliefd op 1 van die meisjes daar, maar dan blijkt dat ze ziek is - wat voor ziekte blijft vaag - en dat die mensen dat zelfs allemaal zijn, en er is niet echt 'n cure. Maar daar zou hij ze misschien aan kunnen helpen - maar hij wil natuurlijk ook gewoon terug naar huis en aan 't eind vliegt ie ook weer op nieuw door dat bermuda-gebied en lukt dat ook.
3) Meisje zit gevangen bij heks, meisje ontsnapt - ze zijn geloof ik met z'n tweeen, een kraai die spioneert voor heks.
4) Jongen doet mee aan quiz en daar gebeurt iets raars, iets met tijdreizen oid. Hij hangt ook rond in 'n winkelcentrum en daar staat zo'n levend standbeeld, 'n zilverkleurige robot, en er is daar iets met een klok, en iets met deja-vu's (dat krijg je met tijdreizen..).
Als iemand dit bekend voorkomt, cool! En als je ook nog de naam ervan weet: nog cooler!
quote:
4.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:23 schreef Meursault het volgende:
De vorige was al een tijdje dicht, maar er was nog geen nieuwe geloof ik.
Deze stond nog open:
[..]
Nog meer?
Dit is een animatie-versie, die oud genoeg is. Hij duurt alleen niet heel lang (27 minuten)quote:Op maandag 2 november 2009 03:01 schreef SillyWalks het volgende:
Ik ben op zoek naar een animatiefilm over de Notenkraker, hij kwam altijd rond kerst en ik heb er hele goede herinneringen aan.
Volgens mij kwam hij meestal op de BBC, ruim 15 jaar geleden.
Iemand een idee waar ik het over heb?
Het Nutcracker Suite segment uit Fantasia?quote:Op maandag 2 november 2009 03:01 schreef SillyWalks het volgende:
Ik ben op zoek naar een animatiefilm over de Notenkraker, hij kwam altijd rond kerst en ik heb er hele goede herinneringen aan.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 2 november 2009 03:01 schreef SillyWalks het volgende:
Jaaaaa dat is hem!quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Dit is een animatie-versie, die oud genoeg is. Hij duurt alleen niet heel lang (27 minuten)
Starshipquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:08 schreef sffan het volgende:
ik zoek al jaren naar die titel (en film)
wie o wie?
http://www.imdb.com/title/tt0455760/quote:Op woensdag 4 november 2009 19:50 schreef RaarMaarWaar1 het volgende:
Ik zoek een horrofilm
In deze film mag je niet schreeuwen want anders pakt het horrorwezen je tong af en ga je dood. Het horror ding heeft duizenden tongen.
Verder kom je aan het einde van de film te weten dat zo'n oude man van binnen geen ingewanden heeft/alles is weggehaald, en dat zijn vrouwelijke assistente hem als buikspreekpop heeft gebruikt.
Nu ik erover nadenken had het ook iets met buikspreken te maken. Dus er kwamen ook van die buikspreek poppen in voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |