wat mij het meeste nog bijstaat ik toen Charlo had willen zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef SuperPoekie het volgende:
Geen probleemHet enige dat mij nog goed bijstaat was dat de titelsong van die serie Bang van REM was en dat de namen uitgesproken werden als Charlo og Charlore.
Ik heb hem zelf gevonden, het was niet Ellen Burstyn die erin meespeelde, maar Carol Burnett (Burstyn-Burnett, daar ging het mis wrs). De film is A wedding uit 1978, van Robert Altman. Ik ga hem vanavond zien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een trouwerij, wordt een enorme chaos, grote familie ook, volgens mij een Iers-Amerikaanse familie, en ik dacht dat Ellen Burstyn erin meespeelde, maar dat is toch niet zo. Iig de moeder van de bruid, heeft rood haar. Staat me niet meer bij wie er precies in meespeelde. Was een comedy, uit ongeveer midden tot eind jaren 70.
Mogelijk staat hij in dit lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Hero_Seriesquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:18 schreef richies08 het volgende:
Hallo,
Ik en mijn neef zijn al 4 jaar (niet fulltime natuurlijk) op zoek naar een tv serie van vroeger.
Het gaat om een soort van Power Rangers alleen dan meer robot. (LIVE ACTION, geen tekenfilm dus)
Ze konden volgens mij niet transformeren naar mens en ik dacht dat ze met z'n 3e waren.
Rood, blauw of groen en geel. Met z'n 4e kan ook. Eentje kon vliegen en eentje was iets van een motor.
Het kwam op een Duitse zender rond 1995 op RTL of KRTL (kinder RTL).
Ik heb al contact opgenome zelfs met die omroep, maar ze konden me niet helpen.
De helm lijkt een beetje op de helm van Warrior Wheels (laatste seconde):
Ik hoop dat iemand me dan eindelijk kan vertellen waar ik al heel lang naar opzoek ben!
Alsvast bedankt!
Het is geen Transformers of VR Troopers
http://player.omroep.nl/?aflID=10225378quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Modus het volgende:
Nog maar een keer vragen, de muziek van de begin- en eindtune van Triana, nu op Ned 3.
Het zou natuurlijk best een bestaand nummer kunnen zijn, maar ik weet dat tv-tunes vaak speciaal voor het programma worden gecomponeerd; een kennis van me heeft dat lange tijd gedaan en ondanks dat dat goed verdient, is het voor programmamakers toch nog vaak goedkoper om dat te betalen, dan de rechten voor een bestaand nummer te betalen. Als je het nou nergens kan vinden is het waarschijnlijk ergens door een componist van een bedrijfje gemaakt...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Modus het volgende:
Nog maar een keer vragen, de muziek van de begin- en eindtune van Triana, nu op Ned 3.
Wow, is het al zo oud? Ik kende het nog niet. Waardeloos dat de NPS niets liet weten trouwens. Geloof dat ik je niet verder kan helpen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef Modus het volgende:
In MUZ ook al eens geprobeerd, ook de NPS al gemaild. Ik ken het deuntje van vroeger, ms eind jaren 80 zelfs al. Ik meen dat het toen ook gebruikt werd als tune voor iets (metalprogramma op Sky Channel ofzo, of radio iets). Maar dan kan het nog steeds ook nog wel een bestaand nummer geweest zijn. Maar wat.... NPS heeft nooit meer wat van zich laten horen afgezien van een standaard replymail.
Het klinkt als 80s trashband Paradox, maar daarvan kan ik niks vinden wat het zou kunnen zijn.
Bekend uit de film Wild At Heart en als begintune van MTV At The Moviesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Modus het volgende:
Wauw. Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef Modus het volgende:
Ha ik wist dat het zoiets was, een vriend heeft me ook net op weg geholpen.
Thanks.
Weet niet of je nog zo blij bent als je hem gezien hebtquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef RGS18 het volgende:
[..]
JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Duizendmaal bedankt, Mark.
Ik heb hem al een aantal keer gezienquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Weet niet of je nog zo blij bent als je hem gezien hebtMaar vooral dat stukje over die 2 broers was vrij herkenbaar.
Iets minder cryptisch dan dit mag wel...quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Madolf.Piepenstein het volgende:
gaat over maffia, en dan valt iemand in rolstoel van trap oid door paar jongens. die gaan dan naar gevangenis, en later worden ze pijn gedaan daar. en dan gaan zien ze later die gevangenisbaas als ze uit gevangenis zijn?
sorry, ik kan me maar vaag herrineren. gaat over paar jochies die bij de maffia willen ofzo. dan valt iemand van de trap door hun, in rolstoel volgens mij. en daarna worden ze verkracht in gevangenis. later zijn er uit gevangenis, en dan zien ze die baas daarvan. dan vermoorden ze hem.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Iets minder cryptisch dan dit mag wel...
Holy Smokequote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:06 schreef richard. het volgende:
Ik zoek een film waar ik nog een paar vage herinneringen van heb,
ik weet bijna zeker dat Kate Winslet 1 van de 2 hoofdrollen speelt.
Er wordt heel weinig gepraat in deze film.
Kate Winslet speelt als een tienermeisje die ergens in een huisje zit en dat er dan af en toe een
vaag persoon langs komt (een veel oudere man) die dan elke keer als hij bij dat huisje komt
sex met haar heeft.
Veel meer weet ik er niet meer over te melden, wat ik wel weet is dat het een hele vette film is!
Mijn dank is groot voor degene die mij de titel kan vertellen!
Dankje (vooral om de snelle reactie).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:33 schreef tombolafan het volgende:
ik heb hem ook gezien. van te voren kwam in beeld; "partly cloudy'
ik dacht dat dat een verwijzing was naar de film "partly cloudy with a chance of meatballs", maar het zou ook de titel van het filmpje kunnen zijn...
Held! Bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Drumline
http://www.imdb.com/title/tt0303933/
Weet precies waar je 't over hebt, was 'n docu op Discovery. Heb 'm 2 keer gezien. Gast die zwarte vingertopjes idd afzaagde; zeiler die idd een abces in z'n elleboog zelf moest behandelen; en ook nog 'n visser die z'n arm met 'n klein mesje moest afsnijden omdat ie in zo'n automatisch-net-oprol-systeem vast zat; een sporter die ineens een hersenoperatie nodig had ergens in Afrika oid waar ze met 'n handboortje z'n schedel open hebben gemaakt; en een jager in Canada die met het villen van 'n rendier z'n mes door z'n eigen kuit heen stak en dat zelf moest gaan hechten (en tussendoor tucjes ging eten).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Laura_ het volgende:
hoi,
ik had heel lang geleden ooit eens iets op tv gezien, maar ik heb geen idee van welke serie, afleveringen of zelfs maar televisienet.
Wat ik weet is dat het over mensen ging die ergens in middle of nowhere zaten en toen ineens iets ergs kregen, bijvoorbeeld weet ik nog over een man waarvan zen vingers waren afgestorven(onderkoeling)en toen heeft hij zijn eigen vingers afgezaagd, omdat hij tegen moest houden dat het naar zijn arm zou gaan.
Ook kan ik me herinneren over iemand die een boottocht ging maken, en die er ineens achterkwam dat hij.zij ergens een soort blaasje had. Deze heeft zichzelf moeten opereren omdat deze midden op zee was
iemand enig idee waar ik het over heb
ik dacht in eerste instantie maximum exposure, omdat ik ook een andere aflevering daarvan gezien had (over dierenaanvallen) maar misschien ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |