ooooooooooooh wat gezellig bij julliequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
naja, bij mijn ouders. Maar hij doet dat altijd. En continu teletext kijken, ik wordt er gek van.
Dus ik ben maar weer achter mijn PC gekropen.
Ze konden ook al niet wachten met gourmetten, nja gooi straks wel wat vlees in een pan
Ik ben niet zo bekend met Schagen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh en doe je cam aan![]()
Ian in Schagen doen ze zulke dingen niet heur...zelfs niet met kerstbomen
...Vrede op aard....in schagen
Is voor hem teletekst iets wat te vergelijken valt voor jou met Fok!?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
naja, bij mijn ouders. Maar hij doet dat altijd. En continu teletext kijken, ik wordt er gek van.
Dus ik ben maar weer achter mijn PC gekropen.
Ze konden ook al niet wachten met gourmetten, nja gooi straks wel wat vlees in een pan
Dat snap ik, maar als het ene zeep is is het toch niet logisch dat het andere chocolade is?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het ging mij over het dove gebeuren
Zwitserse kaas een beetje neutraliseren met de witte wijn, die ietsje laten koken tegen de alcohol lucht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar... nee.. zwitserse kaas fondue heeft al zo'n sterke smaak.. maar witte wijn gedoe..![]()
[..]
is dat een uitnodiging voor ons allemaal ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met Schagen.
Wel met agressie jegens broertjes
2 jaar ouder, maar ik denk dat ie banger voor mij is dan ik voor hem. Het is gewoon een lul eerste klas en daar heb ik best een blauwe plek voor overquote:
Kung fu hem je huiskamer door!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2 jaar ouder, maar ik denk dat ie banger voor mij is dan ik voor hem. Het is gewoon een lul eerste klas en daar heb ik best een blauwe plek voor over
Zoiets ja, maar we kijken niet samen naar fok!, wel naar de TVquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Is voor hem teletekst iets wat te vergelijken valt voor jou met Fok!?
Moet wel ff uitkijken voor mijn PC héquote:
Oh ja...quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet wel ff uitkijken voor mijn PC hé
Daar ga ik bij Heidi sowieso van uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
laat hem nou eerst ff de cam aanzetten en via streams ons mee genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |