quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee,geen hompen.Ik neem 1 zakje zwitserse kaasfondeu en dan aanvullen met allemaal soorten geraspte kaas er langszaam bijgooien en smelten, om het af te maken nog wat stukjes (geen hompen!) Franse kaas er bij gooien,uiteraard wat peper, een snufje nootmuskaat.
Uiteraard ben ik begonnen met behoorlijk wat witte wijn te verwarmen![]()
[..]
is dat een uitnodiging voor ons allemaal ?quote:Dan heb je het nooit gegeten zoals ik het klaarmaak(of je hebt geen smaak
)
Ik woon dr boven dus het zal wel meevallen...dr zit nog een verdieping tussen en verderop staat er nog een flat leeg trek daar wel in....maar branden zullen zequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
en vervolgens heb jij veel rook en waterschade...
nee lekker zo het nieuwe jaar starten
Weer iets anders dan een witte kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je weet dat vuur omhoog vreet en ook de rook omhoog trekt
In jouw huis??? Bij mij was het gezellige kerstfeest gelijk tot een einde gekomenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mij broer is op visite dus daar heb ik geen last van. Die eikel pakt altijd de AB en kijkt wat ie zelf wilt zien. Terwijl ik dus Oplichters ontmaskerd kerstspecial zat te kijken
Jij zit aan je pc / laptop en je broer zapt..quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mij broer is op visite dus daar heb ik geen last van. Die eikel pakt altijd de AB en kijkt wat ie zelf wilt zien. Terwijl ik dus Oplichters ontmaskerd kerstspecial zat te kijken
Ik vraag me nu heel de dag al af of ze nu de chocolade bedoelt of het douche gebeuren....want dat kan ook he...dove chocola of nivea douchequote:Op zaterdag 26 december 2009 17:28 schreef Copycat het volgende:
Mijn zus is een gangenmenu aan het bereiden en heeft een kerstpakket voor iedereen onder de boom staan.
Met Dove of Nivea.
En dan nu Wii-en!
Wel vredigquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij zit aan je pc / laptop en je broer zapt..
gezellig![]()
ik heb wél een brandblusserquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je weet dat vuur omhoog vreet en ook de rook omhoog trekt
naja, bij mijn ouders. Maar hij doet dat altijd. En continu teletext kijken, ik wordt er gek van.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
In jouw huis??? Bij mij was het gezellige kerstfeest gelijk tot een einde gekomen
Aangezien er geen Nivea chocolade is zal het wel over zeep gaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vraag me nu heel de dag al af of ze nu de chocolade bedoelt of het douche gebeuren....want dat kan ook he...dove chocola of nivea douche
Nee? Het kwam net even heeeeeeeeeeeel even heeeeeeeeeul even over alsof je ze kei lief vond.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik woon dr boven dus het zal wel meevallen...dr zit nog een verdieping tussen en verderop staat er nog een flat leeg trek daar wel in....maar branden zullen ze![]()
ik vind ze niet zo heel erg aardig
oeh en doe je cam aanquote:
Echt, er komt een dagquote:
Het ging mij over het dove gebeurenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien er geen Nivea chocolade is zal het wel over zeep gaan
ooooooooooooh wat gezellig bij julliequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
naja, bij mijn ouders. Maar hij doet dat altijd. En continu teletext kijken, ik wordt er gek van.
Dus ik ben maar weer achter mijn PC gekropen.
Ze konden ook al niet wachten met gourmetten, nja gooi straks wel wat vlees in een pan
Ik ben niet zo bekend met Schagen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh en doe je cam aan![]()
Ian in Schagen doen ze zulke dingen niet heur...zelfs niet met kerstbomen
...Vrede op aard....in schagen
Is voor hem teletekst iets wat te vergelijken valt voor jou met Fok!?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
naja, bij mijn ouders. Maar hij doet dat altijd. En continu teletext kijken, ik wordt er gek van.
Dus ik ben maar weer achter mijn PC gekropen.
Ze konden ook al niet wachten met gourmetten, nja gooi straks wel wat vlees in een pan
Dat snap ik, maar als het ene zeep is is het toch niet logisch dat het andere chocolade is?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het ging mij over het dove gebeuren
Zwitserse kaas een beetje neutraliseren met de witte wijn, die ietsje laten koken tegen de alcohol lucht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar... nee.. zwitserse kaas fondue heeft al zo'n sterke smaak.. maar witte wijn gedoe..![]()
[..]
is dat een uitnodiging voor ons allemaal ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met Schagen.
Wel met agressie jegens broertjes
2 jaar ouder, maar ik denk dat ie banger voor mij is dan ik voor hem. Het is gewoon een lul eerste klas en daar heb ik best een blauwe plek voor overquote:
Kung fu hem je huiskamer door!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2 jaar ouder, maar ik denk dat ie banger voor mij is dan ik voor hem. Het is gewoon een lul eerste klas en daar heb ik best een blauwe plek voor over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |