en waar staat die koelkast van jou dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zwitserse kaas een beetje neutraliseren met de witte wijn, die ietsje laten koken tegen de alcohol lucht.
De andere kaassoorten zijn ook stevig, de Zwitserse overheerst niet echt.
Kom maar langs,er staat nog een klein restje in de koelkast bij de rest voor "restjes" dag
Zijn kids zijn nog op, beetje lullig om hun vader in elkaar getikt te zien worden door hun oomquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
laat hem nou eerst ff de cam aanzetten en via streams ons mee genieten
Wehehe, ultieme vernederingquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn kids zijn nog op, beetje lullig om hun vader in elkaar getikt te zien worden door hun oom
Heb ik straks 2 kids op mijn nek om pappa te reddenquote:
Dat wacht ik wel even, hij gaat zo de kroeg in en komt rond 2 uur als een balletje thuisquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Mocht het vechten worden zet ik 5 euro op Heidi.
Omfg, Heidi heeft magische krachten waardoor hij in de toekomst kan kijken!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wacht ik wel even, jij gaat zo de kroeg in en komt rond 2 uur als een balletje thuis
Kwestie van gewoontequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, Heidi heeft magische krachten waardoor hij in de toekomst kan kijken!![]()
![]()
*buigt diep voor Magische Heidi
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn kids zijn nog op, beetje lullig om hun vader in elkaar getikt te zien worden door hun oom
Ik zet 5 euro in op de kidsquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik straks 2 kids op mijn nek om pappa te redden
Ik zie hier een mooi sprookje te voorschijn komen: Magische heidi en zn knechten Pietje en Ian...of hulpjes...what ever.....Ssssssssssspannenddddd!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, Heidi heeft magische krachten waardoor hij in de toekomst kan kijken!![]()
![]()
*buigt diep voor Magische Heidi
Dat vertel ik ze eerst wel even dat hun pappa een vriendin heeft en daarom mamma verlaten heeftquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel voor jou![]()
je weet maar nooit
Pieterknechtquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie hier een mooi sprookje te voorschijn komen: Magische heidi en zn knechten Pietje en Ian...of hulpjes...what ever.....Ssssssssssspannenddddd!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |