1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Zoals ik het zie zijn de mensen tegenwoordig heel erg ingesteld op materialistische dingen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuurlijke ik generaliseerde even flink
Och na een werkweek is niemand meer echt sociaal en er "moet"zoveel dat veel mensen geen zin meer hebben in socializen.
En we nemen het haar niet kwalijkmaar als we weer gaan werken mag ze weer buiten (en in het voorportaal+huisje).
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je een beetje makkelijke vloer in de keuken? ivm schoonmaken?Fijn dat ze later weer buiten mag
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn de mensen tegenwoordig heel erg ingesteld op materialistische dingen.
En verliezen daardoor datgene uit het oog wat er echt toe doet.
Zelf zie ik veel liever de kleine stukjes geluk die om de hoek komen kijken.
Heeft Whoop een hondenhuisje?
Tsja ik ben ook wel een tikkie materialistisch hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:31 schreef Ynske het volgende:
k ben zo ontzettend moe... en dan moet ik nog een kerstdag
ja iedereen is een stuk minder sociaal als vroeger, maar kom me niet aan met de jeugd van tegenwoordig, want de oudjes van tegenwoordig kunnen er ook heel wat van.
oh iedereen houd zo wel van zijn spulletjes natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik ben ook wel een tikkie materialistisch hoor![]()
En het is idd niet alleen de jeugd al schrik ik er wel van.
Wat heb je vandaag gedaan Yns?
-edit- ja Whoop heeft een huisje (zoeken gaat).
:w uit eten geweest?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Zo, wij zijn ook weer thuis. Heeerlijk gegeten
Nu: uitbuiken op de bank... * burp *
Is de maatschappij egoistischer aan het worden? Ik weet het niet. Aan de ene kant misschien...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daarom vraag ik het dus niet aan jou
Ben ik het helemaal mee eens!!!! Ik maal eigenlijk niet om materialistische dingen (en ook niet erg om geld) maar ik kan heel blij worden van simpele dingen (zelfs van mensen die WEL heel blij worden van dat soort dingen die ik ze geef...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn de mensen tegenwoordig heel erg ingesteld op materialistische dingen.
En verliezen daardoor datgene uit het oog wat er echt toe doet.
Zelf zie ik veel liever de kleine stukjes geluk die om de hoek komen kijken.
quote:
Er is een groot verschil tussen je eigen huisje omdopen tot je droomhuisje, of alles maar willen hebben voor de heb en om anderen te "imponeren".quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik ben ook wel een tikkie materialistisch hoor![]()
En het is idd niet alleen de jeugd al schrik ik er wel van.
Wat heb je vandaag gedaan Yns?
-edit- ja Whoop heeft een huisje (zoeken gaat).
Hoi Elies!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Zo, wij zijn ook weer thuis. Heeerlijk gegeten
Nu: uitbuiken op de bank... * burp *
Is de maatschappij egoistischer aan het worden? Ik weet het niet. Aan de ene kant misschien...
Wijs ventje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh iedereen houd zo wel van zijn spulletjes natuurlijk
maar wat het echte probleem is, is dat mensen verbitterd raken en naar andere mensen wijzen als zijnde de oorzaak
niet naar jezelf kunnen kijken, en de schuld aan de rest geven, we lijken wel kinderen van 4
quote:
We hebben bij paps en mams gegeten. Vooraf makreelmoussequote:
ja ik zag die cakes vanmiddag, die zagen er tof uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
We hebben bij paps en mams gegeten. Vooraf makreelmousseen gerookte zalm met kruidenkaas
Daarna een walgelijke lekkere witlofschotel met varkenshaas en toe mijn improvisatiecake met marsepein, chocolade ijs en gesuikerde melk.
Ik ben volledig afgetankt
Tsja... ik vind zowel ver links van het midden als rechts van het midden behoorlijk aso.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
zie je overigens ook terug in de politiek, mensen kijken allang niet meer naar het verstandigste beleid
daarom heeft geert wilders ook zoveel stemmers, de helft heeft waarschijnlijk niet eens gelezen wat hij van plan is, hij spreekt zichzelf tegen en wil alles verbieden op een uiterst bekrompen manier
excuses voor de pvv stememrs hier als die er zijn, maar zo denk ik er over
niemand gunt elkaar meer wat
ik raak altijd zo van streek als ik het hier over heb, het is zonde dat ik niet echt een duidelijk verhaal kan schijven
tis maar goed dat deze planeet over zo en zoveel jaar in de zon verdwijnt, ik geloof niet in het christendom, puur omdat de mens het minst goddelijke is wat ik ooit heb gezien, naar zijn evenbeeld geschapen my ass...
En ze waren nog lekker ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik zag die cakes vanmiddag, die zagen er tof uit![]()
das waar, ik pik alleen even de laatste rage eruitquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... ik vind zowel ver links van het midden als rechts van het midden behoorlijk aso.
Ik heb wel een heerlijke nieuwe BH
Klinkt overheerlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
We hebben bij paps en mams gegeten. Vooraf makreelmousseen gerookte zalm met kruidenkaas
Daarna een walgelijke lekkere witlofschotel met varkenshaas en toe mijn improvisatiecake met marsepein, chocolade ijs en gesuikerde melk.
je hebt helemaal gelijk, politici roepen wat nodig is om stemmers te krijgen, maar de echte agenda laten ze niet zien...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
zie je overigens ook terug in de politiek, mensen kijken allang niet meer naar het verstandigste beleid
daarom heeft geert wilders ook zoveel stemmers, de helft heeft waarschijnlijk niet eens gelezen wat hij van plan is, hij spreekt zichzelf tegen en wil alles verbieden op een uiterst bekrompen manier
excuses voor de pvv stememrs hier als die er zijn, maar zo denk ik er over
niemand gunt elkaar meer wat
ik raak altijd zo van streek als ik het hier over heb, het is zonde dat ik niet echt een duidelijk verhaal kan schijven
tis maar goed dat deze planeet over zo en zoveel jaar in de zon verdwijnt, ik geloof niet in het christendom, puur omdat de mens het minst goddelijke is wat ik ooit heb gezien, naar zijn evenbeeld geschapen my ass...
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb wel een heerlijke nieuwe BH
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Dat doen we hier ook altijd, pref je tenminste nog iets en je hoeft niet te rollen naar huis.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Iedereen klaagt altijd dat ze zich volvreten met de kerstdagen. Bij mijn familie valt dat wel mee: wij doen een hoofdmaaltijd, maar dan verdeeld over een dag. Vandaag dus voorgerecht, soep, hoofdgerecht en toetje tussen 12 en 18 uur gegeten. En VOL.![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik baal wel hoor. Net terug van het eten.. maar ik kan echt weinig dingen eten zonder last te hebben![]()
Ik heb nou ook alweer last. En ik heb niet eens iets bijzonders gehad
JJH ze!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik word gebeld, ik heb weer dienst!tot later!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik word gebeld, ik heb weer dienst!tot later!
En ik al denken dat je moest werken.quote:
ik ben dan ook eigenlijk 100% anarchistisch, overheid mag helemaal wegquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, politici roepen wat nodig is om stemmers te krijgen, maar de echte agenda laten ze niet zien...
Een groot deel van de mensheid is redelijk normaal hoor... maar de rest kunnen ze wat mij betreft nu al naar de zon schieten!
quote:
Dat is echt rot voor je Q, wat hebben ze daarover gezegd?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik baal wel hoor. Net terug van het eten.. maar ik kan echt weinig dingen eten zonder last te hebben![]()
Ik heb nou ook alweer last. En ik heb niet eens iets bijzonders gehad
Pyjama.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zit jij ook lekker al in je huiskloffie?![]()
Mooi huisje! Met de ligplek lekker om het hoekje zodat ze niet in de tocht ligt.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is een mooi huisje.
Is het wel warm genoeg in de winter voor bejaarde Whoops?
Fleece duster hierquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pyjama.![]()
![]()
[..]
Mooi huisje! Met de ligplek lekker om het hoekje zodat ze niet in de tocht ligt.
Ik heb ook een fleece duster aan. Mijn winterbadjas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Fleece duster hier
Inderdaad ze heeft een voorportaaltje met een deken en een strobedje in een andere ruimte ernaast plus een flapje van plastic tegen de wind.
En nu slaapt ze er niet hooronder de 10 graden of als ze niet wil mag ze binnen.
Keuzevrijheid alom, anders gaat ze toch lawaai maken.
Er stond ooit een patroon in de knipmode en dat ding gaat al meer dan 5 jr mee..heerlijk warm.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook een fleece duster aan. Mijn winterbadjas.![]()
Naartjie is er ook gek op, als ik fleece aan heb dan word ik helemaal afgelebberd door meneer kwijlebek.
Dat is fijn. Dan heeft ze het niet slecht, twee huizen om te kiezen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Fleece duster hier
Inderdaad ze heeft een voorportaaltje met een deken en een strobedje in een andere ruimte ernaast plus een flapje van plastic tegen de wind.
En nu slaapt ze er niet hooronder de 10 graden of als ze niet wil mag ze binnen.
Keuzevrijheid alom, anders gaat ze toch lawaai maken.
Nou, je kan beter MM sterkte wensenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]dat is vervelend!!!
Sterkte dan nu en vannacht...
Dat ik moest uitvinden wat ik wel en niet kan etenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is echt rot voor je Q, wat hebben ze daarover gezegd?
Das echt ** maar wel herkenbaar grote stukken vlees trekt mijn maag/darmen ook niet, komt er net zo hard weer uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ik moest uitvinden wat ik wel en niet kan eten
Nou, ik heb een langer lijstje van wat ik niet kan eten, dan welen daar hoort vlees dus ook bij. Een klein stukkie vlees zoals een slavink is geen probleem. Een karbonade wel bv. En ik lust niet graag vis, en niet graag pasta. Dus ik had een tournedos
Zal de 31ste vragen of ik niet naar de diëtiste kan.
Tip: begin niet aan maoams.quote:
Ik kan beter dan een lijstje bijhouden met wat wel goed gaatquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Wat zien we er toch allemaal feestelijk uit!![]()
Naar een diëtiste is een goed plan Qwea. En tot die tijd je lijstje bijhouden. Is wel confronterend als je erachter komt wat je niet kunt verdragen, maar je niet lekker voelen is ook drie keer niks.
Die kun je hier niet eens krijgenquote:
Ben blij.quote:
Zijn ze zo verslavend? Vast niet zo verslavend als B&J.quote:
Mijn huispak is een donkerpaarse, van fluweel, best kerstig vind ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Wat zien we er toch allemaal feestelijk uit!![]()
Verslavend en boordevol suikers en kunstmatig spul. En daar gaan mijn darmen....raar van doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn ze zo verslavend? Vast niet zo verslavend als B&J.
Ik had een klacht gestuurd he! Er zat dus echt geen marshmallow in!
Kreeg ik een mail terug. Ze gingen onderzoek doen, kon 3 weken duren![]()
![]()
waar is mn waardebon dan?
staan er straks mannen met oordopjes in en zonnebrillen in je vuilnis te zoeken naar de lege b&j verpakkingquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn ze zo verslavend? Vast niet zo verslavend als B&J.
Ik had een klacht gestuurd he! Er zat dus echt geen marshmallow in!
Kreeg ik een mail terug. Ze gingen onderzoek doen, kon 3 weken duren![]()
![]()
waar is mn waardebon dan?
Ja, de vettige dingen zoals pizza en patat kan ik nog wel volgen.. de ui ook nog wel... maar de prei?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
Fijne lijst Qen ook niet echt consequent uien en prei ok en zure dingen plus koud hmm.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verslavend en boordevol suikers en kunstmatig spul. En daar gaan mijn darmen....raar van doen.![]()
Je krijgt geen waardebon, wel een waarebon.En waarschijnlijk komt die na het onderzoek. Vreemd wel, ik kan me niet herinneren dat er bij mij een onderzoek werd gestart. Misschien vinden ze je marshmellows nog terug.
quote:Graag bevestigen wij de ontvangst van uw reactie van 23 december 2009 over Baked Alaska.
Wij bedanken u voor de door u genomen moeite ons over uw bevindingen te informeren. Inmiddels hebben wij uw reactie doorgegeven aan ons kwaliteitslaboratorium. Zij zal uw klacht onderzoeken. Zodra de uitslag van dit onderzoek bekend is, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen. Naar verwachting zal dit twee à drie weken duren.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ben & Jerry`s Consumer Service
Als je nou een beetje terug zou lezen, zou je dat niet hoeven te vragen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
Maar ander onderwerp. Hoe was je kerst?!
En hoe was de kerst van de rest?!
Ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, de vettige dingen zoals pizza en patat kan ik nog wel volgen.. de ui ook nog wel... maar de prei?En de jus de orange?
Raar iets iig die darmen.
Je lijstje bevat zo te zien wel een paar klassieke triggers: gasvormende groenten (ui, champignon etc.), vlees (moeilijk te verteren) , vet (friet, chips en pizza), alcohol, zure dranken (jus) en bubbels (fris).quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan beter dan een lijstje bijhouden met wat wel goed gaat![]()
Ik kan bv o.a slecht tegen
-prik
-bier
-vlees
-uien
-champignons
-pizza
-patat
-ijs
-chips
-hutspot
-prei
-bieten
-Jus de orange
ect
En bij bijna alles wat ik eet, maakt niet uit of ik er wel of niet tegen kan, is er een aardbeving in mn maag![]()
![]()
Waar ik wel heel goed tegen kan is zalm. Maar om nou de hele dag zalm te eten
Ach, komt wel goedEn sommige dingen zijn echt te lekker om te laten staan
Ik heb eerst samen met MM uitgeslapen, toen gebruncht met zn 2. Daarna filmpje gekeken en net met mn schoonouders uit eten geweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wel
Maar kerst is morgen ook nogtot nu toe heerlijk rustig, morgen wat minder want dan mag ik koken.
En wat heb jij nu gedaan, je bent uit eten geweest toch?
Prei is ook klassiek pffffrrrrrttttt! Zit knus naast de ui en champignon.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, de vettige dingen zoals pizza en patat kan ik nog wel volgen.. de ui ook nog wel... maar de prei?En de jus de orange?
Raar iets iig die darmen.
Nah, melk lust ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je lijstje bevat zo te zien wel een paar klassieke triggers: gasvormende groenten (ui, champignon etc.), vlees (moeilijk te verteren) , vet (friet, chips en pizza), alcohol, zure dranken (jus) en bubbels (fris).
IJs is wel een wat vreemde in het lijstje maar misschien kun je niet zo goed tegen het vet wat erin zit. Of de melkprodukten. Kun je wel melk drinken en kaas eten?
Rottig dat dit lijstje eruit komt, maar het verrast me niet, zogezegd. Wel balen dat het zoveel zaken zijn!
Heb je hem al eens in het Crohn topic gegooid? Want zoveel weet ik er nu ook weer niet van, misschien hebben zij nog tips.
aaaaah. Wel poepig dat hij beldequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prei is ook klassiek pffffrrrrrttttt! Zit knus naast de ui en champignon.![]()
En jus is zuur, kan me voorstellen dat jouw darmen daar minder blij van worden.
Mijn kerst was druk.... 4 kinderen waarvan er 2 een bui hadden. Maar degene die kan praten belde later wel op om sorry te zeggen en dat hij het nooooit meer zal doen.Dus morgen mag hij in de herkansing, gaan we weer een dagje familie doen.
Zekers.quote:
Klinkt goed Qquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb eerst samen met MM uitgeslapen, toen gebruncht met zn 2. Daarna filmpje gekeken en net met mn schoonouders uit eten geweest
Lekker rustig dagje dus.
En morgen komen vrienden gourmetten. Maar pas (gelukkig) rond 16:30 komen ze.
Wat ga je koken morgen?
Hoe ist met jou?quote:
Waar woon je? Kom ik aanschuivenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goed Q![]()
Ehmm even uit de losse pols;
- Uiensoepje vooraf en garnalencocktail voor de liefhebbers met knoflook en kaas broodjes uit de oven.
- Varkenshaas 2 stuks verschillend gemarineerd uit de sudderpan plus varkensmedaillons vd bakplaat en beenhammetjes met stoofpeertjes van oma en pastasalade en wat losse hapjes en sausjes.
- chocoladetaart en appeltaart met 3 verschillende soorten ijs (kersen of framboos met chrunchy macademia van australian en vanille ijs).
Simpel dit jaar, normaal maak ik het ijs zelf en nog wat verschillende groentes maar heb geen puf nog.
Ah gezellig en lekker gegeten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed! Net terug van ouders![]()
Buikje weer helemaal vol en rond
Simpel, zegt ze.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goed Q![]()
Ehmm even uit de losse pols;
- Uiensoepje vooraf en garnalencocktail voor de liefhebbers met knoflook en kaas broodjes uit de oven.
- Varkenshaas 2 stuks verschillend gemarineerd uit de sudderpan plus varkensmedaillons vd bakplaat en beenhammetjes met stoofpeertjes van oma en pastasalade en wat losse hapjes en sausjes.
- chocoladetaart en appeltaart met 3 verschillende soorten ijs (kersen of framboos met chrunchy macademia van australian en vanille ijs).
Simpel dit jaar, normaal maak ik het ijs zelf en nog wat verschillende groentes maar heb geen puf nog.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik aanschuivenuiensoep mag je houden, de rest klinkt wel lekkah
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was leuk, lekker gegourmet en wat kadootjes gedaan
Je begon de nick te gebruiken ,quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:51 schreef gothic-blackie het volgende:
nope en het blackie slaat op me haarkleurwat toen ik de nick begon te gebruiken (al zown 10 jaar terug gok ik
) zwart was, en rond die periode luisterde ik redelijk veel gothic muziek, is nu behoorlijk afgezwakt, alleen soms als ik pissed ben dus we zijn niet onder dezelfde ster geboren
Zijn Satsu en Yoko nou moeder/zoon, ja toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Zo, kerstsfeer hier... Satsu en Yoko vliegen elkaar in de haren.... is het al 5 januari?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Anders kom je lekker bij mij Q, morgen.
Lijkt me zo gezellig
Gister:quote:
Hoi en ook weer doei denk ik?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
MI, ik vind jouw menu al kunstig genoeg![]()
![]()
Wij hebben simpel gehouden; rollade, gebakken aardappeltjes en salade.
Toetje was bananenkwark.
En bij de koffie een punt peren-caramelvlaai![]()
Ik zit propvol...
Cat, wat vervelend van de kinderen.
Maar ja, daar zijn het dan ook weer kinderen voor.
Lief dat ie belde iig![]()
Q, van Prei gaat iedereen Prrrft doen heur![]()
Het is toch een kwestie van zelf ontdekken wat wel en niet kan.
En ik zag in het vorige topic een superfoto van Spider voorbij komen![]()
En nu ga ik weer sociaal op de bank zitten lezen
Leuk vooruitzicht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zijn Satsu en Yoko nou moeder/zoon, ja toch?
Hier zijn de 2 oudsten ook moeder en zoon, zoon is hier in huis geboren.
In het begin was zoon een moederskindje en bleef hij tot lang bij zijn moeder drinken.
Op een gegeven moment is die liefde omgeslagen naar haat en sindsdien (zoon is bijna 12, moeders 14) is het nooit meer goed gekomen tussen die 2.
Ze haten elkaar.
Ik wip af en toe ff binnen jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi en ook weer doei denk ik?![]()
![]()
En hoi ook Loveless.
Idd bijzonder en dat vind ik ook altijd eng die combi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Simpel, zegt ze.![]()
![]()
Ik had vandaag dit voorgerecht gemaakt (let niet op de spelling): best spannend, want ik zag de combo appel (of peer) met vis niet werken, maar het was lekkah!
Onze rollade werd in goed overleg afgezegd vandaag. De konijnebouten waren asociaal groot.quote:
Leeszequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
MI, ik vind jouw menu al kunstig genoeg![]()
![]()
Wij hebben simpel gehouden; rollade, gebakken aardappeltjes en salade.
Toetje was bananenkwark.
En bij de koffie een punt peren-caramelvlaai![]()
Ik zit propvol...
En nu ga ik weer sociaal op de bank zitten lezen
Dat Yoko het vrouwtje is, snapte ik wel gezien de naam.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht.![]()
Yoko is mams en Satsu = zoon.
Hij is echt aan het puberen, maar komt van tijd tot tijd wel bij mams drinken. Voordat hij te dominant wordt mag hij dus een bezoekje aan de DA brengen (Yay! Bezoekje waarbij ik geen kat in hoef te laten slapen! ) Hopelijk damt dat zijn wildheid een beetje in.
Zoooo jij bent verwend!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister:
-overhemd
-facescrub spul ofzo![]()
-sjaal
-nieuwe etui voor CD's voor in de auto
vandaag:
-Tostiijzer
-Kerstversierdingetje, zo'n soort frame achtig iets in pyramide vorm met lampjes
-vest van Silver Creek
-overhemdje
-een hele grote toffee met kleine toffee's erin ()
We zien het wel. En als het echt niet samen gaat is huis en tuin groot genoeg om elkaar te ontwijken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat Yoko het vrouwtje is, snapte ik wel gezien de naam.
Hopelijk gaat het scenario bij jou anders dan hier.
Al dat gebrom wat hier af en toe hoorbaar is (4 katten die elkaar niet lief vinden), is niet leuk.
Ja kleding is leuk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoooo jij bent verwend!!
Wel leuk afwisselend zeg en geen dubbele dingen (nu 2 tosti ijzers?)?
Leuke kleding??
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja kleding is leuk!
En had tosti-ijzer gevraagd, dus geen dubbel dingen
De tuin is hier inderdaad ook redelijk neutraal terrein.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zien het wel. En als het echt niet samen gaat is huis en tuin groot genoeg om elkaar te ontwijken.![]()
Zolang het bij brommen blijft en er geen haren of bloed rondvliegt heb ik er ook niet zoveel problemen mee. Maar het liefste heb ik wan heppie femmelie natuurlijk.
Helemaal goedquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Helemaal goedalleen nog wat kasten
zoek me suf
![]()
En dan natuurlijk het geijkte haakjes, toiletrolhouders enz spulen een stapel rekeningen
Om een man nu facescrub spul te geven .......quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoooo jij bent verwend!!
Wel leuk afwisselend zeg en geen dubbele dingen (nu 2 tosti ijzers?)?
Leuke kleding??
De topictitel? Dat topic is nog niet volquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Psssst... je moet je sig nog aanpassen.
Niks mis meequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Om een man nu facescrub spul te geven .......
Ik heb het serieus even geprobeerd, maar geen fatsoenlijk plaatje van te maken; geen gezichtquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Om een man nu facescrub spul te geven .......
Nee, je signature (regeltje onder je posts). Want daar staat nog steeds dat op 12 december de keuken komt. En daar heb je nu al je kerstdiner in gekookt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De topictitel? Dat topic is nog niet vol
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het serieus even geprobeerd, maar geen fatsoenlijk plaatje van te maken; geen gezicht
Groothoeklens een optie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het serieus even geprobeerd, maar geen fatsoenlijk plaatje van te maken; geen gezicht
Dan is het maar goed dat LL anders in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou er als boer met kiespijn scheinheilig bij gaan lachen eerlijk gezegd.
Ow ok dat kan ik id wel aanpassen, die sig is gewon hetzelfde als de topictitel van het laatste huisjes topic.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, je signature (regeltje onder je posts). Want daar staat nog steeds dat op 12 december de keuken komt. En daar heb je nu al je kerstdiner in gekookt.![]()
Je geeft je fans verkeerde info.![]()
Why?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou er als boer met kiespijn scheinheilig bij gaan lachen eerlijk gezegd.
Ik wil wel ff painten wat ik op de foto zag, maar no way dat ik dat hier ga postenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef Ml-etje het volgende:![]()
die bh als je hem niet aan hebt is het idd raar fotograferen, ophangen dan? (
)
Mr hier is er ook wel blij mee sterker nog hij koopt het zelf ook, prima na wat vuil werk+vies gezicht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Er staat heel groot 'for men' op, en ik kan je vertellen, het is best aangenaam.
Hihihihihi wilde wat zeggen maar doe het maar nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil wel ff painten wat ik op de foto zag, maar no way dat ik dat hier ga posten
Dat geloof ik , maar scrubben doet mij denken dat er iets verwijderd zou moeten worden uit je aangezicht , puistjes of zo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Er staat heel groot 'for men' op, en ik kan je vertellen, het is best aangenaam.
Wrom niequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
Hihihihihi wilde wat zeggen maar doe het maar niet![]()
* ruimt PM box leeg*quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil wel ff painten wat ik op de foto zag, maar no way dat ik dat hier ga posten
Kerel echt, hoe dom ben je nouquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat geloof ik , maar scrubben doet mij denken dat er iets verwijderd zou moeten worden uit je aangezicht , puistjes of zo.
Erg genoeg als je daar last van hebt , maar niet echt leuk om daar met de kerst aan herinnerd te worden lijkt me.
Ahhh toe?! *liefkijk*quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
*is behulpzaam*quote:
Zegt meer over jouw zelfbeeld en produktkennis dan over het produkt zelf en de intentie van de gever.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat geloof ik , maar scrubben doet mij denken dat er iets verwijderd zou moeten worden uit je aangezicht , puistjes of zo.
Erg genoeg als je daar last van hebt , maar niet echt leuk om daar met de kerst aan herinnerd te worden lijkt me.
Welnee puistjes moet je daar juist niet mee bewerken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Iets met ik zie het wel als je je DTH rondje rijdtquote:
Ik had het zelf niet zo snel gekocht, maar vandaag ff geprobeerd tijdens douchen, en het is best lekker spulquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee puistjes moet je daar juist niet mee bewerken.
Het is meer bedoeld als verwijderen van dode huidcellen en opschonen van je gezicht.
En ter voorkoming van ingegroeide baardhaartjes, Mr hier vindt het stiekem verwijfd maar ziet het nut wel.
Ow ja, kan je ff in mn shirtje kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Iets met ik zie het wel als je je DTH rondje rijdtoffuh dames en heren ze showt het de 9e wel
*neemt LL mee naar het Lush topic*quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet zo snel gekocht, maar vandaag ff geprobeerd tijdens douchen, en het is best lekker spul
Onwetendheid is niet erg, maar dan moet je weten wanneer je je mond moet houden. Eigenlijk ...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef kitao het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, kan je ff in mn shirtje kijken
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, kan je ff in mn shirtje kijken
Ik weet wat een scrubber is in de procesindustrie , en dat slaat altijd op het verwijderen of wegwassen van een ongewenste stof.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Kerel echt, hoe dom ben je nou![]()
Het is geen clearasil ofzo, weet je uberhaupt wel waar een scrub voor is?
Alsof het nodig isquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
En niet stiekum handdoeken erbij in douwen he!
![]()
Het is het wegscrubben/schuren van dode huidcellen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet wat een scrubber is in de procesindustrie , en dat slaat altijd op het verwijderen of wegwassen van een ongewenste stof.....
In de zalfjeswereld zou het een andere betekenis kunen hebben die ik inderdaad niet ken.
Hier werd het mijne gejatquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet zo snel gekocht, maar vandaag ff geprobeerd tijdens douchen, en het is best lekker spul
Drugs zijn niet goed voor jequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef kitao het volgende:
Ik weet wat een scrubber is in de procesindustrie , en dat slaat altijd op het verwijderen of wegwassen van een ongewenste stof.....
In de zalfjeswereld zou het een andere betekenis kunen hebben die ik inderdaad niet ken.
Lush -topic ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
*neemt LL mee naar het Lush topic*
* is wederom behulpzaam*
![]()
Je weet dat ik dingen heel goed onthoud he?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maak die foto nog wel ff vandaag of morgen
Even wachten nog met die opmerkingquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alsof het nodig is
Ow men... Ik moet nodig wat kilo's kwijt
Ik ben blij voor je , dat is inderdaad een ramp als iemand daar last van heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
Het is het wegscrubben/schuren van dode huidcellen.
Dus inderdaad het wegwassen van een 'ongewenst' iets. Maar het staat los van puistjes oid. Daar heb ik (gelukkig) geen last van, nooit gehad ook eigenlijk
De puistjes heb je het over hoop ik? Dode huidcellen heeft iedereen namelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je , dat is inderdaad een ramp als iemand daar last van heeft.
En zo is hetquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
De puistjes heb je het over hoop ik? Dode huidcellen heeft iedereen namelijk
Dame , ik werk al 20 jaar in de procesindustrie en dat heeft niets met drugs te maken hoor, tenzij je penicilline bedoelt dat ik ook een jaar of 4 in samenwerking met anderen heb gemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Drugs zijn niet goed voor je
* disclaimer: ik weet wat een gebruiker betekent in de junkenwereld. Misschien betekent een user op FOK! iets anders. Een betekenis die ik misschien niet ken
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
Weet je waar ik me over verbaasd heb vanavond? Het heeft de hele dag geregend en nóg ligt er sneeuw
Hier heeft de regen toch wel een heule hoop sneeuw weggemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
Weet je waar ik me over verbaasd heb vanavond? Het heeft de hele dag geregend en nóg ligt er sneeuw
Ja , die bedoelde ik , acné heet dat geloof ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De puistjes heb je het over hoop ik? Dode huidcellen heeft iedereen namelijk
Ik ben blij dat je in de procesindustrie werkt en niet in de snijmachines en weegschalenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef kitao het volgende:
Dame , ik werk al 20 jaar in de procesindustrie en dat heeft niets met drugs te maken hoor, tenzij je penicilline bedoelt dat ik ook een jaar of 4 in samenwerking met anderen heb gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in de procesindustrie werkt en niet in de snijmachines en weegschalen
[..]
Ik ben blij dat je in de procesindustrie werkt en niet in de snijmachines en weegschalen
En Ml-etje had gelijk
wat is er mis met de slagerij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En Ml-etje had gelijk
[..]
En Ml-etje had gelijk
Zei ik dat? Oh nee, ik zie het al je quote de helft.quote:
Dat zei ik vanmorgen ook en toen werd ik verwijtend bekeken...en de wintersport dan klonk erquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is nu ook echt een smerig prutje geworden. Van mij mag het nu wel opzouten
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef kitao het volgende:
Dat het verwijfd is ?
Helemaal niets, maar ow, ow, ow wat ben ik weing graag 'baas' en wat ben ik blij dat mijn collega's redelijk voor zichzelf kunnen denkenquote:
Je zei / vroeg het dus voor de helft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zei ik dat? Oh nee, ik zie het al je quote de helft.
En als het een troost is: ik kan ook bijna niets eten, maar het wentquote:
Ooh het zal ook vast wel wennen hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als het een troost is: ik kan ook bijna niets eten, maar het went
Nope ik zei dat Mr het stiekem verwijfd vindt maar het wel gebruikt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Je zei / vroeg het dus voor de helft.
Jij hebt zeker ook een snijmachine?
En ik tijd en moeite steken in een brieffie op maat voor iedereen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb met die lush scrub van cat toen mn gezich gedaan![]()
![]()
Ik ook, maar ik vind hem evengoed leuk.quote:
Ik voel met je mee. Serieus. Vooral als ik al die lekkere dingen ruik en al op voorhand weet wat het voor uitwerking gaat hebben. Soms kan ik er gruwelijk van balenquote:
Wellukku?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
De clou, ik mis hem ook
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik tijd en moeite steken in een brieffie op maat voor iedereen.![]()
Maar Qwea dat brieffie lezen? Ho maar!![]()
Die van het niet snappen ws.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Serieus. Vooral als ik al die lekkere dingen ruik en al op voorhand weet wat het voor uitwerking gaat hebben. Soms kan ik er gruwelijk van balen
Ja, dat snap ik dus welquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Serieus. Vooral als ik al die lekkere dingen ruik en al op voorhand weet wat het voor uitwerking gaat hebben. Soms kan ik er gruwelijk van balen
Sappig vlees vind ik het lekkerst ....quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope ik zei dat Mr het stiekem verwijfd vindt maar het wel gebruikt.
En ja welke vd 3 wil je? Plastic, snijbonen of vlees?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Sappig vlees vind ik het lekkerst ....
eerst: [SC] 484 Sti-hille Nacht...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
Over Ml-etje die gelijk had enzo
Ik lees écht nooit briefjes / handleidingenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik tijd en moeite steken in een brieffie op maat voor iedereen.![]()
Maar Qwea dat brieffie lezen? Ho maar!![]()
Geen Crohn, maar gewoon een van geen kanten kloppend maag / darmstelsel. Alle erfelijke kwalen en eigenaardigheden van de hele familie komen wat dat betreft in mij samenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat snap ik dus welAls ik serieus al die dingen zou moeten laten staan, dan had ik vanaaf beter thuis kunnen blijven
Maar idd, de uitwerking is niet mals.
Heb jij ook crohn dan?
Ik nog steeds niet. Maar dat is niet erg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
eerst: [SC] 484 Sti-hille Nacht...
daarna: [SC] 484 Sti-hille Nacht...
toen: een PM ('hij snapt 'm niet')
tot slot: ze had gelijk, want:
[SC] 484 Sti-hille Nacht...
Snappie?
Ik moest zo lachen toenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ervaring is de beste lering voor sommige mensen
Eigenwijsjequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lees écht nooit briefjes / handleidingenIk heb die van mn camera ook nog nooit gelezen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik nog steeds niet. Maar dat is niet erg!
Geen PM gezien , hoewel , er staan nog 2 envelopjes te branden op mijn scherm , maar ik weet van wie die zijn , en ( helaas ) niet van FF-users.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
eerst: [SC] 484 Sti-hille Nacht...
daarna: [SC] 484 Sti-hille Nacht...
toen: een PM ('hij snapt 'm niet')
tot slot: ze had gelijk, want:
[SC] 484 Sti-hille Nacht...
Snappie?
Had je dat niet kunnen zeggen voor ik je brieffie maakte?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lees écht nooit briefjes / handleidingenIk heb die van mn camera ook nog nooit gelezen
Jezus, dat lijkt me ook mooi kutquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen Crohn, maar gewoon een van geen kanten kloppend maag / darmstelsel. Alle erfelijke kwalen en eigenaardigheden van de hele familie komen wat dat betreft in mij samen
'are you sure?'quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen
Komt MM de douche binnen stappen die wel dat lijstje heeft gelezen :
"Welke heb je nu?"
-Die scrub
"Ehm? En die gebruik je voor je gezicht?"
-Duh wat moet ik anders met een scrub doen.
""
-
"Die is voor je reet!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen zeggen voor ik je brieffie maakte?
Was wel interessant geweest om te horen wat je met de jellie had gedaan. En de solid perfume.
*proest*quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen
"Welke heb je nu?"
-Die scrub
""
-
"Die is voor je reet!
Wil je erover praten?quote:
Tis lastig. Ik kan bijvoorbeeld slecht tegen groente en fruit. Magoe, zo ik al zei: het went. Maar als je altijd alles hebt kunnen (en willen) eten, dan is het wel een overgang.quote:
Ah, deze keer stopt het al ruim vóór de slaapkamerdeur.quote:
Mr denkt dat ik om André lachquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen zeggen voor ik je brieffie maakte?
Was wel interessant geweest om te horen wat je met de jellie had gedaan. En de solid perfume.
Bofferd; je zou het zwaar gekregen hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Ah, deze keer stopt het al ruim vóór de slaapkamerdeur.![]()
* veegt zweet van voorhoofd af*
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die show is niet om te lachen. Ik heb gisteren een stuk van deel 1 gezien. Dat trucje van hem kennen we nu wel.quote:
Heb je ook een tas bij je?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bofferd; je zou het zwaar gekregen hebben
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die show is niet om te lachen. Ik heb gisteren een stuk van deel 1 gezien. Dat trucje van hem kennen we nu wel.
quote:
Het taalgebruik is weer erg leerzaam hier....quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen
"Welke heb je nu?"
-Die scrub
""
-
"Die is voor je reet!
Mijn rugzakje, maar daar zitten alleen maar personal huis-, tuin- en keukenspulletjes inquote:
Dat zei hij ook....quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn rugzakje, maar daar zitten alleen maar personal huis-, tuin- en keukenspulletjes in
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Veeg me op![]()
Totdat die rugzak open gingbwaahahaha
Ow, dat was ook zoquote:
Ik heb heul niet gebeten!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en er iemand dacht ehmm ja eff doorbijten of rennnuuhhhhhhhh
Nee joh? dat heb jij niet standaard bij je? Bummerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat was ook zo
Tepelklemmen en shit, was het niet
Dat zit écht niet in mijn tasje heur
Ben ik te oud voor denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Ml-etje het volgende:
Nee joh? dat heb jij niet standaard bij je? Bummer
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik ken deze ook. En het ging niet rond in PM'squote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.
zijn er ook andere Pm'tjes dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.
Nou niet te snel conclusies trekken. Dit staat open en bloot in één van de afgelopen topics.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Laat dit nou echt he-le-maal niets te maken hebben met een PMquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
Oh dat is het * in tasje rommelt, hebbes!quote:
Alleen de foto's zijn per PM gegaan (lijkt me logisch), maar de rest staat gewoon in het topicquote:
Jij mag écht niet in mijn shirtjequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dat is het * in tasje rommelt, hebbes!
We proberen juist zo min mogelijk te pm-en dus in FF trant; mispoes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
tssssS nee zegquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Cat22 het volgende:
PM lijkt in deze context nét niet het goede woord he?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag écht niet in mijn shirtje![]()
Waar blijft die paint?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag écht niet in mijn shirtje![]()
Foto's?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen de foto's zijn per PM gegaan (lijkt me logisch), maar de rest staat gewoon in het topic
Bedenk me net dat ik mijn bad nog heb aan staanquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef Ml-etje het volgende:
heb dinsdagmorgen drie mannen rondlopen die dat graag doen
nee, lees even wat hij zegt, ik maak een grapjequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen de foto's zijn per PM gegaan (lijkt me logisch), maar de rest staat gewoon in het topic
Ow jammer, want ik was bloedserieusquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
nee, lees even wat hij zegt, ik maak een grapje
En daar denk je aan doordat Mltje over mannen praat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik mijn bad nog heb aan staan
* ff weg is
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat is het * in tasje rommelt, hebbes!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik mijn bad nog heb aan staan
* ff weg is
Dinsdagmorgen kan ik niet; dan zit ik in badquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
En daar denk je aan doordat Mltje over mannen praat?
Tsja Elisa is tenslotte te oud, dan moeten jij en ik ze wel hebbenquote:
Jamaar, die zijn er toch? En op basis van die functie is toch de niet-openbare schaduw SC gebouwd?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alsof er ook pmmetjes zijn die mensen wel kunnen lezen behalve de pmmers zelf,
Waar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dinsdagmorgen kan ik niet; dan zit ik in bad
Over 20 minuten: French & Saunders Christmas special
Yups, voor de diamant-abo's. Beetje raar trouwens, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar, die zijn er toch? En op basis van die functie is toch de niet-openbare schaduw SC gebouwd?
Ik heb een 3-persoonsbadquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dinsdagmorgen kan ik niet; dan zit ik in bad
Over 20 minuten: French & Saunders Christmas special
Zal wel iets geweest zijn voordat ik hier binnen kwam vallen , ik weet niet wat die vrouwen allemaal voor de slaapkamerdeur en in hun tepelklemrugzakjes uitspoken hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken deze ook. En het ging niet rond in PM's
Truste Q, hoop dat je lekker kunt slapen.quote:
Elitair belachelijk gedoe.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, voor de diamant-abo's. Beetje raar trouwens, maar dat terzijde.
Dat is dan een SC voor die abbo's, dat zal eenzaam zijn of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, voor de diamant-abo's. Beetje raar trouwens, maar dat terzijde.
Voor jou een vraag, voor ons een weet. En dat blijft wel zo denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef kitao het volgende:
Zal wel iets geweest zijn voordat ik hier binnen kwam vallen , ik weet niet wat die vrouwen allemaal voor de slaapkamerdeur en in hun tepelklemrugzakjes uitspoken hoor.
ben wel benieuwd
Maar niet duur en je krijgt er een FOK!-MOK! bij. Voor koffie. Of thee, dat mag ookquote:
Ze kunnen ieder 2 leden inviten. Zal ik even kijken of iemand nog een invite open heeft staan? Kun je ook meekletsen daar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is dan een SC voor die abbo's, dat zal eenzaam zijn of heb ik het mis?
Tombola is wel meteen flink aan het JJH-en...
Nee , doe ik niet !quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou niet te snel conclusies trekken. Dit staat open en bloot in één van de afgelopen topics.
Zoek het zelf maar op, is vast niet moeilijk te vinden.
Geen FOK!-MOKkel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar niet duur en je krijgt er een FOK!-MOK! bij. Voor koffie. Of thee, dat mag ook
Ook goed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , doe ik niet !
( ik lees niet terug behalve dan hetgeen wat ik heel kort terug kan vinden als reactie op mijn laatste post)
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze kunnen ieder 2 leden inviten. Zal ik even kijken of iemand nog een invite open heeft staan? Kun je ook meekletsen daar.
Oei, ga maar gauwquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik ga jullie gedag zwaaien voor deze nacht.
Straks om 6:30 weer uit mijn bed om te gaan werken, nu maar slapen dus.![]()
Een fijne nacht nog en welterusten voor straks en tot morgen.
Momentje, ik plaats een oproep voor je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als in jullie zitten er ook?
Ja gezellie dan
raarquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, die zijn er toch? En op basis van die functie is toch de niet-openbare schaduw SC gebouwd?
Toch fijn om te horen Miss Poes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef Ml-etje het volgende:
We proberen juist zo min mogelijk te pm-en dus in FF trant; mispoes.
Ik heb met een aantal vriendinnen een eigen forum gebouwd, je wilt niet weten wat er "achter de schermen kan" het is zo veel leukerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
raarschaduw sc's?
rare mensen die fokkers
Ik , als af en toe pientere , snapte m wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alsof er ook pmmetjes zijn die mensen wel kunnen lezen behalve de pmmers zelf,
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je ff een oproepje in het BD-gedeelte plaatsen
Doeg Eliesquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga French & Saunders kijken.allemaal en misschien tot later
Zou ik doen; je klinkt lekker, dus ik denk wel dat het D's trekt. Wel uitkijken hoor, want je krijgt soms vreemd volk over de vloerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Misschien maar meteen mijn telefoonnummer erbij, aan de stem kun je toch gemakkelijker horen of er een klik is.
Goeie tips.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik doen; je klinkt lekker, dus ik denk wel dat het D's trekt. Wel uitkijken hoor, want kje krijgt soms vreemd volk over de vloer
Misschien moet je MrS ook uitnodigen om bij je in de kast te gaan zitten of zo. Je kunt ook een oproep plaatsen voor een 'derde'. Die blijft dan in de buurt om in geval van nood in te springen. Staat nog een spannend verhaal over
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik doen; je klinkt lekker, dus ik denk wel dat het D's trekt. Wel uitkijken hoor, want je krijgt soms vreemd volk over de vloer
Misschien moet je MrS ook uitnodigen om bij je in de kast te gaan zitten of zo. Je kunt ook een oproep plaatsen voor een 'derde'. Die blijft dan in de buurt om in geval van nood in te springen. Staat nog een spannend verhaal over
Ik zit er vol meequote:
Daaaag Elies!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit er vol mee
Nou, doeg hoor; ik ga nu echt (drankje inschenken, nog even sanitair afwateren en dan op de bank).!
Het is een komplot vol spionnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Cat22 het volgende:
Tenzij ik even in je shirtje gluur......quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Voor jou een vraag, voor ons een weet. En dat blijft wel zo denk ik
Nou dat er dus nog een SC bestaat speciaal voor mensen met een diamanten abbonement.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Het is een komplot vol spionnen.
geen idee waar Cat22 het over heeft![]()
Ben je erg gehecht aan je voortanden? In dat geval zou ik het laten als ik jou was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:31 schreef kitao het volgende:
Tenzij ik even in je shirtje gluur......
Oei , uitkijken , agressie in het verkeer , wie begon er eigenlijk mee ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:33 schreef ElisaB het volgende:
Ben je erg gehecht aan je voortanden? In dat geval zou ik het laten als ik jou was.
Nee toch , jij ook al ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga slapen nog even en Mr doet doodleuk de lamp uit![]()
ennuh komkommertijd euhh courgettetijd?
Ik heb een hekel aan elitaire instellingen....quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef Ml-etje het volgende:
Nou dat er dus nog een SC bestaat speciaal voor mensen met een diamanten abbonement.
Wij kunnen niet zien wat zij posten althans tenzij je een invitatie hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan elitaire instellingen....
Hee LL, weet jij of er nog een invite vrij is voor MLtje?quote:
Ff inloggen daar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee LL, weet jij of er nog een invite vrij is voor MLtje?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee , niet echt en ook weer wel , ik weet het allemaal ook niet meer.quote:
jep, die is al bedorven, hij is niet leuk meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:46 schreef tombolafan het volgende:
en goedendag allen!!!!![]()
Ben ik nu net te laat voor de foto van de leuke jongen die Ml-etje voor me heeft?
Hetzelfde!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:45 schreef draculettetje het volgende:
beetje laat
(letterlijk en figuurlijk)
maar allemaal nog fijne dagen
oi, ik dacht dat diamant onverwoestbaar was!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , niet echt en ook weer wel , ik weet het allemaal ook niet meer.
Maar diamanten clubjes mogen van mij gekraakt worden.
Toffe Atavar heb jij zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:45 schreef draculettetje het volgende:
beetje laat
(letterlijk en figuurlijk)
maar allemaal nog fijne dagen
Geloof ik niets van...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, die is al bedorven, hij is niet leuk meer
Je kunt ze opensplijten , dus nee , niet onverwoestbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:47 schreef tombolafan het volgende:
oi, ik dacht dat diamant onverwoestbaar was!
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:47 schreef tombolafan het volgende:
oi, ik dacht dat diamant onverwoestbaar was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |