Dat doen we hier ook altijd, pref je tenminste nog iets en je hoeft niet te rollen naar huis.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Iedereen klaagt altijd dat ze zich volvreten met de kerstdagen. Bij mijn familie valt dat wel mee: wij doen een hoofdmaaltijd, maar dan verdeeld over een dag. Vandaag dus voorgerecht, soep, hoofdgerecht en toetje tussen 12 en 18 uur gegeten. En VOL.![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik baal wel hoor. Net terug van het eten.. maar ik kan echt weinig dingen eten zonder last te hebben![]()
Ik heb nou ook alweer last. En ik heb niet eens iets bijzonders gehad
JJH ze!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik word gebeld, ik heb weer dienst!tot later!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik word gebeld, ik heb weer dienst!tot later!
En ik al denken dat je moest werken.quote:
ik ben dan ook eigenlijk 100% anarchistisch, overheid mag helemaal wegquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, politici roepen wat nodig is om stemmers te krijgen, maar de echte agenda laten ze niet zien...
Een groot deel van de mensheid is redelijk normaal hoor... maar de rest kunnen ze wat mij betreft nu al naar de zon schieten!
quote:
Dat is echt rot voor je Q, wat hebben ze daarover gezegd?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik baal wel hoor. Net terug van het eten.. maar ik kan echt weinig dingen eten zonder last te hebben![]()
Ik heb nou ook alweer last. En ik heb niet eens iets bijzonders gehad
Pyjama.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zit jij ook lekker al in je huiskloffie?![]()
Mooi huisje! Met de ligplek lekker om het hoekje zodat ze niet in de tocht ligt.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is een mooi huisje.
Is het wel warm genoeg in de winter voor bejaarde Whoops?
Fleece duster hierquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pyjama.![]()
![]()
[..]
Mooi huisje! Met de ligplek lekker om het hoekje zodat ze niet in de tocht ligt.
Ik heb ook een fleece duster aan. Mijn winterbadjas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Fleece duster hier
Inderdaad ze heeft een voorportaaltje met een deken en een strobedje in een andere ruimte ernaast plus een flapje van plastic tegen de wind.
En nu slaapt ze er niet hooronder de 10 graden of als ze niet wil mag ze binnen.
Keuzevrijheid alom, anders gaat ze toch lawaai maken.
Er stond ooit een patroon in de knipmode en dat ding gaat al meer dan 5 jr mee..heerlijk warm.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook een fleece duster aan. Mijn winterbadjas.![]()
Naartjie is er ook gek op, als ik fleece aan heb dan word ik helemaal afgelebberd door meneer kwijlebek.
Dat is fijn. Dan heeft ze het niet slecht, twee huizen om te kiezen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Fleece duster hier
Inderdaad ze heeft een voorportaaltje met een deken en een strobedje in een andere ruimte ernaast plus een flapje van plastic tegen de wind.
En nu slaapt ze er niet hooronder de 10 graden of als ze niet wil mag ze binnen.
Keuzevrijheid alom, anders gaat ze toch lawaai maken.
Nou, je kan beter MM sterkte wensenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]dat is vervelend!!!
Sterkte dan nu en vannacht...
Dat ik moest uitvinden wat ik wel en niet kan etenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is echt rot voor je Q, wat hebben ze daarover gezegd?
Das echt ** maar wel herkenbaar grote stukken vlees trekt mijn maag/darmen ook niet, komt er net zo hard weer uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ik moest uitvinden wat ik wel en niet kan eten
Nou, ik heb een langer lijstje van wat ik niet kan eten, dan welen daar hoort vlees dus ook bij. Een klein stukkie vlees zoals een slavink is geen probleem. Een karbonade wel bv. En ik lust niet graag vis, en niet graag pasta. Dus ik had een tournedos
Zal de 31ste vragen of ik niet naar de diėtiste kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |