1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Zoals ik het zie zijn de mensen tegenwoordig heel erg ingesteld op materialistische dingen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuurlijke ik generaliseerde even flink
Och na een werkweek is niemand meer echt sociaal en er "moet"zoveel dat veel mensen geen zin meer hebben in socializen.
En we nemen het haar niet kwalijkmaar als we weer gaan werken mag ze weer buiten (en in het voorportaal+huisje).
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je een beetje makkelijke vloer in de keuken? ivm schoonmaken?Fijn dat ze later weer buiten mag
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn de mensen tegenwoordig heel erg ingesteld op materialistische dingen.
En verliezen daardoor datgene uit het oog wat er echt toe doet.
Zelf zie ik veel liever de kleine stukjes geluk die om de hoek komen kijken.
Heeft Whoop een hondenhuisje?
Tsja ik ben ook wel een tikkie materialistisch hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:31 schreef Ynske het volgende:
k ben zo ontzettend moe... en dan moet ik nog een kerstdag
ja iedereen is een stuk minder sociaal als vroeger, maar kom me niet aan met de jeugd van tegenwoordig, want de oudjes van tegenwoordig kunnen er ook heel wat van.
oh iedereen houd zo wel van zijn spulletjes natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik ben ook wel een tikkie materialistisch hoor![]()
En het is idd niet alleen de jeugd al schrik ik er wel van.
Wat heb je vandaag gedaan Yns?
-edit- ja Whoop heeft een huisje (zoeken gaat).
:w uit eten geweest?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Zo, wij zijn ook weer thuis. Heeerlijk gegeten
Nu: uitbuiken op de bank... * burp *
Is de maatschappij egoistischer aan het worden? Ik weet het niet. Aan de ene kant misschien...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daarom vraag ik het dus niet aan jou
Ben ik het helemaal mee eens!!!! Ik maal eigenlijk niet om materialistische dingen (en ook niet erg om geld) maar ik kan heel blij worden van simpele dingen (zelfs van mensen die WEL heel blij worden van dat soort dingen die ik ze geef...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn de mensen tegenwoordig heel erg ingesteld op materialistische dingen.
En verliezen daardoor datgene uit het oog wat er echt toe doet.
Zelf zie ik veel liever de kleine stukjes geluk die om de hoek komen kijken.
quote:
Er is een groot verschil tussen je eigen huisje omdopen tot je droomhuisje, of alles maar willen hebben voor de heb en om anderen te "imponeren".quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik ben ook wel een tikkie materialistisch hoor![]()
En het is idd niet alleen de jeugd al schrik ik er wel van.
Wat heb je vandaag gedaan Yns?
-edit- ja Whoop heeft een huisje (zoeken gaat).
Hoi Elies!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Zo, wij zijn ook weer thuis. Heeerlijk gegeten
Nu: uitbuiken op de bank... * burp *
Is de maatschappij egoistischer aan het worden? Ik weet het niet. Aan de ene kant misschien...
Wijs ventje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh iedereen houd zo wel van zijn spulletjes natuurlijk
maar wat het echte probleem is, is dat mensen verbitterd raken en naar andere mensen wijzen als zijnde de oorzaak
niet naar jezelf kunnen kijken, en de schuld aan de rest geven, we lijken wel kinderen van 4
quote:
We hebben bij paps en mams gegeten. Vooraf makreelmoussequote:
ja ik zag die cakes vanmiddag, die zagen er tof uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
We hebben bij paps en mams gegeten. Vooraf makreelmousseen gerookte zalm met kruidenkaas
Daarna een walgelijke lekkere witlofschotel met varkenshaas en toe mijn improvisatiecake met marsepein, chocolade ijs en gesuikerde melk.
Ik ben volledig afgetankt
Tsja... ik vind zowel ver links van het midden als rechts van het midden behoorlijk aso.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
zie je overigens ook terug in de politiek, mensen kijken allang niet meer naar het verstandigste beleid
daarom heeft geert wilders ook zoveel stemmers, de helft heeft waarschijnlijk niet eens gelezen wat hij van plan is, hij spreekt zichzelf tegen en wil alles verbieden op een uiterst bekrompen manier
excuses voor de pvv stememrs hier als die er zijn, maar zo denk ik er over
niemand gunt elkaar meer wat
ik raak altijd zo van streek als ik het hier over heb, het is zonde dat ik niet echt een duidelijk verhaal kan schijven
tis maar goed dat deze planeet over zo en zoveel jaar in de zon verdwijnt, ik geloof niet in het christendom, puur omdat de mens het minst goddelijke is wat ik ooit heb gezien, naar zijn evenbeeld geschapen my ass...
En ze waren nog lekker ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik zag die cakes vanmiddag, die zagen er tof uit![]()
das waar, ik pik alleen even de laatste rage eruitquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... ik vind zowel ver links van het midden als rechts van het midden behoorlijk aso.
Ik heb wel een heerlijke nieuwe BH
Klinkt overheerlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
We hebben bij paps en mams gegeten. Vooraf makreelmousseen gerookte zalm met kruidenkaas
Daarna een walgelijke lekkere witlofschotel met varkenshaas en toe mijn improvisatiecake met marsepein, chocolade ijs en gesuikerde melk.
je hebt helemaal gelijk, politici roepen wat nodig is om stemmers te krijgen, maar de echte agenda laten ze niet zien...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
zie je overigens ook terug in de politiek, mensen kijken allang niet meer naar het verstandigste beleid
daarom heeft geert wilders ook zoveel stemmers, de helft heeft waarschijnlijk niet eens gelezen wat hij van plan is, hij spreekt zichzelf tegen en wil alles verbieden op een uiterst bekrompen manier
excuses voor de pvv stememrs hier als die er zijn, maar zo denk ik er over
niemand gunt elkaar meer wat
ik raak altijd zo van streek als ik het hier over heb, het is zonde dat ik niet echt een duidelijk verhaal kan schijven
tis maar goed dat deze planeet over zo en zoveel jaar in de zon verdwijnt, ik geloof niet in het christendom, puur omdat de mens het minst goddelijke is wat ik ooit heb gezien, naar zijn evenbeeld geschapen my ass...
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb wel een heerlijke nieuwe BH
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Dat doen we hier ook altijd, pref je tenminste nog iets en je hoeft niet te rollen naar huis.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Iedereen klaagt altijd dat ze zich volvreten met de kerstdagen. Bij mijn familie valt dat wel mee: wij doen een hoofdmaaltijd, maar dan verdeeld over een dag. Vandaag dus voorgerecht, soep, hoofdgerecht en toetje tussen 12 en 18 uur gegeten. En VOL.![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik baal wel hoor. Net terug van het eten.. maar ik kan echt weinig dingen eten zonder last te hebben![]()
Ik heb nou ook alweer last. En ik heb niet eens iets bijzonders gehad
JJH ze!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik word gebeld, ik heb weer dienst!tot later!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik word gebeld, ik heb weer dienst!tot later!
En ik al denken dat je moest werken.quote:
ik ben dan ook eigenlijk 100% anarchistisch, overheid mag helemaal wegquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, politici roepen wat nodig is om stemmers te krijgen, maar de echte agenda laten ze niet zien...
Een groot deel van de mensheid is redelijk normaal hoor... maar de rest kunnen ze wat mij betreft nu al naar de zon schieten!
quote:
Dat is echt rot voor je Q, wat hebben ze daarover gezegd?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik baal wel hoor. Net terug van het eten.. maar ik kan echt weinig dingen eten zonder last te hebben![]()
Ik heb nou ook alweer last. En ik heb niet eens iets bijzonders gehad
Pyjama.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zit jij ook lekker al in je huiskloffie?![]()
Mooi huisje! Met de ligplek lekker om het hoekje zodat ze niet in de tocht ligt.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is een mooi huisje.
Is het wel warm genoeg in de winter voor bejaarde Whoops?
Fleece duster hierquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pyjama.![]()
![]()
[..]
Mooi huisje! Met de ligplek lekker om het hoekje zodat ze niet in de tocht ligt.
Ik heb ook een fleece duster aan. Mijn winterbadjas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Fleece duster hier
Inderdaad ze heeft een voorportaaltje met een deken en een strobedje in een andere ruimte ernaast plus een flapje van plastic tegen de wind.
En nu slaapt ze er niet hooronder de 10 graden of als ze niet wil mag ze binnen.
Keuzevrijheid alom, anders gaat ze toch lawaai maken.
Er stond ooit een patroon in de knipmode en dat ding gaat al meer dan 5 jr mee..heerlijk warm.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook een fleece duster aan. Mijn winterbadjas.![]()
Naartjie is er ook gek op, als ik fleece aan heb dan word ik helemaal afgelebberd door meneer kwijlebek.
Dat is fijn. Dan heeft ze het niet slecht, twee huizen om te kiezen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Fleece duster hier
Inderdaad ze heeft een voorportaaltje met een deken en een strobedje in een andere ruimte ernaast plus een flapje van plastic tegen de wind.
En nu slaapt ze er niet hooronder de 10 graden of als ze niet wil mag ze binnen.
Keuzevrijheid alom, anders gaat ze toch lawaai maken.
Nou, je kan beter MM sterkte wensenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]dat is vervelend!!!
Sterkte dan nu en vannacht...
Dat ik moest uitvinden wat ik wel en niet kan etenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is echt rot voor je Q, wat hebben ze daarover gezegd?
Das echt ** maar wel herkenbaar grote stukken vlees trekt mijn maag/darmen ook niet, komt er net zo hard weer uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ik moest uitvinden wat ik wel en niet kan eten
Nou, ik heb een langer lijstje van wat ik niet kan eten, dan welen daar hoort vlees dus ook bij. Een klein stukkie vlees zoals een slavink is geen probleem. Een karbonade wel bv. En ik lust niet graag vis, en niet graag pasta. Dus ik had een tournedos
Zal de 31ste vragen of ik niet naar de diëtiste kan.
Tip: begin niet aan maoams.quote:
Ik kan beter dan een lijstje bijhouden met wat wel goed gaatquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Wat zien we er toch allemaal feestelijk uit!![]()
Naar een diëtiste is een goed plan Qwea. En tot die tijd je lijstje bijhouden. Is wel confronterend als je erachter komt wat je niet kunt verdragen, maar je niet lekker voelen is ook drie keer niks.
Die kun je hier niet eens krijgenquote:
Ben blij.quote:
Zijn ze zo verslavend? Vast niet zo verslavend als B&J.quote:
Mijn huispak is een donkerpaarse, van fluweel, best kerstig vind ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Wat zien we er toch allemaal feestelijk uit!![]()
Verslavend en boordevol suikers en kunstmatig spul. En daar gaan mijn darmen....raar van doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn ze zo verslavend? Vast niet zo verslavend als B&J.
Ik had een klacht gestuurd he! Er zat dus echt geen marshmallow in!
Kreeg ik een mail terug. Ze gingen onderzoek doen, kon 3 weken duren![]()
![]()
waar is mn waardebon dan?
staan er straks mannen met oordopjes in en zonnebrillen in je vuilnis te zoeken naar de lege b&j verpakkingquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn ze zo verslavend? Vast niet zo verslavend als B&J.
Ik had een klacht gestuurd he! Er zat dus echt geen marshmallow in!
Kreeg ik een mail terug. Ze gingen onderzoek doen, kon 3 weken duren![]()
![]()
waar is mn waardebon dan?
Ja, de vettige dingen zoals pizza en patat kan ik nog wel volgen.. de ui ook nog wel... maar de prei?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
Fijne lijst Qen ook niet echt consequent uien en prei ok en zure dingen plus koud hmm.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verslavend en boordevol suikers en kunstmatig spul. En daar gaan mijn darmen....raar van doen.![]()
Je krijgt geen waardebon, wel een waarebon.En waarschijnlijk komt die na het onderzoek. Vreemd wel, ik kan me niet herinneren dat er bij mij een onderzoek werd gestart. Misschien vinden ze je marshmellows nog terug.
quote:Graag bevestigen wij de ontvangst van uw reactie van 23 december 2009 over Baked Alaska.
Wij bedanken u voor de door u genomen moeite ons over uw bevindingen te informeren. Inmiddels hebben wij uw reactie doorgegeven aan ons kwaliteitslaboratorium. Zij zal uw klacht onderzoeken. Zodra de uitslag van dit onderzoek bekend is, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen. Naar verwachting zal dit twee à drie weken duren.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ben & Jerry`s Consumer Service
Als je nou een beetje terug zou lezen, zou je dat niet hoeven te vragen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
Maar ander onderwerp. Hoe was je kerst?!
En hoe was de kerst van de rest?!
Ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, de vettige dingen zoals pizza en patat kan ik nog wel volgen.. de ui ook nog wel... maar de prei?En de jus de orange?
Raar iets iig die darmen.
Je lijstje bevat zo te zien wel een paar klassieke triggers: gasvormende groenten (ui, champignon etc.), vlees (moeilijk te verteren) , vet (friet, chips en pizza), alcohol, zure dranken (jus) en bubbels (fris).quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan beter dan een lijstje bijhouden met wat wel goed gaat![]()
Ik kan bv o.a slecht tegen
-prik
-bier
-vlees
-uien
-champignons
-pizza
-patat
-ijs
-chips
-hutspot
-prei
-bieten
-Jus de orange
ect
En bij bijna alles wat ik eet, maakt niet uit of ik er wel of niet tegen kan, is er een aardbeving in mn maag![]()
![]()
Waar ik wel heel goed tegen kan is zalm. Maar om nou de hele dag zalm te eten
Ach, komt wel goedEn sommige dingen zijn echt te lekker om te laten staan
Ik heb eerst samen met MM uitgeslapen, toen gebruncht met zn 2. Daarna filmpje gekeken en net met mn schoonouders uit eten geweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wel
Maar kerst is morgen ook nogtot nu toe heerlijk rustig, morgen wat minder want dan mag ik koken.
En wat heb jij nu gedaan, je bent uit eten geweest toch?
Prei is ook klassiek pffffrrrrrttttt! Zit knus naast de ui en champignon.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, de vettige dingen zoals pizza en patat kan ik nog wel volgen.. de ui ook nog wel... maar de prei?En de jus de orange?
Raar iets iig die darmen.
Nah, melk lust ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je lijstje bevat zo te zien wel een paar klassieke triggers: gasvormende groenten (ui, champignon etc.), vlees (moeilijk te verteren) , vet (friet, chips en pizza), alcohol, zure dranken (jus) en bubbels (fris).
IJs is wel een wat vreemde in het lijstje maar misschien kun je niet zo goed tegen het vet wat erin zit. Of de melkprodukten. Kun je wel melk drinken en kaas eten?
Rottig dat dit lijstje eruit komt, maar het verrast me niet, zogezegd. Wel balen dat het zoveel zaken zijn!
Heb je hem al eens in het Crohn topic gegooid? Want zoveel weet ik er nu ook weer niet van, misschien hebben zij nog tips.
aaaaah. Wel poepig dat hij beldequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prei is ook klassiek pffffrrrrrttttt! Zit knus naast de ui en champignon.![]()
En jus is zuur, kan me voorstellen dat jouw darmen daar minder blij van worden.
Mijn kerst was druk.... 4 kinderen waarvan er 2 een bui hadden. Maar degene die kan praten belde later wel op om sorry te zeggen en dat hij het nooooit meer zal doen.Dus morgen mag hij in de herkansing, gaan we weer een dagje familie doen.
Zekers.quote:
Klinkt goed Qquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb eerst samen met MM uitgeslapen, toen gebruncht met zn 2. Daarna filmpje gekeken en net met mn schoonouders uit eten geweest
Lekker rustig dagje dus.
En morgen komen vrienden gourmetten. Maar pas (gelukkig) rond 16:30 komen ze.
Wat ga je koken morgen?
Hoe ist met jou?quote:
Waar woon je? Kom ik aanschuivenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goed Q![]()
Ehmm even uit de losse pols;
- Uiensoepje vooraf en garnalencocktail voor de liefhebbers met knoflook en kaas broodjes uit de oven.
- Varkenshaas 2 stuks verschillend gemarineerd uit de sudderpan plus varkensmedaillons vd bakplaat en beenhammetjes met stoofpeertjes van oma en pastasalade en wat losse hapjes en sausjes.
- chocoladetaart en appeltaart met 3 verschillende soorten ijs (kersen of framboos met chrunchy macademia van australian en vanille ijs).
Simpel dit jaar, normaal maak ik het ijs zelf en nog wat verschillende groentes maar heb geen puf nog.
Ah gezellig en lekker gegeten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed! Net terug van ouders![]()
Buikje weer helemaal vol en rond
Simpel, zegt ze.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goed Q![]()
Ehmm even uit de losse pols;
- Uiensoepje vooraf en garnalencocktail voor de liefhebbers met knoflook en kaas broodjes uit de oven.
- Varkenshaas 2 stuks verschillend gemarineerd uit de sudderpan plus varkensmedaillons vd bakplaat en beenhammetjes met stoofpeertjes van oma en pastasalade en wat losse hapjes en sausjes.
- chocoladetaart en appeltaart met 3 verschillende soorten ijs (kersen of framboos met chrunchy macademia van australian en vanille ijs).
Simpel dit jaar, normaal maak ik het ijs zelf en nog wat verschillende groentes maar heb geen puf nog.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik aanschuivenuiensoep mag je houden, de rest klinkt wel lekkah
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was leuk, lekker gegourmet en wat kadootjes gedaan
Je begon de nick te gebruiken ,quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:51 schreef gothic-blackie het volgende:
nope en het blackie slaat op me haarkleurwat toen ik de nick begon te gebruiken (al zown 10 jaar terug gok ik
) zwart was, en rond die periode luisterde ik redelijk veel gothic muziek, is nu behoorlijk afgezwakt, alleen soms als ik pissed ben dus we zijn niet onder dezelfde ster geboren
Zijn Satsu en Yoko nou moeder/zoon, ja toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Zo, kerstsfeer hier... Satsu en Yoko vliegen elkaar in de haren.... is het al 5 januari?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Anders kom je lekker bij mij Q, morgen.
Lijkt me zo gezellig
Gister:quote:
Hoi en ook weer doei denk ik?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
MI, ik vind jouw menu al kunstig genoeg![]()
![]()
Wij hebben simpel gehouden; rollade, gebakken aardappeltjes en salade.
Toetje was bananenkwark.
En bij de koffie een punt peren-caramelvlaai![]()
Ik zit propvol...
Cat, wat vervelend van de kinderen.
Maar ja, daar zijn het dan ook weer kinderen voor.
Lief dat ie belde iig![]()
Q, van Prei gaat iedereen Prrrft doen heur![]()
Het is toch een kwestie van zelf ontdekken wat wel en niet kan.
En ik zag in het vorige topic een superfoto van Spider voorbij komen![]()
En nu ga ik weer sociaal op de bank zitten lezen
Leuk vooruitzicht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zijn Satsu en Yoko nou moeder/zoon, ja toch?
Hier zijn de 2 oudsten ook moeder en zoon, zoon is hier in huis geboren.
In het begin was zoon een moederskindje en bleef hij tot lang bij zijn moeder drinken.
Op een gegeven moment is die liefde omgeslagen naar haat en sindsdien (zoon is bijna 12, moeders 14) is het nooit meer goed gekomen tussen die 2.
Ze haten elkaar.
Ik wip af en toe ff binnen jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi en ook weer doei denk ik?![]()
![]()
En hoi ook Loveless.
Idd bijzonder en dat vind ik ook altijd eng die combi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Simpel, zegt ze.![]()
![]()
Ik had vandaag dit voorgerecht gemaakt (let niet op de spelling): best spannend, want ik zag de combo appel (of peer) met vis niet werken, maar het was lekkah!
Onze rollade werd in goed overleg afgezegd vandaag. De konijnebouten waren asociaal groot.quote:
Leeszequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
MI, ik vind jouw menu al kunstig genoeg![]()
![]()
Wij hebben simpel gehouden; rollade, gebakken aardappeltjes en salade.
Toetje was bananenkwark.
En bij de koffie een punt peren-caramelvlaai![]()
Ik zit propvol...
En nu ga ik weer sociaal op de bank zitten lezen
Dat Yoko het vrouwtje is, snapte ik wel gezien de naam.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht.![]()
Yoko is mams en Satsu = zoon.
Hij is echt aan het puberen, maar komt van tijd tot tijd wel bij mams drinken. Voordat hij te dominant wordt mag hij dus een bezoekje aan de DA brengen (Yay! Bezoekje waarbij ik geen kat in hoef te laten slapen! ) Hopelijk damt dat zijn wildheid een beetje in.
Zoooo jij bent verwend!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister:
-overhemd
-facescrub spul ofzo![]()
-sjaal
-nieuwe etui voor CD's voor in de auto
vandaag:
-Tostiijzer
-Kerstversierdingetje, zo'n soort frame achtig iets in pyramide vorm met lampjes
-vest van Silver Creek
-overhemdje
-een hele grote toffee met kleine toffee's erin ()
We zien het wel. En als het echt niet samen gaat is huis en tuin groot genoeg om elkaar te ontwijken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat Yoko het vrouwtje is, snapte ik wel gezien de naam.
Hopelijk gaat het scenario bij jou anders dan hier.
Al dat gebrom wat hier af en toe hoorbaar is (4 katten die elkaar niet lief vinden), is niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |