*proest*quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen
Komt MM de douche binnen stappen die wel dat lijstje heeft gelezen :
"Welke heb je nu?"
-Die scrub
"Ehm? En die gebruik je voor je gezicht?"
-Duh wat moet ik anders met een scrub doen.
""
-
"Die is voor je reet!
Wil je erover praten?quote:
Tis lastig. Ik kan bijvoorbeeld slecht tegen groente en fruit. Magoe, zo ik al zei: het went. Maar als je altijd alles hebt kunnen (en willen) eten, dan is het wel een overgang.quote:
Ah, deze keer stopt het al ruim vóór de slaapkamerdeur.quote:
Mr denkt dat ik om André lachquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen zeggen voor ik je brieffie maakte?
Was wel interessant geweest om te horen wat je met de jellie had gedaan. En de solid perfume.
Bofferd; je zou het zwaar gekregen hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Ah, deze keer stopt het al ruim vóór de slaapkamerdeur.![]()
* veegt zweet van voorhoofd af*
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die show is niet om te lachen. Ik heb gisteren een stuk van deel 1 gezien. Dat trucje van hem kennen we nu wel.quote:
Heb je ook een tas bij je?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bofferd; je zou het zwaar gekregen hebben
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die show is niet om te lachen. Ik heb gisteren een stuk van deel 1 gezien. Dat trucje van hem kennen we nu wel.
quote:
Het taalgebruik is weer erg leerzaam hier....quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen
Komt MM de douche binnen stappen die wel dat lijstje heeft gelezen :
"Welke heb je nu?"
-Die scrub
"Ehm? En die gebruik je voor je gezicht?"
-Duh wat moet ik anders met een scrub doen.
""
-
"Die is voor je reet!
Mijn rugzakje, maar daar zitten alleen maar personal huis-, tuin- en keukenspulletjes inquote:
Dat zei hij ook....quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn rugzakje, maar daar zitten alleen maar personal huis-, tuin- en keukenspulletjes in
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Veeg me op![]()
Totdat die rugzak open gingbwaahahaha
Ow, dat was ook zoquote:
Ik heb heul niet gebeten!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en er iemand dacht ehmm ja eff doorbijten of rennnuuhhhhhhhh
Nee joh? dat heb jij niet standaard bij je? Bummerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat was ook zo
Tepelklemmen en shit, was het niet
Dat zit écht niet in mijn tasje heur
Ben ik te oud voor denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Ml-etje het volgende:
Nee joh? dat heb jij niet standaard bij je? Bummer
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik ken deze ook. En het ging niet rond in PM'squote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.
zijn er ook andere Pm'tjes dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.
Nou niet te snel conclusies trekken. Dit staat open en bloot in één van de afgelopen topics.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Laat dit nou echt he-le-maal niets te maken hebben met een PMquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
Oh dat is het * in tasje rommelt, hebbes!quote:
Alleen de foto's zijn per PM gegaan (lijkt me logisch), maar de rest staat gewoon in het topicquote:
Jij mag écht niet in mijn shirtjequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dat is het * in tasje rommelt, hebbes!
We proberen juist zo min mogelijk te pm-en dus in FF trant; mispoes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
tssssS nee zegquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Cat22 het volgende:
PM lijkt in deze context nét niet het goede woord he?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag écht niet in mijn shirtje![]()
Waar blijft die paint?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag écht niet in mijn shirtje![]()
Foto's?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen de foto's zijn per PM gegaan (lijkt me logisch), maar de rest staat gewoon in het topic
Bedenk me net dat ik mijn bad nog heb aan staanquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef Ml-etje het volgende:
heb dinsdagmorgen drie mannen rondlopen die dat graag doen
nee, lees even wat hij zegt, ik maak een grapjequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen de foto's zijn per PM gegaan (lijkt me logisch), maar de rest staat gewoon in het topic
Ow jammer, want ik was bloedserieusquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
nee, lees even wat hij zegt, ik maak een grapje
En daar denk je aan doordat Mltje over mannen praat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik mijn bad nog heb aan staan
* ff weg is
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat is het * in tasje rommelt, hebbes!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik mijn bad nog heb aan staan
* ff weg is
Dinsdagmorgen kan ik niet; dan zit ik in badquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
En daar denk je aan doordat Mltje over mannen praat?
Tsja Elisa is tenslotte te oud, dan moeten jij en ik ze wel hebbenquote:
Jamaar, die zijn er toch? En op basis van die functie is toch de niet-openbare schaduw SC gebouwd?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alsof er ook pmmetjes zijn die mensen wel kunnen lezen behalve de pmmers zelf,
Waar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dinsdagmorgen kan ik niet; dan zit ik in bad
Over 20 minuten: French & Saunders Christmas special
Yups, voor de diamant-abo's. Beetje raar trouwens, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar, die zijn er toch? En op basis van die functie is toch de niet-openbare schaduw SC gebouwd?
Ik heb een 3-persoonsbadquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dinsdagmorgen kan ik niet; dan zit ik in bad
Over 20 minuten: French & Saunders Christmas special
Zal wel iets geweest zijn voordat ik hier binnen kwam vallen , ik weet niet wat die vrouwen allemaal voor de slaapkamerdeur en in hun tepelklemrugzakjes uitspoken hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken deze ook. En het ging niet rond in PM's
Truste Q, hoop dat je lekker kunt slapen.quote:
Elitair belachelijk gedoe.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, voor de diamant-abo's. Beetje raar trouwens, maar dat terzijde.
Dat is dan een SC voor die abbo's, dat zal eenzaam zijn of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, voor de diamant-abo's. Beetje raar trouwens, maar dat terzijde.
Voor jou een vraag, voor ons een weet. En dat blijft wel zo denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef kitao het volgende:
Zal wel iets geweest zijn voordat ik hier binnen kwam vallen , ik weet niet wat die vrouwen allemaal voor de slaapkamerdeur en in hun tepelklemrugzakjes uitspoken hoor.
ben wel benieuwd
Maar niet duur en je krijgt er een FOK!-MOK! bij. Voor koffie. Of thee, dat mag ookquote:
Ze kunnen ieder 2 leden inviten. Zal ik even kijken of iemand nog een invite open heeft staan? Kun je ook meekletsen daar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is dan een SC voor die abbo's, dat zal eenzaam zijn of heb ik het mis?
Tombola is wel meteen flink aan het JJH-en...
Nee , doe ik niet !quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou niet te snel conclusies trekken. Dit staat open en bloot in één van de afgelopen topics.
Zoek het zelf maar op, is vast niet moeilijk te vinden.
Geen FOK!-MOKkel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar niet duur en je krijgt er een FOK!-MOK! bij. Voor koffie. Of thee, dat mag ook
Ook goed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , doe ik niet !
( ik lees niet terug behalve dan hetgeen wat ik heel kort terug kan vinden als reactie op mijn laatste post)
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze kunnen ieder 2 leden inviten. Zal ik even kijken of iemand nog een invite open heeft staan? Kun je ook meekletsen daar.
Oei, ga maar gauwquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik ga jullie gedag zwaaien voor deze nacht.
Straks om 6:30 weer uit mijn bed om te gaan werken, nu maar slapen dus.![]()
Een fijne nacht nog en welterusten voor straks en tot morgen.
Momentje, ik plaats een oproep voor je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als in jullie zitten er ook?
Ja gezellie dan
raarquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, die zijn er toch? En op basis van die functie is toch de niet-openbare schaduw SC gebouwd?
Toch fijn om te horen Miss Poes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef Ml-etje het volgende:
We proberen juist zo min mogelijk te pm-en dus in FF trant; mispoes.
Ik heb met een aantal vriendinnen een eigen forum gebouwd, je wilt niet weten wat er "achter de schermen kan" het is zo veel leukerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
raarschaduw sc's?
rare mensen die fokkers
Ik , als af en toe pientere , snapte m wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alsof er ook pmmetjes zijn die mensen wel kunnen lezen behalve de pmmers zelf,
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je ff een oproepje in het BD-gedeelte plaatsen
Doeg Eliesquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga French & Saunders kijken.allemaal en misschien tot later
Zou ik doen; je klinkt lekker, dus ik denk wel dat het D's trekt. Wel uitkijken hoor, want je krijgt soms vreemd volk over de vloerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Misschien maar meteen mijn telefoonnummer erbij, aan de stem kun je toch gemakkelijker horen of er een klik is.
Goeie tips.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik doen; je klinkt lekker, dus ik denk wel dat het D's trekt. Wel uitkijken hoor, want kje krijgt soms vreemd volk over de vloer
Misschien moet je MrS ook uitnodigen om bij je in de kast te gaan zitten of zo. Je kunt ook een oproep plaatsen voor een 'derde'. Die blijft dan in de buurt om in geval van nood in te springen. Staat nog een spannend verhaal over
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik doen; je klinkt lekker, dus ik denk wel dat het D's trekt. Wel uitkijken hoor, want je krijgt soms vreemd volk over de vloer
Misschien moet je MrS ook uitnodigen om bij je in de kast te gaan zitten of zo. Je kunt ook een oproep plaatsen voor een 'derde'. Die blijft dan in de buurt om in geval van nood in te springen. Staat nog een spannend verhaal over
Ik zit er vol meequote:
Daaaag Elies!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit er vol mee
Nou, doeg hoor; ik ga nu echt (drankje inschenken, nog even sanitair afwateren en dan op de bank).!
Het is een komplot vol spionnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Cat22 het volgende:
Tenzij ik even in je shirtje gluur......quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Voor jou een vraag, voor ons een weet. En dat blijft wel zo denk ik
Nou dat er dus nog een SC bestaat speciaal voor mensen met een diamanten abbonement.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Het is een komplot vol spionnen.
geen idee waar Cat22 het over heeft![]()
Ben je erg gehecht aan je voortanden? In dat geval zou ik het laten als ik jou was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:31 schreef kitao het volgende:
Tenzij ik even in je shirtje gluur......
Oei , uitkijken , agressie in het verkeer , wie begon er eigenlijk mee ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:33 schreef ElisaB het volgende:
Ben je erg gehecht aan je voortanden? In dat geval zou ik het laten als ik jou was.
Nee toch , jij ook al ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga slapen nog even en Mr doet doodleuk de lamp uit![]()
ennuh komkommertijd euhh courgettetijd?
Ik heb een hekel aan elitaire instellingen....quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef Ml-etje het volgende:
Nou dat er dus nog een SC bestaat speciaal voor mensen met een diamanten abbonement.
Wij kunnen niet zien wat zij posten althans tenzij je een invitatie hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan elitaire instellingen....
Hee LL, weet jij of er nog een invite vrij is voor MLtje?quote:
Ff inloggen daar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee LL, weet jij of er nog een invite vrij is voor MLtje?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het serieus even geprobeerd, maar geen fatsoenlijk plaatje van te maken; geen gezicht
Nee , niet echt en ook weer wel , ik weet het allemaal ook niet meer.quote:
jep, die is al bedorven, hij is niet leuk meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:46 schreef tombolafan het volgende:
en goedendag allen!!!!![]()
Ben ik nu net te laat voor de foto van de leuke jongen die Ml-etje voor me heeft?
Hetzelfde!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:45 schreef draculettetje het volgende:
beetje laat
(letterlijk en figuurlijk)
maar allemaal nog fijne dagen
oi, ik dacht dat diamant onverwoestbaar was!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , niet echt en ook weer wel , ik weet het allemaal ook niet meer.
Maar diamanten clubjes mogen van mij gekraakt worden.
Toffe Atavar heb jij zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:45 schreef draculettetje het volgende:
beetje laat
(letterlijk en figuurlijk)
maar allemaal nog fijne dagen
Geloof ik niets van...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, die is al bedorven, hij is niet leuk meer
Je kunt ze opensplijten , dus nee , niet onverwoestbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:47 schreef tombolafan het volgende:
oi, ik dacht dat diamant onverwoestbaar was!
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:47 schreef tombolafan het volgende:
oi, ik dacht dat diamant onverwoestbaar was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |