Alleen de foto's zijn per PM gegaan (lijkt me logisch), maar de rest staat gewoon in het topicquote:
Jij mag écht niet in mijn shirtjequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dat is het * in tasje rommelt, hebbes!
We proberen juist zo min mogelijk te pm-en dus in FF trant; mispoes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.
tssssS nee zegquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Cat22 het volgende:
PM lijkt in deze context nét niet het goede woord he?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag écht niet in mijn shirtje![]()
Waar blijft die paint?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag écht niet in mijn shirtje![]()
Foto's?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen de foto's zijn per PM gegaan (lijkt me logisch), maar de rest staat gewoon in het topic
Bedenk me net dat ik mijn bad nog heb aan staanquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef Ml-etje het volgende:
heb dinsdagmorgen drie mannen rondlopen die dat graag doen
nee, lees even wat hij zegt, ik maak een grapjequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen de foto's zijn per PM gegaan (lijkt me logisch), maar de rest staat gewoon in het topic
Ow jammer, want ik was bloedserieusquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
nee, lees even wat hij zegt, ik maak een grapje
En daar denk je aan doordat Mltje over mannen praat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik mijn bad nog heb aan staan
* ff weg is
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat is het * in tasje rommelt, hebbes!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik mijn bad nog heb aan staan
* ff weg is
Dinsdagmorgen kan ik niet; dan zit ik in badquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
En daar denk je aan doordat Mltje over mannen praat?
Tsja Elisa is tenslotte te oud, dan moeten jij en ik ze wel hebbenquote:
Jamaar, die zijn er toch? En op basis van die functie is toch de niet-openbare schaduw SC gebouwd?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, lees even wat hij zegt, ik maak een grapje
alsof er ook pmmetjes zijn die mensen wel kunnen lezen behalve de pmmers zelf,
Waar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dinsdagmorgen kan ik niet; dan zit ik in bad
Over 20 minuten: French & Saunders Christmas special
Yups, voor de diamant-abo's. Beetje raar trouwens, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar, die zijn er toch? En op basis van die functie is toch de niet-openbare schaduw SC gebouwd?
Ik heb een 3-persoonsbadquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dinsdagmorgen kan ik niet; dan zit ik in bad
Over 20 minuten: French & Saunders Christmas special
Zal wel iets geweest zijn voordat ik hier binnen kwam vallen , ik weet niet wat die vrouwen allemaal voor de slaapkamerdeur en in hun tepelklemrugzakjes uitspoken hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken deze ook. En het ging niet rond in PM's
Truste Q, hoop dat je lekker kunt slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |