*proest*quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen
Komt MM de douche binnen stappen die wel dat lijstje heeft gelezen :
"Welke heb je nu?"
-Die scrub
"Ehm? En die gebruik je voor je gezicht?"
-Duh wat moet ik anders met een scrub doen.
""
-
"Die is voor je reet!
Wil je erover praten?quote:
Tis lastig. Ik kan bijvoorbeeld slecht tegen groente en fruit. Magoe, zo ik al zei: het went. Maar als je altijd alles hebt kunnen (en willen) eten, dan is het wel een overgang.quote:
Ah, deze keer stopt het al ruim vóór de slaapkamerdeur.quote:
Mr denkt dat ik om André lachquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen zeggen voor ik je brieffie maakte?
Was wel interessant geweest om te horen wat je met de jellie had gedaan. En de solid perfume.
Bofferd; je zou het zwaar gekregen hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Ah, deze keer stopt het al ruim vóór de slaapkamerdeur.![]()
* veegt zweet van voorhoofd af*
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die show is niet om te lachen. Ik heb gisteren een stuk van deel 1 gezien. Dat trucje van hem kennen we nu wel.quote:
Heb je ook een tas bij je?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bofferd; je zou het zwaar gekregen hebben
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die show is niet om te lachen. Ik heb gisteren een stuk van deel 1 gezien. Dat trucje van hem kennen we nu wel.
quote:
Het taalgebruik is weer erg leerzaam hier....quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen
Komt MM de douche binnen stappen die wel dat lijstje heeft gelezen :
"Welke heb je nu?"
-Die scrub
"Ehm? En die gebruik je voor je gezicht?"
-Duh wat moet ik anders met een scrub doen.
""
-
"Die is voor je reet!
Mijn rugzakje, maar daar zitten alleen maar personal huis-, tuin- en keukenspulletjes inquote:
Dat zei hij ook....quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn rugzakje, maar daar zitten alleen maar personal huis-, tuin- en keukenspulletjes in
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Veeg me op![]()
Totdat die rugzak open gingbwaahahaha
Ow, dat was ook zoquote:
Ik heb heul niet gebeten!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en er iemand dacht ehmm ja eff doorbijten of rennnuuhhhhhhhh
Nee joh? dat heb jij niet standaard bij je? Bummerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat was ook zo
Tepelklemmen en shit, was het niet
Dat zit écht niet in mijn tasje heur
Ben ik te oud voor denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Ml-etje het volgende:
Nee joh? dat heb jij niet standaard bij je? Bummer
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik ken deze ook. En het ging niet rond in PM'squote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.
zijn er ook andere Pm'tjes dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu ontgaat mij de clou helaas , leuk als er PM'tjes worden behandeld waar niemand zicht op heeft behalve de PM'ers.
Nou niet te snel conclusies trekken. Dit staat open en bloot in één van de afgelopen topics.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Laat dit nou echt he-le-maal niets te maken hebben met een PMquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef kitao het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |