De puistjes heb je het over hoop ik? Dode huidcellen heeft iedereen namelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je , dat is inderdaad een ramp als iemand daar last van heeft.
En zo is hetquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
De puistjes heb je het over hoop ik? Dode huidcellen heeft iedereen namelijk
Dame , ik werk al 20 jaar in de procesindustrie en dat heeft niets met drugs te maken hoor, tenzij je penicilline bedoelt dat ik ook een jaar of 4 in samenwerking met anderen heb gemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Drugs zijn niet goed voor je
* disclaimer: ik weet wat een gebruiker betekent in de junkenwereld. Misschien betekent een user op FOK! iets anders. Een betekenis die ik misschien niet ken
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
Weet je waar ik me over verbaasd heb vanavond? Het heeft de hele dag geregend en nóg ligt er sneeuw
Hier heeft de regen toch wel een heule hoop sneeuw weggemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
Weet je waar ik me over verbaasd heb vanavond? Het heeft de hele dag geregend en nóg ligt er sneeuw
Ja , die bedoelde ik , acné heet dat geloof ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De puistjes heb je het over hoop ik? Dode huidcellen heeft iedereen namelijk
Ik ben blij dat je in de procesindustrie werkt en niet in de snijmachines en weegschalenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef kitao het volgende:
Dame , ik werk al 20 jaar in de procesindustrie en dat heeft niets met drugs te maken hoor, tenzij je penicilline bedoelt dat ik ook een jaar of 4 in samenwerking met anderen heb gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in de procesindustrie werkt en niet in de snijmachines en weegschalen
[..]
Ik ben blij dat je in de procesindustrie werkt en niet in de snijmachines en weegschalen
En Ml-etje had gelijk
wat is er mis met de slagerij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En Ml-etje had gelijk
[..]
En Ml-etje had gelijk
Zei ik dat? Oh nee, ik zie het al je quote de helft.quote:
Dat zei ik vanmorgen ook en toen werd ik verwijtend bekeken...en de wintersport dan klonk erquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is nu ook echt een smerig prutje geworden. Van mij mag het nu wel opzouten
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef kitao het volgende:
Dat het verwijfd is ?
Helemaal niets, maar ow, ow, ow wat ben ik weing graag 'baas' en wat ben ik blij dat mijn collega's redelijk voor zichzelf kunnen denkenquote:
Je zei / vroeg het dus voor de helft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zei ik dat? Oh nee, ik zie het al je quote de helft.
En als het een troost is: ik kan ook bijna niets eten, maar het wentquote:
Ooh het zal ook vast wel wennen hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als het een troost is: ik kan ook bijna niets eten, maar het went
Nope ik zei dat Mr het stiekem verwijfd vindt maar het wel gebruikt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Je zei / vroeg het dus voor de helft.
Jij hebt zeker ook een snijmachine?
En ik tijd en moeite steken in een brieffie op maat voor iedereen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb met die lush scrub van cat toen mn gezich gedaan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |