Wrom niequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
Hihihihihi wilde wat zeggen maar doe het maar niet![]()
* ruimt PM box leeg*quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil wel ff painten wat ik op de foto zag, maar no way dat ik dat hier ga posten
Kerel echt, hoe dom ben je nouquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat geloof ik , maar scrubben doet mij denken dat er iets verwijderd zou moeten worden uit je aangezicht , puistjes of zo.
Erg genoeg als je daar last van hebt , maar niet echt leuk om daar met de kerst aan herinnerd te worden lijkt me.
Ahhh toe?! *liefkijk*quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil wel ff painten wat ik op de foto zag, maar no way dat ik dat hier ga posten
*is behulpzaam*quote:
Zegt meer over jouw zelfbeeld en produktkennis dan over het produkt zelf en de intentie van de gever.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat geloof ik , maar scrubben doet mij denken dat er iets verwijderd zou moeten worden uit je aangezicht , puistjes of zo.
Erg genoeg als je daar last van hebt , maar niet echt leuk om daar met de kerst aan herinnerd te worden lijkt me.
Welnee puistjes moet je daar juist niet mee bewerken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Iets met ik zie het wel als je je DTH rondje rijdtquote:
Ik had het zelf niet zo snel gekocht, maar vandaag ff geprobeerd tijdens douchen, en het is best lekker spulquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee puistjes moet je daar juist niet mee bewerken.
Het is meer bedoeld als verwijderen van dode huidcellen en opschonen van je gezicht.
En ter voorkoming van ingegroeide baardhaartjes, Mr hier vindt het stiekem verwijfd maar ziet het nut wel.
Ow ja, kan je ff in mn shirtje kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Iets met ik zie het wel als je je DTH rondje rijdtoffuh dames en heren ze showt het de 9e wel
*neemt LL mee naar het Lush topic*quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet zo snel gekocht, maar vandaag ff geprobeerd tijdens douchen, en het is best lekker spul
Onwetendheid is niet erg, maar dan moet je weten wanneer je je mond moet houden. Eigenlijk ...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef kitao het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, kan je ff in mn shirtje kijken
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, kan je ff in mn shirtje kijken
Ik weet wat een scrubber is in de procesindustrie , en dat slaat altijd op het verwijderen of wegwassen van een ongewenste stof.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Kerel echt, hoe dom ben je nou![]()
Het is geen clearasil ofzo, weet je uberhaupt wel waar een scrub voor is?
Alsof het nodig isquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
En niet stiekum handdoeken erbij in douwen he!
![]()
Het is het wegscrubben/schuren van dode huidcellen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet wat een scrubber is in de procesindustrie , en dat slaat altijd op het verwijderen of wegwassen van een ongewenste stof.....
In de zalfjeswereld zou het een andere betekenis kunen hebben die ik inderdaad niet ken.
Hier werd het mijne gejatquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet zo snel gekocht, maar vandaag ff geprobeerd tijdens douchen, en het is best lekker spul
Drugs zijn niet goed voor jequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef kitao het volgende:
Ik weet wat een scrubber is in de procesindustrie , en dat slaat altijd op het verwijderen of wegwassen van een ongewenste stof.....
In de zalfjeswereld zou het een andere betekenis kunen hebben die ik inderdaad niet ken.
Lush -topic ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
*neemt LL mee naar het Lush topic*
* is wederom behulpzaam*
![]()
Je weet dat ik dingen heel goed onthoud he?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maak die foto nog wel ff vandaag of morgen
Even wachten nog met die opmerkingquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alsof het nodig is
Ow men... Ik moet nodig wat kilo's kwijt
Ik ben blij voor je , dat is inderdaad een ramp als iemand daar last van heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
Het is het wegscrubben/schuren van dode huidcellen.
Dus inderdaad het wegwassen van een 'ongewenst' iets. Maar het staat los van puistjes oid. Daar heb ik (gelukkig) geen last van, nooit gehad ook eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |