quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was zo gemeen een fake nieuwsbericht te posten over Ikea.
Heerlijk in stijl van Speld
[..]
Bron
Heerlijke reactie
[..]
Bob en Daphne! Voor op de moderne kinderkamer, ideaal voor pyajamapartijtjes!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ikea zou daar een reclamefilmpje mee kunnen maken. Nederlands managementteam dat in de Ikea boardroom zit en besluit dat er bitterballen, gehaktbakken, haring en vla in het restaurant komt, de kasten Henk, Ingrid, Bob en Daphne gaan heten.
Dan een Zweed die schreeuwt, Nej Nej Nej Nej
Ikea, alle blijft verder hoe het was
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij denkt dat die schoenen in een atelier in een slaperig stadje in Toscane met veel liefde volledig met de hand in elkaar worden genaaid door een Bertolli-mannetje met 40 jaar ervaring? Mis! Ook jouw paar schoenen is in elkaar geflanst door een Cambodjaanse kleuter!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef anoukane het volgende:
Ik zit nog even de polisvoorwaarden door te lezen.
Op de site van de ING staat dus:
[..]
Maar in de polisvoorwaarden staat er dit. Spreekt dit elkaar niet tegen of lees ik het verkeerd of valt een fiets niet onder een vaartuig?
quote:Op woensdag 5 september 2012 07:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd was de hele serie ook wel een poging om juist politiek correct te zijn.
De rangers waren een Aziaat, een donkere, een meisje, een nerd, een latino en een normale.
quote:Op zondag 9 september 2012 16:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die vent is zo simpel en voorspelbaar. Hij zal zijn kinderen wel vertellen dat de cadeautjes komen van de Siegheiligman.
rot op uit TTK, nu!quote:
Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zit me een partijtje verkeerd te kijken!!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic!![]()
De Piratenpartij #3: We kapen een zetel!
Dat zal ik dan maar positief opvatten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic!![]()
De Piratenpartij #3: We kapen een zetel!
Als antwoord op:quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef boyv het volgende:
Omdat dat de meest effectieve voorlopervorm van een post-kuiken oftewel de hoenderachtige en met name de kip is.
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie heel veel antwoorden op de vraag Hoe, maar niet echt Waarom.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:17 schreef rolfson het volgende:
Daarom gewoon onderwater in de badkuip poepen. Heb je één geen vieze deeltjes in de lucht die op je tandenborstel kunnen komen en twee een duikboot.
quote:Wat artikelen over zijn werk
[NORML]http://www.at5.nl/gespot/ ... ijtje-in-de-pc-hoofstraat[/NORML]
[NORML]http://www.hpdetijd.nl/20 ... ferry-altijd-raak-schiet/[/NORML]
Deze foto van Rutte en Jort Kelder is ook door Ferry de Kok gemaakt.
We weten dus niet of hij als journalist, bodyguard of vriend van Holleerder aanwezig was
Bedoeld of onbedoeld, het is pareltjes waardigquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tampons.. gaan ze die ook uit dozen verkopen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedoeld of onbedoeld, het is pareltjes waardig
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef Pakspul het volgende:
Een onzichtbare.. Die zie je niet vaak.
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zijn laf en lui, hooguit lief zoals oesters ook lief zijn, die doen ook niemand kwaad, hoewel de kans dat je je aan een oester verwondt groter is dan bij een pandabeer. Een beer ja, ze hebben de tanden, klauwen en het spijsverteringskanaal van een beer, maar bamboe is de enige prooi waar ze niet bang van zijn. Een zalm uit het water vangen vinden ze eng want het beweegt en ze krijgen er koude pootjes van. En dan zijn het ook nog bamboesnobs, het moet het juiste soort bamboe dat in dat ene kleine stukje bos in dat kleine stukje van de wereld groeit zijn.
En dat eten ze dan, maar alle energie die ze dat geeft hebben ze nodig voor de activiteit van het eten zelf. Een mannetje of vrouwtje zoeken is te vermoeiend, en neuken al helemaal. Als het in uitzonderlijke omstandigheden dan toch een keer lukt en ze ook nog geen miskraam hebben dan krijgen ze meestal een tweeling, terwijl ze maar 1 jong in leven kunnen houden. Geen probleem, de natuur is hard zou je zeggen, heel veel soorten moeten het gros van hun nakomelingen afschrijven, maar de panda is niet hard en de moeder kan niet kiezen en probeert ze allebei in leven te houden zodat ze allebei doodgaan.
Perfect, geen enkele fout!quote:
Heb ik een fout gemist? Zelfs na tweede lezing?quote:Op donderdag 1 november 2012 06:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Wel een leuk stuk
V.
Blijkbaar. Een heel kleine mierenneuk-kwestie, toegegeven, maar ik voelde me uitgedaagd, toen jij 'foutloos' zeiquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Heb ik een fout gemist? Zelfs na tweede lezing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |