quote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Volgend jaar ga ik deze meneer weer eens beluisteren/bekijken:
Wie?
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef MadMaster het volgende:
De gezochte heer is de voorman van een band die sinds zo'n 23 jaar weer in de originele bezetting bij elkaar is gekomen en een reunion tour doen...
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Hij had in de jaren '80 wat meer haar, een snorretje en geen bril...
Maar met Midge Ure is natuurlijk niet de originele bezetting van Ultravox!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Ultravox staat komend jaar inderdaad weer in Paradiso, op 26 april om precies te zijn...
Ik zou je er bijna een bonuspunt voor geven...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar met Midge Ure is natuurlijk niet de originele bezetting van Ultravox!
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef ranja het volgende:
Die ken ik niet maar als ik even google zien die er wel erg piep uitDus nee
Die gaan zich kapot schamen als ze ouder zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 16:42 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn dochter is voorlopig nog te jong (bijna 8 maanden), maar je houdt toch je hart vast. K3 is nog tot daar aan toe, maar dit....
Van Velzen heeft blijkbaar - nog steeds? - geen idee dat dat dit meisje is, zangeres van een toch niet meer zo heel onbekende band.quote:Een 17-jarig meisje uitheeft vrijdagavond VanVelzen uit de brand geholpen door haar keyboard uit te lenen. Velzen plaatste een oproep op Twitter, nadat zijn toetsenist er in de bandbus achter kwam een van zijn keyboard te zijn vergeten. Het is precies 21.03 uur als Van Velzen via zijn telefoon op Twitter vraagt: ‘Wie woont er in de buurt van
en heeft er een Juno 106 keyboard over?’
Dan gaat het snel. Tientallen volgers nemen de update over, zodat de olievlek zich razendsnel uit breidt. 3FM DJ Michiel Veenstra presenteert op dat moment het programma ‘Ekstra Weekend’. Hij ziet de ‘Tweet’ van Van Velzen en roept luisteraars op te helpen zoeken naar het bewuste keyboard. Om 21.25 uur krijgt VanVelzen een bericht via Twitter vanuit
. De 17-jarige laat weten dat ze haar Juno ter beschikking stelt. Bovendien woont ze vlakbij de plek waar Van Velzen die avond met zijn band speelt! ”Met open monden zaten we in de bus te luisteren en konden nauwelijk geloven wat we hoorden. De snelheid waarmee dit zich ontvouwd is bijna onwerkelijk”, zegt VanVelzen.
Al met al waren er slechts 52 minuten verstreken!”En zo gebeurde het dat er een stralend meisje de deur open doet, en met drie woorden het onomstotelijke bewijs levert van het nut van Twitteren ‘Hier staat ‘ie!’”.
bigshadow +1quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef bigshadow het volgende:
I kissed charles zangeres?
quote:Rob van Donselaar is een Nederlands producer en toetsenist. Hij werd in de jaren '70 bekend als muzikant bij onder andere de Bintangs. Ook was hij gastmuzikant op platen van vele artiesten waaronder Gé Reinders, Prodigal Sons, Rowwen Hèze, Doe Maar en Veldhuis & Kemper. Tegenwoordig is hij lid van Lohues & the Louisiana Blues Club.
Als producer heeft hij samengewerkt met onder andere Abel, Paul de Leeuw, Guus Meeuwis, Rowwen Hèze, Trijntje Oosterhuis, Trio Bier en Skik.
Rob van Donselaar is de vader van.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht. Wie??
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef ranja het volgende:
goh ja, wie was dat ook weer die naar Uruzgan ging
.... genieten van haar goeie muziek uiteraardquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef ranja het volgende:
Volgens mij was ik toen nog verbaasd, zo van, wat moeten die militairen daar nou mee.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
Dennis
Dat lijkt me ook schaap001 +1quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef schaap001 het volgende:
Morrissey - You Are The Quarry, zou ik zo zeggen
quote:heeft wel een heel bijzondere manier om geld in te zamelen. Hij laat zijn hoofd kaalscheren voor geld. Er is één maar: hij doet het niet voor minder dan 2500 euro.
Hier staan er meer:quote:
zo erg is het -net- niet... wel stond dit in hetzelfde bericht:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jan Vayne?
quote:De tranen sprongen in de ogen van alle vrouwelijke 3FM medewerkers:laat zich kaalscheren!
En dat terwijl zijn weelderige haardos vele meisjes in katzwijm doet vallen. Doet er niet toe: alles voor het goede doel!
Er is één maar: hij doet het niet voor minder dan 2500 euro. Terecht, heb je dat glanzende, golvende haar wel eens gezien?
Je bedoelt Chris Zeegers?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef bukgeit het volgende:
Die Zwitserlevengast?
weet niet wie er nog zit te kijken, ze hebben het er een paar keer over gehad in de uitzendingquote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef ScottTracy het volgende:
Waylon?
Jeps bukgeit +1quote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Dat is VV Brown.
Van wie was deze kerstkraker?quote:Het is alles kerst wat de klok slaat
Maar ik sta in de kou, mijn huis dat moest ik uit
Ik laat mij echt hier niet langer ondersneeuwen
dus wij gaan er lekker tussenuit
Australie?!
Nee nee, dat is veel te duur. Ik zal een beetje met die kangaroos gaan hangen, wat is dat nou. Halve zool!
wat betreft die Roxy Music is het niet helemaal duidelijk of ze nou op een bed ligt of op een laken/deken op de grond ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:23 schreef bukgeit het volgende:
Over sommige van mijn eigen bedden ben ik minder tevreden.
I object your honorquote:Op donderdag 24 december 2009 09:14 schreef belsen het volgende:
En dat niemand deze had:
[ afbeelding ]
Maar goed, er staat een nieuwe vraag boven.
Oeps!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
I object your honordie had ik
ben wel DEZE vergeten:
[ afbeelding ]
Ik vond 'm zelf ook niet sterk hoor. Je ziet wat plooien en daardoor lijkt het op een bed. Die van Arab Strap heeft dat ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
wat betreft die Roxy Music is het niet helemaal duidelijk of ze nou op een bed ligt of op een laken/deken op de grond ofzo.
[ afbeelding ]
verder wel grappig dat iedereen Pink Floyd heeft: verreweg de meeste bedden in beeld natuurlijk![]()
Die had ik vannacht ook als eerste, kwam zo snel niet verder dan die plus deze:quote:Op donderdag 24 december 2009 09:11 schreef schaap001 het volgende:
verder wel grappig dat iedereen Pink Floyd heeft: verreweg de meeste bedden in beeld natuurlijk![]()
Nee, ze is nog steeds in leven en ze ziet er ongeveer nu zo uit...quote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef schaap001 het volgende:
geen idee wie, maar ze is overleden?
Had jou wel hoog ingeschat op deze dame met gitaar...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef ranja het volgende:
Geen belletjes.
Wel iedereen een prettige Kerst gewenst, ik ga richting trein en dan het noorden.
Waarschijnlijk zaterdagavond terug.
En voor de moeite alleen al geef ik je het punt...quote:
Falco?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:57 schreef Beregd het volgende:
prettig tweede kerst gewenst!
hij is wel rijk en beroemd, maar hij heeft zichzelf nooit belachelijk gemaakt. Geen gedoe met drugs, geen bloedtransfusies in Zwitserland. Geen beschamende filmrollen, geen tentoonstellingen van zijn eigen schilderkunst, geen publieke vechtpartijen. En vooral: geen bad hair-periode, zelfs niet in de jaren 80.
wie?
Maar het kunnen er trouwens zo verschrikkelijk veel zijn... Phil Collins, Paul McCartney... Tja... Hints?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:57 schreef Beregd het volgende:
prettig tweede kerst gewenst!
hij is wel rijk en beroemd, maar hij heeft zichzelf nooit belachelijk gemaakt. Geen gedoe met drugs, geen bloedtransfusies in Zwitserland. Geen beschamende filmrollen, geen tentoonstellingen van zijn eigen schilderkunst, geen publieke vechtpartijen. En vooral: geen bad hair-periode, zelfs niet in de jaren 80.
wie?
Het laat mij ook niet meer losquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef schaap001 het volgende:
....de beddenvraag van Bukgeit bljft me bezig houden.... we hebben nog een aantal mooie exemplaren van eigen bodem gemist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het laat mij ook niet meer los
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wes? Prima nagedaan bij de audities van Idols of zo'n soortgelijk programmaquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef bukgeit het volgende:
Welke zanger van een nummer 1-hit luistert naar de achternaam Madiko?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Wes? Prima nagedaan bij de audities van Idols of zo'n soortgelijk programma
Nope. Zal vast ook wel kloppen, maar is niet de persoon op wie ik zat te doelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:47 schreef bukgeit het volgende:
William Goldsmith bij Sunny Day Real Estate?
hint dan? De persoon die jij noemde, was de voorganger van diegene die ik bedoel.quote:
Poeh, dus toch lastiger dan ik dacht...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef cafca het volgende:
Ja, welke latere band is wel duidelijk, alleen geen idee van de band waarmee hij bekend werd......
Bukgeit + 1quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef bukgeit het volgende:
Taylor Hawkins dan? En die zangeres is dan Alanis Morisette.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Boxie_G het volgende:
Een makkelijke misschien:
Drummer #1 van een bekende 90's band besluit zelf gitaar te spelen en te zingen in een bandje met z'n collega drummer #2 (en uiteraard nog meer bandleden).
Wie is Drummer #2, en bij wie verwierf hij als eerste bekendheid als drummer?
edit: drummer #2 VERVING de oorspronkelijke drummer van het bandje van drummer #1, om het maar even makkelijker te maken![]()
Ik geef toe dat de vraagstelling een beetje lastig was. Maar het klopt wel wat ik vraag. Drummer #2 VERVING de oorspronkelijke drummer...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef bukgeit het volgende:
Maar dan klopt de vraag toch niet? William Goldsmith was de eerste drummer van FF. Taylor Hawkins volgde hem op en is de drummer tot op heden.
Vandaar mijn edit, dat Taylor de kruk later overneemt. Jij hebt een puntje Buk, stel je vraag ipv te miepenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:18 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij klopt het niet: Drummer #1 (Dave Grohl) besluit zelf gitaar te gaan spelen in een bandje met z'n collega-drummer #2 (Taylor Hawkins). Zo vraag jij het, maar dat klopt dus niet.
jaja, en ik had dat al door voordat iemand gereageerd had. Dus mijn edit, die mijns inziens duidelijk was (zo niet: sorry), was nog op tijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:21 schreef bukgeit het volgende:
Ik miep niet, ik stel vast dat iets niet klopt.
quote:De debuutplaat van(1977) wordt in de pers stevig aangepakt. Paul Evers van OOR erkent dat de muzikant best aardige liedjes schrijft, maar: "Daarbij komt dat zijn stem magertjes is en zijn engelse uitspraak vaak slecht is." En dat terwijl sterren als Hans en Hilda Vermeulen, Anita Meyer en Louis Debij aan de plaat meewerken.
Tom Patrick Salisbury, bekend van Boz Scagss en The Pointer Sisters, tekent voor de produktie. Het mag allemaal niet baten, de LP flopt. Metkomt het allemaal toch goed, want onder zijn eigen naam
wordt hij later beroemd.
quote:Op zondag 27 december 2009 08:40 schreef cafca het volgende:
Paul Santos dan?
tikkie trug: schaap001 +1quote:Op zondag 27 december 2009 09:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cafca + 1
en de volgende is
in ieder geval Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg (?) denk ik
quote:Na het uiteenvallen van Cuby + The Blizzards (1975) zoeken Harry Muskee en Eelco Gelling een nieuwe bezigheid en ook Willem van Kooten heeft zin in een nieuwe uitdaging. Ze stellen een supergroep samen: Herman van Boeyen en Frans Nuyskens worden aangetrokken. George Kooymans produceert, Robert-Jan Stips levert een bijdrage, Barry Hay verzint de bandnaam. Ondanks de grote namen, veel media-aandacht en een optreden op Pinkpop wil het niet vlotten met de band. Muskee en Gelling blazen al snel Cuby + The Blizzards weer nieuw leven in.
typisch hollandse naamquote:Op zondag 27 december 2009 09:33 schreef cafca het volgende:
Ja, hoe heette dat ook alweer: inderdaad
red white 'n blue, eigenlijk maar kniesoor enzoquote:Op zondag 27 december 2009 11:03 schreef MadMaster het volgende:
Red, White, Blue?
ScottTracy +1quote:Op maandag 28 december 2009 14:06 schreef ScottTracy het volgende:
Sweet About Me van Gabriela Cilmi?
quote:Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef bartrid het volgende:
10. Jennifer Hudson: 'Spotlight'
Nummer 10 heb ik nog nooit van gehoord.
Ah op die fiets. Net dat nummer op youtube opgezocht, maar dat was de eerste keer dat ik hem hoorde.quote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat is die amerikaanse R 'n B zangeres waarvan in 2008 zo ongeveer haar halve familie is uitgemoord bij een familieruzie. Ze zong ook een nummer in de kerk bij de uitvaart van Michael Jackson.
Maar ze is natuurlijk bekend geworden door American Idol en haar rol in Dreamgirls.quote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat is die amerikaanse R 'n B zangeres waarvan in 2008 zo ongeveer haar halve familie is uitgemoord bij een familieruzie. Ze zong ook een nummer in de kerk bij de uitvaart van Michael Jackson.
Hihi, dat is de naam van zijn label.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:41 schreef iggyinthehouse het volgende:
opgezocht en nog nooit van gehoord
neuj, hou het tempo er maar inquote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aangezien er al een vraag staat, zal ik dan maar even wachten?
Over wie gaat dit artikel?quote:have been recognised as the hardest-working band in the British music industry.
The Performing Rights Society list also included Cliff Richard And The Shadows, Take That, Coldplay and Kings Of Leon, who took the second, third, fourth and fifth spots respectively, according to BBC News.
The list was compiled based on the number of fans bands performed to in the UK during 2009.played to 250,000 people at 27 arenas, putting them at the top of the list.
Nope. Het is een band die ik persoonlijk altijd wel met hardwerkende mannen (ook wat hun publiek betreft) associeer, vraag me niet waarom.quote:Op maandag 28 december 2009 16:35 schreef Beregd het volgende:
oasis?
Maar die zijn het toch niet. Deze band draait al bijna 50 jaar mee. Ze hebben vaker een eervolle vermelding gehad:quote:Op maandag 28 december 2009 17:10 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt me wel iets voor Stereophonics.
quote:Het Britse muziekblad NME riepin 2006 uit tot de succesvolste Britse band ooit, omdat ze meer hitnoteringen (61) hebben gescoord dan welke andere Britse band ook.
Nee, ook die niet. Hoewel de naam anders doet vermoeden, is er slechts één bandlid er vanaf de oprichting van de band nog bij.quote:Op maandag 28 december 2009 18:21 schreef Burnett het volgende:
rolling stones
Neuh...quote:Op maandag 28 december 2009 18:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Mike and the Mechanics? Die associeer je al snel met hardwerkend
Uhhh, band aid?quote:Op maandag 28 december 2009 18:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh...
Hintje nog maar dan:
[ afbeelding ]
Met 2 personen vertegenwoordigd...
kzou je foto's voortaan eerst ff uploaden naar tinypic, nu kan iedereen zo het antwoord zien (niet dat ik verwacht dat mensen hier valsspelen, maar je weet nooitquote:Op maandag 28 december 2009 18:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh...
Hintje nog maar dan:
[ afbeelding ]
Met 2 personen vertegenwoordigd...
En die zocht ik!quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef cafca het volgende:
Status Quo ?
Ach, ten eerste zouden mensen het antwoord al kunnen zien door de vraag te copy-pasten en ten tweede was band aid natuurlijk niet het antwoord.quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Bol_Wan het volgende:
kzou je foto's voortaan eerst ff uploaden naar tinypic, nu kan iedereen zo het antwoord zien (niet dat ik verwacht dat mensen hier valsspelen, maar je weet nooit)
quote:earned their first record contract after being introduced to Lou Adler, the head of Dunhill Records, by the singer Barry McGuire. In thanks to Adler, they sang the backing vocals to
on McGuire's album This Precious Time.
then recorded their own version, using the same instrumental backing track to which they added new vocals and an alto flute solo by Bud Shank. McGuire's original vocal can be briefly heard on the left channel at the beginning of the record, having not been completely wiped.
Volgens Wikipedia is Lancaster er na 1985 uitgestapt.quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef cafca het volgende:
Ja Status Quo is de enige band die zo oud is, nog bestaat en meedeed met Band Aid, dacht ik
Zit Alan Lancaster er niet meer bij, trouwens?
tja, ik heb ze niet meer zo gevolgd sinds 1982......quote:Op maandag 28 december 2009 20:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is Lancaster er na 1985 uitgestapt.
peaceman +1quote:Op maandag 28 december 2009 21:05 schreef peaceman het volgende:
California dreamin' - M's & P's
Omdat er al 2 nummers over Parijs in de hitlijsten stond, zo vertelde Rob Stenders gisteren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:50 schreef cafca het volgende:
Parijs. Hij veranderde het omdat er al een soortgelijk nummer was over Parijs.
quote:He doesn't dig poetry. He's so unhip that
When you say Dylan, he thinks you're talking about Dylan Thomas,
Whoever he was.
The man ain't got no culture,
But it's alright, ma,
Everybody must get stoned.
Opnemen! WIj kijken altijd pas top 2000 a gogo op 1 januari...quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:52 schreef ranja het volgende:
Zonder dat Rob net van 6 tot 9 presenteert. Dan zit ik met:
1. schaatsen op tv
2. top 2000 a gogo op tv.
Top 2000 wordt 's nachts herhaald.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef ranja het volgende:
Ja, dan kom ik aan het schaatsen kijken pas toe als de spelen al geweest zijn
Bovendien kan ik maar 1 zender tegelijk opnemen
en 's ochtends ook om uurtje of 11quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top 2000 wordt 's nachts herhaald.
Dan dus die kijken of opnemen....
quote:I been Norman Mailered, Maxwell Taylored.
I been John O'Hara'd, McNamara'd.
I been Rolling Stoned and Beatled till I'm blind.
I been Ayn Randed, nearly branded
Communist, 'cause I'm left-handed.
That's the hand I use, well, never mind!
I been Phil Spectored, resurrected.
I been Lou Adlered, Barry Sadlered.
Well, I paid all the dues I want to pay.
And I learned the truth from Lenny Bruce,
And all my wealth won't buy me health,
So I smoke a pint of tea a day.
I knew a man, his brain was so small,
He couldn't think of nothing at all.
He's not the same as you and me.
He doesn't dig poetry. He's so unhip that
When you say Dylan, he thinks you're talking about Dylan Thomas,
Whoever he was.
The man ain't got no culture,
But it's alright, ma,
Everybody must get stoned.
I been Mick Jaggered, silver daggered.
Andy Warhol, won't you please come home?
I been mothered, fathered, aunt and uncled,
Been Roy Haleed and Art Garfunkeled.
I just discovered somebody's tapped my phone.
I lost my harmonica, Albert.
opgezocht, en redelijk hoog O ja-factorquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:36 schreef cafca het volgende:
Zo moeilijk?
Volledige tekst, mét weggeefhint:
[..]
Nog steeds, ze hebben zelfs kinderen samen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef Berkery het volgende:
Edie Brickel toch (nog?)
Helemaal goed, Rob heeft er bijna 33,5 jaar op moeten wachtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef ScottTracy het volgende:
Als in: periode tussen eerste hit en uiteindelijke #1-hit.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:36 schreef Gehenna het volgende:
de bomfunk mc's? of moeten het nederlanders zijn?
Smileys kosten tijd, Berkery!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef schaap001 het volgende:
Happy Mondays
quote:Another reference to boxing is the original cover photo, not of Morrissey, but a photo of boxer Kenny Lane taken from the April 1963 issue of boxing magazine "The Ring"
ja, maar ik post ze pas nadat het punt gegeven isquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:57 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben nog bezig!
die ene is worstelen, maar goed + diegene die er al stonden zijn het er 5quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef bukgeit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef bukgeit het volgende:
Och ja Paay, die is er ook nog!
[ afbeelding ]
En ik vergeet verdomme mijn Groningse vriendjes helemaal!
ooooewww... da's een mooie!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef bukgeit het volgende:
Hee psst schaap, bedje?
[ afbeelding ]
Band heet 'deVries', album 'Death To God'.
Niet Homework...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eerste van Daft Punk?
Dan haal ik er twee door de war, ik bedoel die met die wat zilverkleurige letters (tenminste, die cd komt ik mij op als ik op een metertje of 8 afstand naar jouw plaatje kijk). Titel zou ik zo niet weten, 'Daft Punk' toevallig?quote:
Helemaal juist.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:54 schreef Beregd het volgende:
eerste elpee?
quote:'Ik herinner me dat ik ooit met Toms dochters aan het praten was en dacht: 'Wow, jullie zijn de dochters van Tom Petty!' Dat moet zo raar zijn!'
je redenering is alvast goed. Maar niet kelly osbournequote:Op woensdag 30 december 2009 11:03 schreef ranja het volgende:
Kelly Osbourne? aangezien die zelf ook 'dochter van' is.
ik ook, in de humoquote:Op woensdag 30 december 2009 11:37 schreef schaap001 het volgende:
Jacob Dylan, heb ik toevallig gelezen![]()
Twee tellen geleden stond er alleen Jeff Buckley in de je post en die heeft nogal wat goeie nummers. Maar Hallelujah is 'm.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:09 schreef onkjoe het volgende:
Jeff Buckley - Hallelujah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |