quote:Op maandag 28 december 2009 14:41 schreef iggyinthehouse het volgende:
opgezocht en nog nooit van gehoord
neuj, hou het tempo er maar inquote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aangezien er al een vraag staat, zal ik dan maar even wachten?
Over wie gaat dit artikel?quote:have been recognised as the hardest-working band in the British music industry.
The Performing Rights Society list also included Cliff Richard And The Shadows, Take That, Coldplay and Kings Of Leon, who took the second, third, fourth and fifth spots respectively, according to BBC News.
The list was compiled based on the number of fans bands performed to in the UK during 2009.played to 250,000 people at 27 arenas, putting them at the top of the list.
Nope. Het is een band die ik persoonlijk altijd wel met hardwerkende mannen (ook wat hun publiek betreft) associeer, vraag me niet waarom.quote:Op maandag 28 december 2009 16:35 schreef Beregd het volgende:
oasis?
Maar die zijn het toch niet. Deze band draait al bijna 50 jaar mee. Ze hebben vaker een eervolle vermelding gehad:quote:Op maandag 28 december 2009 17:10 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt me wel iets voor Stereophonics.
quote:Het Britse muziekblad NME riepin 2006 uit tot de succesvolste Britse band ooit, omdat ze meer hitnoteringen (61) hebben gescoord dan welke andere Britse band ook.
Nee, ook die niet. Hoewel de naam anders doet vermoeden, is er slechts één bandlid er vanaf de oprichting van de band nog bij.quote:Op maandag 28 december 2009 18:21 schreef Burnett het volgende:
rolling stones
Neuh...quote:Op maandag 28 december 2009 18:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Mike and the Mechanics? Die associeer je al snel met hardwerkend
Uhhh, band aid?quote:Op maandag 28 december 2009 18:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh...
Hintje nog maar dan:
[ afbeelding ]
Met 2 personen vertegenwoordigd...
kzou je foto's voortaan eerst ff uploaden naar tinypic, nu kan iedereen zo het antwoord zien (niet dat ik verwacht dat mensen hier valsspelen, maar je weet nooitquote:Op maandag 28 december 2009 18:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh...
Hintje nog maar dan:
[ afbeelding ]
Met 2 personen vertegenwoordigd...
En die zocht ik!quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef cafca het volgende:
Status Quo ?
Ach, ten eerste zouden mensen het antwoord al kunnen zien door de vraag te copy-pasten en ten tweede was band aid natuurlijk niet het antwoord.quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Bol_Wan het volgende:
kzou je foto's voortaan eerst ff uploaden naar tinypic, nu kan iedereen zo het antwoord zien (niet dat ik verwacht dat mensen hier valsspelen, maar je weet nooit)
quote:earned their first record contract after being introduced to Lou Adler, the head of Dunhill Records, by the singer Barry McGuire. In thanks to Adler, they sang the backing vocals to
on McGuire's album This Precious Time.
then recorded their own version, using the same instrumental backing track to which they added new vocals and an alto flute solo by Bud Shank. McGuire's original vocal can be briefly heard on the left channel at the beginning of the record, having not been completely wiped.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |