En Madmaster, thanks. Zag later pas dat ik het topic dichtgegooid had.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:38 schreef bartrid het volgende:
Wat is dat Owl City Fireflies een k*t nummer zeg.
kvind het wel wat hebben, al wat helemaal doodgedraaid op het momentquote:Op donderdag 17 december 2009 15:38 schreef bartrid het volgende:
Wat is dat Owl City een k*t nummer zeg.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Billy Idol..?
nee, dat niet.. Hoorde alleen toevallig dat ie een kerstcd had gemaakt en dacht hem te herkennen aan die enorme ringenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt hem in huis?
Heb hem beluisterd en het is te zoetsappig voor woorden...
[ afbeelding ]
Bol_Wan +1
afgelopen jaar.. en ik heb geen zin om (weer) te gaan discussieren wat Indie is en wat niet, dus als Last.fm het aangeeft als Indie reken ik het als Indie, krijg ik de schuld iig nietquote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef cafca het volgende:
Lijst van het afgelopen jaar, of overall?
En wat versta je onder indie-bands?
Killers staat erin, rest niet eens in de top 40.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:23 schreef Burnett het volgende:
Indie-bands maar even ruim nemen...
Radiohead
Kings Of Leon
The Killers
Snow Patrol
nopequote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef cafca het volgende:
Arctic Monkeys
The XX
Florence + the Machine
Wilco
Nee, ook niet.. ik vond ze eigenlijk nog redelijk verrassend, als ik eerlijk benquote:Op donderdag 17 december 2009 16:33 schreef schaap001 het volgende:
als de Killers op 2 staan, dan:
Coldplay
Editors
Foo Fighters
Franz Ferdinand staat err idd in, bij de overige 2 moet je wat minder bekend gaan denken, of iig minder bekend als de killers of Franz Ferdinand, geen top 40 dusquote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef ranja het volgende:
Misschien wat oudere favorieten?
The Smiths
Joy Division
en
Franz Ferdinand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |