zo erg is het -net- niet... wel stond dit in hetzelfde bericht:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jan Vayne?
quote:De tranen sprongen in de ogen van alle vrouwelijke 3FM medewerkers:laat zich kaalscheren!
En dat terwijl zijn weelderige haardos vele meisjes in katzwijm doet vallen. Doet er niet toe: alles voor het goede doel!
Er is één maar: hij doet het niet voor minder dan 2500 euro. Terecht, heb je dat glanzende, golvende haar wel eens gezien?
Je bedoelt Chris Zeegers?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef bukgeit het volgende:
Die Zwitserlevengast?
weet niet wie er nog zit te kijken, ze hebben het er een paar keer over gehad in de uitzendingquote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef ScottTracy het volgende:
Waylon?
Jeps bukgeit +1quote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Dat is VV Brown.
Van wie was deze kerstkraker?quote:Het is alles kerst wat de klok slaat
Maar ik sta in de kou, mijn huis dat moest ik uit
Ik laat mij echt hier niet langer ondersneeuwen
dus wij gaan er lekker tussenuit
Australie?!
Nee nee, dat is veel te duur. Ik zal een beetje met die kangaroos gaan hangen, wat is dat nou. Halve zool!
wat betreft die Roxy Music is het niet helemaal duidelijk of ze nou op een bed ligt of op een laken/deken op de grond ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:23 schreef bukgeit het volgende:
Over sommige van mijn eigen bedden ben ik minder tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |