Falco?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:57 schreef Beregd het volgende:
prettig tweede kerst gewenst!
hij is wel rijk en beroemd, maar hij heeft zichzelf nooit belachelijk gemaakt. Geen gedoe met drugs, geen bloedtransfusies in Zwitserland. Geen beschamende filmrollen, geen tentoonstellingen van zijn eigen schilderkunst, geen publieke vechtpartijen. En vooral: geen bad hair-periode, zelfs niet in de jaren 80.
wie?
Maar het kunnen er trouwens zo verschrikkelijk veel zijn... Phil Collins, Paul McCartney... Tja... Hints?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:57 schreef Beregd het volgende:
prettig tweede kerst gewenst!
hij is wel rijk en beroemd, maar hij heeft zichzelf nooit belachelijk gemaakt. Geen gedoe met drugs, geen bloedtransfusies in Zwitserland. Geen beschamende filmrollen, geen tentoonstellingen van zijn eigen schilderkunst, geen publieke vechtpartijen. En vooral: geen bad hair-periode, zelfs niet in de jaren 80.
wie?
Het laat mij ook niet meer losquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef schaap001 het volgende:
....de beddenvraag van Bukgeit bljft me bezig houden.... we hebben nog een aantal mooie exemplaren van eigen bodem gemist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het laat mij ook niet meer los
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wes? Prima nagedaan bij de audities van Idols of zo'n soortgelijk programmaquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef bukgeit het volgende:
Welke zanger van een nummer 1-hit luistert naar de achternaam Madiko?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Wes? Prima nagedaan bij de audities van Idols of zo'n soortgelijk programma
Nope. Zal vast ook wel kloppen, maar is niet de persoon op wie ik zat te doelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:47 schreef bukgeit het volgende:
William Goldsmith bij Sunny Day Real Estate?
hint dan? De persoon die jij noemde, was de voorganger van diegene die ik bedoel.quote:
Poeh, dus toch lastiger dan ik dacht...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef cafca het volgende:
Ja, welke latere band is wel duidelijk, alleen geen idee van de band waarmee hij bekend werd......
Bukgeit + 1quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef bukgeit het volgende:
Taylor Hawkins dan? En die zangeres is dan Alanis Morisette.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Boxie_G het volgende:
Een makkelijke misschien:
Drummer #1 van een bekende 90's band besluit zelf gitaar te spelen en te zingen in een bandje met z'n collega drummer #2 (en uiteraard nog meer bandleden).
Wie is Drummer #2, en bij wie verwierf hij als eerste bekendheid als drummer?
edit: drummer #2 VERVING de oorspronkelijke drummer van het bandje van drummer #1, om het maar even makkelijker te maken![]()
Ik geef toe dat de vraagstelling een beetje lastig was. Maar het klopt wel wat ik vraag. Drummer #2 VERVING de oorspronkelijke drummer...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef bukgeit het volgende:
Maar dan klopt de vraag toch niet? William Goldsmith was de eerste drummer van FF. Taylor Hawkins volgde hem op en is de drummer tot op heden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |