I object your honorquote:Op donderdag 24 december 2009 09:14 schreef belsen het volgende:
En dat niemand deze had:
[ afbeelding ]
Maar goed, er staat een nieuwe vraag boven.
Oeps!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
I object your honordie had ik
ben wel DEZE vergeten:
[ afbeelding ]
Ik vond 'm zelf ook niet sterk hoor. Je ziet wat plooien en daardoor lijkt het op een bed. Die van Arab Strap heeft dat ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
wat betreft die Roxy Music is het niet helemaal duidelijk of ze nou op een bed ligt of op een laken/deken op de grond ofzo.
[ afbeelding ]
verder wel grappig dat iedereen Pink Floyd heeft: verreweg de meeste bedden in beeld natuurlijk![]()
Die had ik vannacht ook als eerste, kwam zo snel niet verder dan die plus deze:quote:Op donderdag 24 december 2009 09:11 schreef schaap001 het volgende:
verder wel grappig dat iedereen Pink Floyd heeft: verreweg de meeste bedden in beeld natuurlijk![]()
Nee, ze is nog steeds in leven en ze ziet er ongeveer nu zo uit...quote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef schaap001 het volgende:
geen idee wie, maar ze is overleden?
Had jou wel hoog ingeschat op deze dame met gitaar...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef ranja het volgende:
Geen belletjes.
Wel iedereen een prettige Kerst gewenst, ik ga richting trein en dan het noorden.
Waarschijnlijk zaterdagavond terug.
En voor de moeite alleen al geef ik je het punt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |