Jeps bukgeit +1quote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Dat is VV Brown.
Van wie was deze kerstkraker?quote:Het is alles kerst wat de klok slaat
Maar ik sta in de kou, mijn huis dat moest ik uit
Ik laat mij echt hier niet langer ondersneeuwen
dus wij gaan er lekker tussenuit
Australie?!
Nee nee, dat is veel te duur. Ik zal een beetje met die kangaroos gaan hangen, wat is dat nou. Halve zool!
wat betreft die Roxy Music is het niet helemaal duidelijk of ze nou op een bed ligt of op een laken/deken op de grond ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:23 schreef bukgeit het volgende:
Over sommige van mijn eigen bedden ben ik minder tevreden.
I object your honorquote:Op donderdag 24 december 2009 09:14 schreef belsen het volgende:
En dat niemand deze had:
[ afbeelding ]
Maar goed, er staat een nieuwe vraag boven.
Oeps!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
I object your honordie had ik
ben wel DEZE vergeten:
[ afbeelding ]
Ik vond 'm zelf ook niet sterk hoor. Je ziet wat plooien en daardoor lijkt het op een bed. Die van Arab Strap heeft dat ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
wat betreft die Roxy Music is het niet helemaal duidelijk of ze nou op een bed ligt of op een laken/deken op de grond ofzo.
[ afbeelding ]
verder wel grappig dat iedereen Pink Floyd heeft: verreweg de meeste bedden in beeld natuurlijk![]()
Die had ik vannacht ook als eerste, kwam zo snel niet verder dan die plus deze:quote:Op donderdag 24 december 2009 09:11 schreef schaap001 het volgende:
verder wel grappig dat iedereen Pink Floyd heeft: verreweg de meeste bedden in beeld natuurlijk![]()
Nee, ze is nog steeds in leven en ze ziet er ongeveer nu zo uit...quote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef schaap001 het volgende:
geen idee wie, maar ze is overleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |