Vandaar mijn edit, dat Taylor de kruk later overneemt. Jij hebt een puntje Buk, stel je vraag ipv te miepenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:18 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij klopt het niet: Drummer #1 (Dave Grohl) besluit zelf gitaar te gaan spelen in een bandje met z'n collega-drummer #2 (Taylor Hawkins). Zo vraag jij het, maar dat klopt dus niet.
jaja, en ik had dat al door voordat iemand gereageerd had. Dus mijn edit, die mijns inziens duidelijk was (zo niet: sorry), was nog op tijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:21 schreef bukgeit het volgende:
Ik miep niet, ik stel vast dat iets niet klopt.
quote:De debuutplaat van(1977) wordt in de pers stevig aangepakt. Paul Evers van OOR erkent dat de muzikant best aardige liedjes schrijft, maar: "Daarbij komt dat zijn stem magertjes is en zijn engelse uitspraak vaak slecht is." En dat terwijl sterren als Hans en Hilda Vermeulen, Anita Meyer en Louis Debij aan de plaat meewerken.
Tom Patrick Salisbury, bekend van Boz Scagss en The Pointer Sisters, tekent voor de produktie. Het mag allemaal niet baten, de LP flopt. Metkomt het allemaal toch goed, want onder zijn eigen naam
wordt hij later beroemd.
quote:Op zondag 27 december 2009 08:40 schreef cafca het volgende:
Paul Santos dan?
tikkie trug: schaap001 +1quote:Op zondag 27 december 2009 09:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cafca + 1
en de volgende is
in ieder geval Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg (?) denk ik
quote:Na het uiteenvallen van Cuby + The Blizzards (1975) zoeken Harry Muskee en Eelco Gelling een nieuwe bezigheid en ook Willem van Kooten heeft zin in een nieuwe uitdaging. Ze stellen een supergroep samen: Herman van Boeyen en Frans Nuyskens worden aangetrokken. George Kooymans produceert, Robert-Jan Stips levert een bijdrage, Barry Hay verzint de bandnaam. Ondanks de grote namen, veel media-aandacht en een optreden op Pinkpop wil het niet vlotten met de band. Muskee en Gelling blazen al snel Cuby + The Blizzards weer nieuw leven in.
typisch hollandse naamquote:Op zondag 27 december 2009 09:33 schreef cafca het volgende:
Ja, hoe heette dat ook alweer: inderdaad
red white 'n blue, eigenlijk maar kniesoor enzoquote:Op zondag 27 december 2009 11:03 schreef MadMaster het volgende:
Red, White, Blue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |