Ben al blij dat iemand de OP eens heeft aangepast vorige keerquote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef NBT het volgende:
jaaa!! ik maar klote om zo'n ding te maken maar tis me wel gelukt denk ik
jaaa echt rustig hier...........quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ben al blij dat iemand de OP eens heeft aangepast vorige keer
Daar ook zo damn rustig?
Dan is het goedquote:Op woensdag 23 december 2009 11:00 schreef NBT het volgende:
ja weet ik veel. ik vind het allemaal primaaaaaaaaaaaaaa......
Dat is denk ik een leuke voor het begin van het nieuwe jaar,quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef NBT het volgende:
zullen we gewoon een lege starten... En dan allemaal nieuwe derin zetten?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef NBT het volgende:
Goedemorgen Sm0kez!!
wat zou me vriend voor me hebben gekocht? hij doet geheimzinnig......
Dat dus?quote:
Lachen dat woord hequote:
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Lachen dat woord he
Mogguh man.
Knap als je die had gevonden op een laptop,quote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
laptop compleet uit elkaar gehaald met baas
nergens bios batterij
dus wordt nieuwe kopen
1) Wat doe ik hier?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
Staat de secretaresse met haar shirt omhoog naar die laptop te staren enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Laat de winkel die laptop maar flashen ofzo
jah kut bios is gewoon kaduukquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Knap als je die had gevonden op een laptop,
zou anders wel erg makkelijk zijn he![]()
(iets met het resetten van bios wachtwoorden enzo.....)
Laat de winkel die laptop maar flashen ofzo
Ja werkt toch altijd voor.... uh......quote:Op woensdag 23 december 2009 12:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik heb bijna vakantie, dan heb ik al die tijd voor niks gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus,
hoe lang heb je straks vakantie?
De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
Een HDD die je niet uit je lappie krijgt?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah kut bios is gewoon kaduukben nu weer flash poging aan het doen.
Maar wat zuurder is: HD is er bijna niet uit te krijgen, gister nog films gedownload
Mjah lekker vaag in elk gevalquote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Een HDD die je niet uit je lappie krijgt?![]()
Ik heb thuis zo'n handig usb kabeltje waar je (laptop) schijven aan kunt hangen,
hup USB stekker aan je pc, en je kan overal zo bij
Om wat voor laptop gaat het eigenlijk?quote:
Acers Aspire 6930Gquote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Om wat voor laptop gaat het eigenlijk?
Ik kijk straks even, eerst even lunchen!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Acers Aspire 6930G
http://www.intellcity.ru/(...)spire-6930-6930G.pdf
Technische instructiesa 8mb
kom jij gezellig meehelpen ?quote:
mooi, kan ik even niks doenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef NBT het volgende:
hahahahahah slimpie...
* NBT gaat Crazy-M mee helpen dozen inpakken ofzo
Goedemiddagquote:
Zoals wij zingen:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:30 schreef Sgele het volgende:
Goedemiddag Crazy![]()
Alles goed in het Brabantsche land?
yo sgele!quote:
Zoals wij zingen ...euh...het is always fan..in de balkan?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals wij zingen:
Het leven is goed in het brabantse land
En daar in verwegistan ?
ehm lol,quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zoals wij zingen ...euh...het is always fan..in de balkan?
o geef jij mij nieuwe laptop ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef NBT het volgende:
Crazy-M, Je krijgt van mij wel een nieuwe laptop
nu snel aanpassen hequote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef NBT het volgende:
WTF..................................................
*PROEST*quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zoals wij zingen ...euh...het is always fan..in de balkan?
Gast, alles wat hier elektronica heeft is te duurquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm lol,
kun jij niet goedkope laptop land binnensmokkelen ?
moet nieuwe laptop hebben, morgen af te leveren als kan
Sorry dudequote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
*PROEST*
Godver Sgele, nou moet ik mijn 2 schermen weer schoonmaken met (fap) tissues
Maar wel goedkope pijphoertjes?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, alles wat hier elektronica heeft is te duur
TV's, DVD spelers, GSM's, Laptops en al die meuk betaal je hier penning zestien voor
Die foto van het verkeer en in de dikke sneeuw was inderdaad van mezelf..ik heb nog wat foto's die ik wel een keertje mail als je dat goed vindquote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Maar wel goedkope pijphoertjes?![]()
Je zou nog een foto van daar posten he, of was die foto die je laatst had gepost echt van jezelf daar?
* stuurhierdiespamheen pakt een "doekje"... en bedankt he!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry dude![]()
* Sgele werpt wat extra 'doekjes'
Damn cool man!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die foto van het verkeerd en in de dikke sneeuw was inderdaad van mezelf..ik heb nog wat foto's die ik wel een keertje mail als je dat goed vind
* Sgele tackelt Droxz!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Damn cool man!
Zkr, ben gewoon benieuwd hoe alles daar is enzo
Mijn mailadres heb je toch nog wel?
* stuurhierdiespamheen jat laptop van Sgele, ik wil gamen!
* Sgele gooit sneeuwbal tegen Lyndaquote:
* lynda maakt ijsbal (NL jeweetz) en gooit die tegen Sgelequote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit sneeuwbal tegen Lynda
Ja watte!!!!
nickname zonder ".nl" at-hetemeel.komquote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele tackelt Droxz!
godver..laptop kapot
Ja ik heb je email adres nog wel ergens
Vies? Nee, dat is tripack!quote:
Het is lang, het is irritant, het is... het is...quote:
"werken"?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef NBT het volgende:
Haha, oke dan!![]()
Hoelang moeten jullie nog werken?
Je vergeet er nog bij te zetten dat je vervelend bentquote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is lang, het is irritant, het is... het is...
*tromgeroffel*
Droxz.nl!
Optyfen jij!quote:
Ik ben nooit vervelend, ik ben gewoon heul lief!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet er nog bij te zetten dat je vervelend bent
zin om te fotosoepen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Iemand nog leuke foto's te fotosoepen trouwens?
Jep!quote:
uhmmmmmmmmmmmmmmmm okeeeeeeeeeeeeeeeee...... ik heb wel een foto die je raar mag foto soepen van mezelf ofzo..quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jep!
(gebruik alleen paint.net... maar je snapt het idee)
Bwhehehequote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nickname zonder ".nl" at-hetemeel.kom
* Droxz.nl spuugt op laptop... drukt op knopje... werkt prima!
* Sgele vangt ijsbal op de borst op, hou 3x hoog met de knie en schopt 'm richting NBTquote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda maakt ijsbal (NL jeweetz) en gooit die tegen Sgele![]()
* Crazy-M springt tussen NBT en Sgele, neemt de ijsbal aan op zn voet en tikt hem door naar Lyndaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele vangt ijsbal op de borst op, hou 3x hoog met de knie en schopt 'm richting NBT
* NBT kopt de ijsbal naar Crazy-M & roept: Vanguhhhh!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele vangt ijsbal op de borst op, hou 3x hoog met de knie en schopt 'm richting NBT
ik had hem alquote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT kopt de ijsbal naar Crazy-M & roept: Vanguhhhh!!!
jah heb net gewerktquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk je bent eens weg.. helaas..![]()
Noujaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk je bent eens weg.. helaas..![]()
post maar, ik edit hem welquote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef NBT het volgende:
[..]
uhmmmmmmmmmmmmmmmm okeeeeeeeeeeeeeeeee...... ik heb wel een foto die je raar mag foto soepen van mezelf ofzo..
* lynda schopt ijsbal terug naar Crazy-Mquote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M springt tussen NBT en Sgele, neemt de ijsbal aan op zn voet en tikt hem door naar Lynda
quote:
Alleen lastig sms-en met dit brakke toestelquote:
Bwhehehequote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda op msn:
Lynda <3 zegt (14:44):
*heb jij sgele gesmst net?
voorspelbaar +1
hahahahaha, ik had al zo'n idee!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alleen lastig sms-en met dit brakke toestel![]()
Toch bedankt, kon wel ff wat lamme humor gebruiken![]()
Bwhehehe ja zeker!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahahaha, ik had al zo'n idee!
Maar uh... jij gaat dus kerst vieren in dat rare gat daar?
Wow cool man! Wel ff een foto voor ons maken he!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bwhehehe ja zeker!
Lekker barbeknoeien met -9![]()
![]()
En waarschijnlijk van 't weekend de bergen in. Met z'n allen in een hutje in de sneeuw
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
post maar, ik edit hem wel
XP is gemaakt voor veredelde rekenmachine's, dat wist je toch wel?quote:
Palinka! Huisgestookte Roemeense strotversoepelaarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wow cool man! Wel ff een foto voor ons maken he!![]()
BBQ met -9? Zet er alvast een fles alcohol bij om je bbq aan te houden whehehe
Daaaaaaaaaaaaaar moet een pie....oh wacht ffquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee, doe deze maar...
Euh schat..? Lees bovenstaande eens goed.. Wij gaan niet bij Sgele etenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Palinka! Huisgestookte Roemeense strotversoepelaar![]()
Ik neem m'n camera bijna overal mee naartoedus dat komt goed
* stuurhierdiespamheen start paint.netquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die "Palinka! Huisgestookte Roemeense strotversoepelaar" klinkt anders best goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh schat..? Lees bovenstaande eens goed.. Wij gaan niet bij Sgele eten
Drrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooxzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Thx!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaar moet een pie....oh wacht ff
Dat is echt lekker spulquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die "Palinka! Huisgestookte Roemeense strotversoepelaar" klinkt anders best goed!
Die "laatste" was heul niet van mijquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Drrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooxzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
Kan ik dat ergens kopen, of is het net zo illegaal als onze ho's?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is echt lekker spulHelemaal als het goed koud is buiten
Palinka is ook in NL te koop, alleen is die lang niet zo sterk als de 'home cooked'quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens kopen, of is het net zo illegaal als onze ho's?
heeeej hallo..quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zou echt extreem zijn dude!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Palinka is ook in NL te koop, alleen is die lang niet zo sterk als de 'home cooked'![]()
Ik zal wel een fles inslaan hier. Kom ik een keer naar NL kom ik 'm wel even langsbrengen
* stuurhierdiespamheen kijkt raar...quote:
Oh...is dat hetquote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen kijkt raar...
Sgele, probeer je klavots nou niet door die telefoonlijn te prikken!
Oh haaaiquote:
kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
volgens mij kwam je net onder de douche uit NBT
en ben je daarna de foto in de sneeuw gaan makenquote:
daarvoorquote:Op woensdag 23 december 2009 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ben je daarna de foto in de sneeuw gaan maken
Hee, een Samsung U900.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heerlijk juist!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef Sgele het volgende:
Weinig nut..eerst een warme douche..dan de sneeuw in..
wtfquote:
hahaha ja klopt!!!quote:
kijk, daarvan ken ik dat shirtjequote:
en dit was uw mededeling van de dag ???quote:
Volgens mijn fotosoep heb jij een andere heurquote:
goed geheugen!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk, daarvan ken ik dat shirtje
Tof ding! Heb ik ook tijdje gehad. iPhone ftw.quote:
?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dit was uw mededeling van de dag ???
hahaha,quote:
hahaha alleen de dingen die je WIL onthouden?quote:
Kingston hequote:
OMFG, zie plaatje hierboven...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef NBT het volgende:
* NBT is even afk.... ivm beoordeling gesprek...
duim voor me!![]()
Godskolere m'n koffiequote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Hij is extreem matig, i know
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef NBT het volgende:
duim voor me!![]()
Jongen, ik lig nog steeds in een deuk hierquote:
Doe is niet zo lullig tegen NBT.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij komt hier voor het eerst zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Ben. het volgende:
[..]
Doe is niet zo lullig tegen NBT.
Succes NBT!
Toevallig wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij komt hier voor het eerst zeker?
Maak je dan niet zo drukquote:
Sletje, waarom is je foto uit je fobo nou weer pleite... nou kan ik toch niets fotosoepen!quote:
we verwachten wel fotos als gesprek goed is gegaan hequote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef NBT het volgende:
duim voor me!![]()
Godverdommequote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Optiefen jij ....quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Ben. het volgende:
[..]
Doe is niet zo lullig tegen NBT.
Succes NBT!
Bwhehehe weet je meteen waaromquote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sletje, waarom is je foto uit je fobo nou weer pleite... nou kan ik toch niets fotosoepen!
quote:
quote:
Maak jij uit?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Optiefen jij ....
eerst inleven dan pas zeuren
Peeee EM!quote:
Jij maakt het licht nog niet uitquote:
Nee, dat zijn nou eenmaal de regels van Smokez moederquote:
quote:
Truequote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nee, dat zijn nou eenmaal de regels van Smokez moeder
quote:
* Crazy-M denkt dat hij zijn hyves maar even gaat blokkeren :xquote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sletje, waarom is je foto uit je fobo nou weer pleite... nou kan ik toch niets fotosoepen!
quote:
heb je hier ook nog iets nuttigs te vertellen of eeeeeh kun je beter door die deur naar buiten ?quote:
quote:
Nou, het begon hiermee:quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij komt hier voor het eerst zeker?
Het gaat over fotosoeps enzo, smokez moeder natuurlijk, jou pimp ho's in tha hood daar,quote:
Gast! Het stopt ook nooit daar hequote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo, heb net ff lekker een grote swaffelklavots met bukkake saus naar binnen zitten scheppen
Wat zullen m'n collega's me dankbaar zijn dat er zoveel knoflook in zat
Sm0keZ B.V. stopt nooitquote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gast! Het stopt ook nooit daar he
ik wist het !!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gast! Het stopt ook nooit daar he
quote:
goedverdoeme, waar is die foto van jou uit je fobo nou weer gebleven,quote:
lols,quote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
goedverdoeme, waar is die foto van jou uit je fobo nou weer gebleven,
ben op de paint.net tour!
Jep!quote:
Mobiel interwerpz 4 tha win!quote:
jij snapt hem! check gelijk ff je smsquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mobiel interwerpz 4 tha win!
en hoe ging het ?quote:
Nicequote:Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jep!
Ik ga niet zomaar foto's van hyves gebruiken, die staan niet public
Sms? Aha sms!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:24 schreef lynda het volgende:
[..]
jij snapt hem! check gelijk ff je sms![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sms? Aha sms!
Bij deze smsje terug
Zou gierig zijn als ik dat nu zou doen, jullie foto's public gooien.quote:
same here btwquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zou gierig zijn als ik dat nu zou doen, jullie foto's public gooien.
Tenminste, ik zou gek worden als mensen dat bij mij zouden doen
Stond public, als ik me niet vergis stond die in je foboquote:Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here btw
volgens mij die foto die jij voor mij gesoept hebt, die staat wel public denk ik haha
nee op HIVquote:Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Stond public, als ik me niet vergis stond die in je fobo
hahahahaquote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ben ik vandaag de GRTDOJW SMS dienst ofzo?
je mag nog ff blijven ?quote:
Dan hooguit een public pic uit je hyvesquote:
Ja weet niet hoeveel er nog public staanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan hooguit een public pic uit je hyves
Jij, Sgele enquote:
Fijne nachtquote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik ben afsluiten mensschennnnnnnn![]()
Bedankt voor jullie inzet!
nu willen we wel een JEUJquote:
Werkt heel makkelijk, gewoon nieuwe mappen maken. schijt hebben aan hiv mappen en alles prive klaar :p hiv voor luie hiversquote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja weet niet hoeveel er nog public staan
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef Sgele het volgende:
de tyfus hierzoIk ga er ook mee kappen
![]()
Ze doen de laatste 20 minuten maar zonder me bwhehe
Fijne avond menschen!
jah meeste heb ik al op prive staanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Werkt heel makkelijk, gewoon nieuwe mappen maken. schijt hebben aan hiv mappen en alles prive klaar :p hiv voor luie hivers
Fap zequote:Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef Sgele het volgende:
de tyfus hierzoIk ga er ook mee kappen
![]()
Ze doen de laatste 20 minuten maar zonder me bwhehe
Fijne avond menschen!
lolquote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
als het een beetje meezit mag ik binnenkort vertrekken
ja vanavondquote:
dat is best waardeloos..quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
als het een beetje meezit mag ik binnenkort vertrekken
ok, beloofd is beloofdquote:
jajajajajaquote:
Geen dankquote:
nog 10 minuten! en dan.............................. nog twee uur werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef NBT het volgende:
nog 10 minuten! en dan.............................. kerst inkopen doen
Zeg dat danquote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, het heet 'intern doorsolliciteren'
Watdan, is het zo druk daar?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naaaaar huis (als ik weg kom van de parkeerplaats)
nee, ligt nog ijsquote:
Waar is de: JEUJ foto ?quote:
ok haha.quote:
Okquote:Op donderdag 24 december 2009 07:36 schreef NBT het volgende:
Goed.............. hoef maar tot 4 uur te werken nu...
En wat ga jij de kerstdagen doen ?quote:
aah das al meer dan mij hahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 07:40 schreef NBT het volgende:
Niet veel................. vanavaond naar mijn ouders morgen met vrienden en zaterdag naar me schoonouders...
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:05 schreef Droxz.nl het volgende:
zo, ben ook weer "aan het werk"...
Mogguh.quote:
Je zei het verboden woordquote:Op donderdag 24 december 2009 08:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh.
Hoezo nou weer een boze smile?
Gewoon weer een nieuwe gehad?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben ook weer op andere locatie
[..]
Je zei het verboden woord
btw heb nu strak vette laptop
De Asus N71V
nee, maar zelf gekochtquote:
Nice man! HDD leegtrekken is niet zo'n probleem tochquote:Op donderdag 24 december 2009 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar zelf gekocht
moet alleen nog ff mn hd leegtrekken van die oude. die heb ik er eindelijk uit gekregen haha.
Foei!quote:
hoezo weer!!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Foei!
Dat gaat weer een spanksessie met crazy-m worden
jah is sata .... even kijken waar ik hem kan aansluitenquote:Op donderdag 24 december 2009 08:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nice man! HDD leegtrekken is niet zo'n probleem toch
Ik heb geen zin meer man, echt niet, ben moe... brak en ik blijf gapen ahhaah
oei lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Foei!
Dat gaat weer een spanksessie met crazy-m worden
Ok, verkeerde woordkeuzequote:
SATA is goedquote:Op donderdag 24 december 2009 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
Zo harde schijf kan gebackupped worden, hebben ff acer aansluiting eraf gesloopt, nu weer normale SATA schijf
jah zit een schakeling van je sata naar een acer aansluiting inquote:Op donderdag 24 december 2009 09:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
SATA is goed
Mijn acer had volgens mij geen andere aansluiting (mijn vorige laptop).
van mijn huidige acer weet ik het niet, nooit open gehad (zit 2 x 320 gig in)
kom maar halenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef NBT het volgende:
tot 16:00 uur....![]()
Nou Crazy-M, Spank me dan!!
* Droxz.nl start vanmiddag paint.net...quote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef NBT het volgende:
tot 16:00 uur....![]()
Nou Crazy-M, Spank me dan!!
Ok, weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 24 december 2009 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah zit een schakeling van je sata naar een acer aansluiting in
moet je even de specs van mijn nieuwe laptop opvragen dan kwijl je alles onderquote:Op donderdag 24 december 2009 09:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok, weet ik dat ook weer
Laptops blijven gewoon![]()
Alleen moet ik mijn windows en linux maar weer eens opnieuw installeren whehehehe
hahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 09:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl start vanmiddag paint.net...
DOHHH!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:27 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik hoor net toch een briljante reclame:
Brandend maagzuur kan vaak een brande pijn geven.... in je maag...
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!???????????? echt ?!?!
Post maarquote:Op donderdag 24 december 2009 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je even de specs van mijn nieuwe laptop opvragen dan kwijl je alles onder
o godquote:Op donderdag 24 december 2009 09:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl start vanmiddag paint.net...
ok:quote:
Jij wilt gespanked worden ...quote:Op donderdag 24 december 2009 09:26 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha![]()
@crazy-M
Ja ik moet gespanked worden.... daar ga ik echt niet voor reizen, als ik het zohard verdien kom je t maar brengen
Je mag me ook gewoon Droxz noemen hoorquote:
Nice man!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok:
Intel Centrino 2
Vid kaart: Geforce GT220M 1 GIG geheugen ....
Cpu: Duo 7450
Display: 17.3 inch HD
500 GB HD
4 GB werkgeheugen
Pak je auto en "boeken" maar yo!quote:
hahahahahahhahaquote:Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pak je auto en "boeken" maar yo!
50 cent uit je speakers laten pompen... en spank dat meissie nou ff man...
Hij is ook gewoon vanaf zijn huis vorige keer naar mijn huis gereden he.quote:
gekkkkkk. dus jullie kennen elkaar ?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon vanaf zijn huis vorige keer naar mijn huis gereden he.
Ik woon in noord-holland (omstreken Amsterdam), en hij komt uit... ergens met heuvels, rare muziek, carnaval ?!
fucking 1 uur en 3 kwartier in de auto zitten gekquote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon vanaf zijn huis vorige keer naar mijn huis gereden he.
Ik woon in noord-holland (omstreken Amsterdam), en hij komt uit... ergens met heuvels, rare muziek, carnaval ?!
uh... bijna iedereen kent elkaar hierquote:Op donderdag 24 december 2009 09:53 schreef NBT het volgende:
[..]
gekkkkkk. dus jullie kennen elkaar ?
waanneer is weer zo meeting ?
Maar we hebben wel een biertje gedaan in de stad!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fucking 1 uur en 3 kwartier in de auto zitten gek
maar was wel gezellig hahaha
nee ik alleen colaquote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar we hebben wel een biertje gedaan in de stad!
(of had jij nou cola?)
Daarna zijn we nog naar je werk geweest
Zijn meer 1 op 1 meets hahaquote:Op donderdag 24 december 2009 09:53 schreef NBT het volgende:
[..]
gekkkkkk. dus jullie kennen elkaar ?
waanneer is weer zo meeting ?
Heul niet! Jij kwam met je aars niet op die BBQquote:Op donderdag 24 december 2009 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ik alleen cola
volgende keer is een biertje
[..]
Zijn meer 1 op 1 meets haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |