ok haha.quote:
Okquote:Op donderdag 24 december 2009 07:36 schreef NBT het volgende:
Goed.............. hoef maar tot 4 uur te werken nu...
En wat ga jij de kerstdagen doen ?quote:
aah das al meer dan mij hahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 07:40 schreef NBT het volgende:
Niet veel................. vanavaond naar mijn ouders morgen met vrienden en zaterdag naar me schoonouders...
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:05 schreef Droxz.nl het volgende:
zo, ben ook weer "aan het werk"...
Mogguh.quote:
Je zei het verboden woordquote:Op donderdag 24 december 2009 08:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh.
Hoezo nou weer een boze smile?
Gewoon weer een nieuwe gehad?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben ook weer op andere locatie
[..]
Je zei het verboden woord
btw heb nu strak vette laptop
De Asus N71V
nee, maar zelf gekochtquote:
Nice man! HDD leegtrekken is niet zo'n probleem tochquote:Op donderdag 24 december 2009 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar zelf gekocht
moet alleen nog ff mn hd leegtrekken van die oude. die heb ik er eindelijk uit gekregen haha.
Foei!quote:
hoezo weer!!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Foei!
Dat gaat weer een spanksessie met crazy-m worden
jah is sata .... even kijken waar ik hem kan aansluitenquote:Op donderdag 24 december 2009 08:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nice man! HDD leegtrekken is niet zo'n probleem toch
Ik heb geen zin meer man, echt niet, ben moe... brak en ik blijf gapen ahhaah
oei lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Foei!
Dat gaat weer een spanksessie met crazy-m worden
Ok, verkeerde woordkeuzequote:
SATA is goedquote:Op donderdag 24 december 2009 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
Zo harde schijf kan gebackupped worden, hebben ff acer aansluiting eraf gesloopt, nu weer normale SATA schijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |