ok haha.quote:
Okquote:Op donderdag 24 december 2009 07:36 schreef NBT het volgende:
Goed.............. hoef maar tot 4 uur te werken nu...
En wat ga jij de kerstdagen doen ?quote:
aah das al meer dan mij hahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 07:40 schreef NBT het volgende:
Niet veel................. vanavaond naar mijn ouders morgen met vrienden en zaterdag naar me schoonouders...
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:05 schreef Droxz.nl het volgende:
zo, ben ook weer "aan het werk"...
Mogguh.quote:
Je zei het verboden woordquote:Op donderdag 24 december 2009 08:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh.
Hoezo nou weer een boze smile?
Gewoon weer een nieuwe gehad?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben ook weer op andere locatie
[..]
Je zei het verboden woord
btw heb nu strak vette laptop
De Asus N71V
nee, maar zelf gekochtquote:
Nice man! HDD leegtrekken is niet zo'n probleem tochquote:Op donderdag 24 december 2009 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar zelf gekocht
moet alleen nog ff mn hd leegtrekken van die oude. die heb ik er eindelijk uit gekregen haha.
Foei!quote:
hoezo weer!!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Foei!
Dat gaat weer een spanksessie met crazy-m worden
jah is sata .... even kijken waar ik hem kan aansluitenquote:Op donderdag 24 december 2009 08:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nice man! HDD leegtrekken is niet zo'n probleem toch
Ik heb geen zin meer man, echt niet, ben moe... brak en ik blijf gapen ahhaah
oei lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Foei!
Dat gaat weer een spanksessie met crazy-m worden
Ok, verkeerde woordkeuzequote:
SATA is goedquote:Op donderdag 24 december 2009 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
Zo harde schijf kan gebackupped worden, hebben ff acer aansluiting eraf gesloopt, nu weer normale SATA schijf
jah zit een schakeling van je sata naar een acer aansluiting inquote:Op donderdag 24 december 2009 09:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
SATA is goed
Mijn acer had volgens mij geen andere aansluiting (mijn vorige laptop).
van mijn huidige acer weet ik het niet, nooit open gehad (zit 2 x 320 gig in)
kom maar halenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef NBT het volgende:
tot 16:00 uur....![]()
Nou Crazy-M, Spank me dan!!
* Droxz.nl start vanmiddag paint.net...quote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef NBT het volgende:
tot 16:00 uur....![]()
Nou Crazy-M, Spank me dan!!
Ok, weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 24 december 2009 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah zit een schakeling van je sata naar een acer aansluiting in
moet je even de specs van mijn nieuwe laptop opvragen dan kwijl je alles onderquote:Op donderdag 24 december 2009 09:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok, weet ik dat ook weer
Laptops blijven gewoon![]()
Alleen moet ik mijn windows en linux maar weer eens opnieuw installeren whehehehe
hahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 09:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl start vanmiddag paint.net...
DOHHH!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:27 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik hoor net toch een briljante reclame:
Brandend maagzuur kan vaak een brande pijn geven.... in je maag...
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!???????????? echt ?!?!
Post maarquote:Op donderdag 24 december 2009 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je even de specs van mijn nieuwe laptop opvragen dan kwijl je alles onder
o godquote:Op donderdag 24 december 2009 09:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl start vanmiddag paint.net...
ok:quote:
Jij wilt gespanked worden ...quote:Op donderdag 24 december 2009 09:26 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha![]()
@crazy-M
Ja ik moet gespanked worden.... daar ga ik echt niet voor reizen, als ik het zohard verdien kom je t maar brengen
Je mag me ook gewoon Droxz noemen hoorquote:
Nice man!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok:
Intel Centrino 2
Vid kaart: Geforce GT220M 1 GIG geheugen ....
Cpu: Duo 7450
Display: 17.3 inch HD
500 GB HD
4 GB werkgeheugen
Pak je auto en "boeken" maar yo!quote:
hahahahahahhahaquote:Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pak je auto en "boeken" maar yo!
50 cent uit je speakers laten pompen... en spank dat meissie nou ff man...
Hij is ook gewoon vanaf zijn huis vorige keer naar mijn huis gereden he.quote:
gekkkkkk. dus jullie kennen elkaar ?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon vanaf zijn huis vorige keer naar mijn huis gereden he.
Ik woon in noord-holland (omstreken Amsterdam), en hij komt uit... ergens met heuvels, rare muziek, carnaval ?!
fucking 1 uur en 3 kwartier in de auto zitten gekquote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon vanaf zijn huis vorige keer naar mijn huis gereden he.
Ik woon in noord-holland (omstreken Amsterdam), en hij komt uit... ergens met heuvels, rare muziek, carnaval ?!
uh... bijna iedereen kent elkaar hierquote:Op donderdag 24 december 2009 09:53 schreef NBT het volgende:
[..]
gekkkkkk. dus jullie kennen elkaar ?
waanneer is weer zo meeting ?
Maar we hebben wel een biertje gedaan in de stad!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fucking 1 uur en 3 kwartier in de auto zitten gek
maar was wel gezellig hahaha
nee ik alleen colaquote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar we hebben wel een biertje gedaan in de stad!
(of had jij nou cola?)
Daarna zijn we nog naar je werk geweest
Zijn meer 1 op 1 meets hahaquote:Op donderdag 24 december 2009 09:53 schreef NBT het volgende:
[..]
gekkkkkk. dus jullie kennen elkaar ?
waanneer is weer zo meeting ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |