ehm lol,quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zoals wij zingen ...euh...het is always fan..in de balkan?
o geef jij mij nieuwe laptop ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef NBT het volgende:
Crazy-M, Je krijgt van mij wel een nieuwe laptop
nu snel aanpassen hequote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef NBT het volgende:
WTF..................................................
*PROEST*quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zoals wij zingen ...euh...het is always fan..in de balkan?
Gast, alles wat hier elektronica heeft is te duurquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm lol,
kun jij niet goedkope laptop land binnensmokkelen ?
moet nieuwe laptop hebben, morgen af te leveren als kan
Sorry dudequote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
*PROEST*
Godver Sgele, nou moet ik mijn 2 schermen weer schoonmaken met (fap) tissues
Maar wel goedkope pijphoertjes?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, alles wat hier elektronica heeft is te duur
TV's, DVD spelers, GSM's, Laptops en al die meuk betaal je hier penning zestien voor
Die foto van het verkeer en in de dikke sneeuw was inderdaad van mezelf..ik heb nog wat foto's die ik wel een keertje mail als je dat goed vindquote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Maar wel goedkope pijphoertjes?![]()
Je zou nog een foto van daar posten he, of was die foto die je laatst had gepost echt van jezelf daar?
* stuurhierdiespamheen pakt een "doekje"... en bedankt he!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry dude![]()
* Sgele werpt wat extra 'doekjes'
Damn cool man!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die foto van het verkeerd en in de dikke sneeuw was inderdaad van mezelf..ik heb nog wat foto's die ik wel een keertje mail als je dat goed vind
* Sgele tackelt Droxz!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Damn cool man!
Zkr, ben gewoon benieuwd hoe alles daar is enzo
Mijn mailadres heb je toch nog wel?
* stuurhierdiespamheen jat laptop van Sgele, ik wil gamen!
* Sgele gooit sneeuwbal tegen Lyndaquote:
* lynda maakt ijsbal (NL jeweetz) en gooit die tegen Sgelequote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit sneeuwbal tegen Lynda
Ja watte!!!!
nickname zonder ".nl" at-hetemeel.komquote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele tackelt Droxz!
godver..laptop kapot
Ja ik heb je email adres nog wel ergens
Vies? Nee, dat is tripack!quote:
Het is lang, het is irritant, het is... het is...quote:
"werken"?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef NBT het volgende:
Haha, oke dan!![]()
Hoelang moeten jullie nog werken?
Je vergeet er nog bij te zetten dat je vervelend bentquote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is lang, het is irritant, het is... het is...
*tromgeroffel*
Droxz.nl!
Optyfen jij!quote:
Ik ben nooit vervelend, ik ben gewoon heul lief!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet er nog bij te zetten dat je vervelend bent
zin om te fotosoepen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Iemand nog leuke foto's te fotosoepen trouwens?
Jep!quote:
uhmmmmmmmmmmmmmmmm okeeeeeeeeeeeeeeeee...... ik heb wel een foto die je raar mag foto soepen van mezelf ofzo..quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jep!
(gebruik alleen paint.net... maar je snapt het idee)
Bwhehehequote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nickname zonder ".nl" at-hetemeel.kom
* Droxz.nl spuugt op laptop... drukt op knopje... werkt prima!
* Sgele vangt ijsbal op de borst op, hou 3x hoog met de knie en schopt 'm richting NBTquote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda maakt ijsbal (NL jeweetz) en gooit die tegen Sgele![]()
* Crazy-M springt tussen NBT en Sgele, neemt de ijsbal aan op zn voet en tikt hem door naar Lyndaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele vangt ijsbal op de borst op, hou 3x hoog met de knie en schopt 'm richting NBT
* NBT kopt de ijsbal naar Crazy-M & roept: Vanguhhhh!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele vangt ijsbal op de borst op, hou 3x hoog met de knie en schopt 'm richting NBT
ik had hem alquote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT kopt de ijsbal naar Crazy-M & roept: Vanguhhhh!!!
jah heb net gewerktquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk je bent eens weg.. helaas..![]()
Noujaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk je bent eens weg.. helaas..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |