Ben al blij dat iemand de OP eens heeft aangepast vorige keerquote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef NBT het volgende:
jaaa!! ik maar klote om zo'n ding te maken maar tis me wel gelukt denk ik
jaaa echt rustig hier...........quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ben al blij dat iemand de OP eens heeft aangepast vorige keer
Daar ook zo damn rustig?
Dan is het goedquote:Op woensdag 23 december 2009 11:00 schreef NBT het volgende:
ja weet ik veel. ik vind het allemaal primaaaaaaaaaaaaaa......
Dat is denk ik een leuke voor het begin van het nieuwe jaar,quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef NBT het volgende:
zullen we gewoon een lege starten... En dan allemaal nieuwe derin zetten?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef NBT het volgende:
Goedemorgen Sm0kez!!
wat zou me vriend voor me hebben gekocht? hij doet geheimzinnig......
Dat dus?quote:
Lachen dat woord hequote:
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Lachen dat woord he
Mogguh man.
Knap als je die had gevonden op een laptop,quote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
laptop compleet uit elkaar gehaald met baas
nergens bios batterij
dus wordt nieuwe kopen
1) Wat doe ik hier?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
Staat de secretaresse met haar shirt omhoog naar die laptop te staren enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Laat de winkel die laptop maar flashen ofzo
jah kut bios is gewoon kaduukquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Knap als je die had gevonden op een laptop,
zou anders wel erg makkelijk zijn he![]()
(iets met het resetten van bios wachtwoorden enzo.....)
Laat de winkel die laptop maar flashen ofzo
Ja werkt toch altijd voor.... uh......quote:Op woensdag 23 december 2009 12:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik heb bijna vakantie, dan heb ik al die tijd voor niks gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus,
hoe lang heb je straks vakantie?
De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
Een HDD die je niet uit je lappie krijgt?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah kut bios is gewoon kaduukben nu weer flash poging aan het doen.
Maar wat zuurder is: HD is er bijna niet uit te krijgen, gister nog films gedownload
Mjah lekker vaag in elk gevalquote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Een HDD die je niet uit je lappie krijgt?![]()
Ik heb thuis zo'n handig usb kabeltje waar je (laptop) schijven aan kunt hangen,
hup USB stekker aan je pc, en je kan overal zo bij
Om wat voor laptop gaat het eigenlijk?quote:
Acers Aspire 6930Gquote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Om wat voor laptop gaat het eigenlijk?
Ik kijk straks even, eerst even lunchen!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Acers Aspire 6930G
http://www.intellcity.ru/(...)spire-6930-6930G.pdf
Technische instructiesa 8mb
kom jij gezellig meehelpen ?quote:
mooi, kan ik even niks doenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef NBT het volgende:
hahahahahah slimpie...
* NBT gaat Crazy-M mee helpen dozen inpakken ofzo
Goedemiddagquote:
Zoals wij zingen:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:30 schreef Sgele het volgende:
Goedemiddag Crazy![]()
Alles goed in het Brabantsche land?
yo sgele!quote:
Zoals wij zingen ...euh...het is always fan..in de balkan?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals wij zingen:
Het leven is goed in het brabantse land
En daar in verwegistan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |