Je vergeet er nog bij te zetten dat je vervelend bentquote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is lang, het is irritant, het is... het is...
*tromgeroffel*
Droxz.nl!
Optyfen jij!quote:
Ik ben nooit vervelend, ik ben gewoon heul lief!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet er nog bij te zetten dat je vervelend bent
zin om te fotosoepen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Iemand nog leuke foto's te fotosoepen trouwens?
Jep!quote:
uhmmmmmmmmmmmmmmmm okeeeeeeeeeeeeeeeee...... ik heb wel een foto die je raar mag foto soepen van mezelf ofzo..quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jep!
(gebruik alleen paint.net... maar je snapt het idee)
Bwhehehequote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nickname zonder ".nl" at-hetemeel.kom
* Droxz.nl spuugt op laptop... drukt op knopje... werkt prima!
* Sgele vangt ijsbal op de borst op, hou 3x hoog met de knie en schopt 'm richting NBTquote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda maakt ijsbal (NL jeweetz) en gooit die tegen Sgele![]()
* Crazy-M springt tussen NBT en Sgele, neemt de ijsbal aan op zn voet en tikt hem door naar Lyndaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele vangt ijsbal op de borst op, hou 3x hoog met de knie en schopt 'm richting NBT
* NBT kopt de ijsbal naar Crazy-M & roept: Vanguhhhh!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele vangt ijsbal op de borst op, hou 3x hoog met de knie en schopt 'm richting NBT
ik had hem alquote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT kopt de ijsbal naar Crazy-M & roept: Vanguhhhh!!!
jah heb net gewerktquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk je bent eens weg.. helaas..![]()
Noujaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk je bent eens weg.. helaas..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |