Jep!quote:
Mobiel interwerpz 4 tha win!quote:
jij snapt hem! check gelijk ff je smsquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mobiel interwerpz 4 tha win!
en hoe ging het ?quote:
Nicequote:Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jep!
Ik ga niet zomaar foto's van hyves gebruiken, die staan niet public
Sms? Aha sms!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:24 schreef lynda het volgende:
[..]
jij snapt hem! check gelijk ff je sms![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sms? Aha sms!
Bij deze smsje terug
Zou gierig zijn als ik dat nu zou doen, jullie foto's public gooien.quote:
same here btwquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zou gierig zijn als ik dat nu zou doen, jullie foto's public gooien.
Tenminste, ik zou gek worden als mensen dat bij mij zouden doen
Stond public, als ik me niet vergis stond die in je foboquote:Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here btw
volgens mij die foto die jij voor mij gesoept hebt, die staat wel public denk ik haha
nee op HIVquote:Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Stond public, als ik me niet vergis stond die in je fobo
hahahahaquote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ben ik vandaag de GRTDOJW SMS dienst ofzo?
je mag nog ff blijven ?quote:
Dan hooguit een public pic uit je hyvesquote:
Ja weet niet hoeveel er nog public staanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan hooguit een public pic uit je hyves
Jij, Sgele enquote:
Fijne nachtquote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik ben afsluiten mensschennnnnnnn![]()
Bedankt voor jullie inzet!
nu willen we wel een JEUJquote:
Werkt heel makkelijk, gewoon nieuwe mappen maken. schijt hebben aan hiv mappen en alles prive klaar :p hiv voor luie hiversquote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja weet niet hoeveel er nog public staan
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef Sgele het volgende:
de tyfus hierzoIk ga er ook mee kappen
![]()
Ze doen de laatste 20 minuten maar zonder me bwhehe
Fijne avond menschen!
jah meeste heb ik al op prive staanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Werkt heel makkelijk, gewoon nieuwe mappen maken. schijt hebben aan hiv mappen en alles prive klaar :p hiv voor luie hivers
Fap zequote:Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef Sgele het volgende:
de tyfus hierzoIk ga er ook mee kappen
![]()
Ze doen de laatste 20 minuten maar zonder me bwhehe
Fijne avond menschen!
lolquote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
als het een beetje meezit mag ik binnenkort vertrekken
ja vanavondquote:
dat is best waardeloos..quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
als het een beetje meezit mag ik binnenkort vertrekken
ok, beloofd is beloofdquote:
jajajajajaquote:
Geen dankquote:
nog 10 minuten! en dan.............................. nog twee uur werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef NBT het volgende:
nog 10 minuten! en dan.............................. kerst inkopen doen
Zeg dat danquote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, het heet 'intern doorsolliciteren'
Watdan, is het zo druk daar?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naaaaar huis (als ik weg kom van de parkeerplaats)
nee, ligt nog ijsquote:
Waar is de: JEUJ foto ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |