Jij maakt het licht nog niet uitquote:
Nee, dat zijn nou eenmaal de regels van Smokez moederquote:
quote:
Truequote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nee, dat zijn nou eenmaal de regels van Smokez moeder
quote:
* Crazy-M denkt dat hij zijn hyves maar even gaat blokkeren :xquote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sletje, waarom is je foto uit je fobo nou weer pleite... nou kan ik toch niets fotosoepen!
quote:
heb je hier ook nog iets nuttigs te vertellen of eeeeeh kun je beter door die deur naar buiten ?quote:
quote:
Nou, het begon hiermee:quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij komt hier voor het eerst zeker?
Het gaat over fotosoeps enzo, smokez moeder natuurlijk, jou pimp ho's in tha hood daar,quote:
Gast! Het stopt ook nooit daar hequote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo, heb net ff lekker een grote swaffelklavots met bukkake saus naar binnen zitten scheppen
Wat zullen m'n collega's me dankbaar zijn dat er zoveel knoflook in zat
Sm0keZ B.V. stopt nooitquote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gast! Het stopt ook nooit daar he
ik wist het !!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gast! Het stopt ook nooit daar he
quote:
goedverdoeme, waar is die foto van jou uit je fobo nou weer gebleven,quote:
lols,quote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
goedverdoeme, waar is die foto van jou uit je fobo nou weer gebleven,
ben op de paint.net tour!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |