Kingston hequote:
OMFG, zie plaatje hierboven...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef NBT het volgende:
* NBT is even afk.... ivm beoordeling gesprek...
duim voor me!![]()
Godskolere m'n koffiequote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Hij is extreem matig, i know
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef NBT het volgende:
duim voor me!![]()
Jongen, ik lig nog steeds in een deuk hierquote:
Doe is niet zo lullig tegen NBT.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij komt hier voor het eerst zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Ben. het volgende:
[..]
Doe is niet zo lullig tegen NBT.
Succes NBT!
Toevallig wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij komt hier voor het eerst zeker?
Maak je dan niet zo drukquote:
Sletje, waarom is je foto uit je fobo nou weer pleite... nou kan ik toch niets fotosoepen!quote:
we verwachten wel fotos als gesprek goed is gegaan hequote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef NBT het volgende:
duim voor me!![]()
Godverdommequote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Optiefen jij ....quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Ben. het volgende:
[..]
Doe is niet zo lullig tegen NBT.
Succes NBT!
Bwhehehe weet je meteen waaromquote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sletje, waarom is je foto uit je fobo nou weer pleite... nou kan ik toch niets fotosoepen!
quote:
quote:
Maak jij uit?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Optiefen jij ....
eerst inleven dan pas zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |