post maar, ik edit hem welquote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef NBT het volgende:
[..]
uhmmmmmmmmmmmmmmmm okeeeeeeeeeeeeeeeee...... ik heb wel een foto die je raar mag foto soepen van mezelf ofzo..
* lynda schopt ijsbal terug naar Crazy-Mquote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M springt tussen NBT en Sgele, neemt de ijsbal aan op zn voet en tikt hem door naar Lynda
quote:
Alleen lastig sms-en met dit brakke toestelquote:
Bwhehehequote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda op msn:
Lynda <3 zegt (14:44):
*heb jij sgele gesmst net?
voorspelbaar +1
hahahahaha, ik had al zo'n idee!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alleen lastig sms-en met dit brakke toestel![]()
Toch bedankt, kon wel ff wat lamme humor gebruiken![]()
Bwhehehe ja zeker!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahahaha, ik had al zo'n idee!
Maar uh... jij gaat dus kerst vieren in dat rare gat daar?
Wow cool man! Wel ff een foto voor ons maken he!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bwhehehe ja zeker!
Lekker barbeknoeien met -9![]()
![]()
En waarschijnlijk van 't weekend de bergen in. Met z'n allen in een hutje in de sneeuw
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
post maar, ik edit hem wel
XP is gemaakt voor veredelde rekenmachine's, dat wist je toch wel?quote:
Palinka! Huisgestookte Roemeense strotversoepelaarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wow cool man! Wel ff een foto voor ons maken he!![]()
BBQ met -9? Zet er alvast een fles alcohol bij om je bbq aan te houden whehehe
Daaaaaaaaaaaaaar moet een pie....oh wacht ffquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee, doe deze maar...
Euh schat..? Lees bovenstaande eens goed.. Wij gaan niet bij Sgele etenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Palinka! Huisgestookte Roemeense strotversoepelaar![]()
Ik neem m'n camera bijna overal mee naartoedus dat komt goed
* stuurhierdiespamheen start paint.netquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee, doe deze maar...
Die "Palinka! Huisgestookte Roemeense strotversoepelaar" klinkt anders best goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh schat..? Lees bovenstaande eens goed.. Wij gaan niet bij Sgele eten
Drrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooxzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Thx!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaar moet een pie....oh wacht ff
Dat is echt lekker spulquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die "Palinka! Huisgestookte Roemeense strotversoepelaar" klinkt anders best goed!
Die "laatste" was heul niet van mijquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Drrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooxzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
Kan ik dat ergens kopen, of is het net zo illegaal als onze ho's?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is echt lekker spulHelemaal als het goed koud is buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |