quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
hayirdirquote:
Netjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef IHVK het volgende:
Ik heb voor mijn tentamens die ik verpest had op wonderbaarlijke manier toch een 6,5 weten te scoren. Wat mij brengt op 1 herkansing. Dus ik hoef niet meer te leren in de kerstvakantie.
wat een gezwijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef IHVK het volgende:
Ik heb voor mijn tentamens die ik verpest had op wonderbaarlijke manier toch een 6,5 weten te scoren. Wat mij brengt op 1 herkansing. Dus ik hoef niet meer te leren in de kerstvakantie.
goedzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef IHVK het volgende:
mazzelaar yani, zwijnen met iets? nee?quote:
nooit gehoord vallaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
mazzelaar yani, zwijnen met iets? nee?
zo lok je het wel elf uit hehquote:
wattes? yaaa wattes?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hadhet echt niet van jou verwacht
volgens mij ben jij echt zo'n kutkind in het echt, je komt altijd met rare opmerkingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij vind Rookert zo'n bazin wel leuk
Wat? Leuk vinden? Het is mn zusje eerder hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij vind Rookert zo'n bazin wel leuk
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Rookert het volgende:
Hè, het jonge bloempje is er ook weer!
Je lijkt wel een Turk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat? Leuk vinden? Het is mn zusje eerder hoor
ik ben wel de baas over al m'n broers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat? Leuk vinden? Het is mn zusje eerder hoor
hangt er vanaf wat je plant, sommige dingen kan je in uur oogsten sonnige in een paar dagen, als je bv aardbeien plant nu, kan je het over 4 uur oogsten en zijn ze nog eens 4 uur te rapen voor maar daarna gaan ze dood, is me ook een paar keer overkomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Ayca het volgende:
En Slayage ik ken een paar mensen die aan farmville doen, maar zit sowieso weinig op facebook
oh en mijn plantjes zijn uitgedroogdwist niet dat je ze elke dag moest verzorgen:P
ik heb meerdere broers, waarvan ik er maar bij een paar zelf mee begonquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Turk.
Het is in ieder gevel de standaard Turkse smoes.
'bacim'
Haha wut ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt zo'n kutkind in het echt, je komt altijd met rare opmerkingen![]()
kutkind is niet echt negatief bedoeld
Meisjes van 16... Ik ben 19quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Turk.
'bacim'
Stilquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben wel de baas over al m'n broers.
nee je komt fokkerig over (fok!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha wut ik![]()
ik ben echt heul aardig int echt![]()
want kutkind kun je ook positief bedoelen natuurlijk
okay misschien had ik moeten zeggen de leukste cadeau is waar je zelf ook iets aan hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zei enige leuke cadeau is waar je zelf ook iets aan hebt
niet dat ik het verdedig.. ohnee, ik verdedig het wel, want 16-19 kan welquote:
'Dünya ahiret bacımsın.'quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Turk.
'bacim'
dat jij het ook kunt gebruiken of dat je iets hebt aan je blijdschap dat de ander blij is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
okay misschien had ik moeten zeggen de leukste cadeau is waar je zelf ook iets aan hebt
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie ik daar iets bloeien?
dat komt toch ook voor in zo'n clip over Turken?quote:
mij mag je ook inhuren voor het klappen!quote:
Oh ik lees straks die site wel even doorquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je plant, sommige dingen kan je in uur oogsten sonnige in een paar dagen, als je bv aardbeien plant nu, kan je het over 4 uur oogsten en zijn ze nog eens 4 uur te rapen voor maar daarna gaan ze dood, is me ook een paar keer overkomen
agressievelingquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
mij mag je ook inhuren voor het klappen!![]()
een andere keer alleen nu slapen laters mensjes
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat jij het ook kunt gebruiken of dat je iets hebt aan je blijdschap dat de ander blij is?
Familie gaat diep, moet je toch weten als zuiderlingquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie ik daar iets bloeien?
uff yaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef IHVK het volgende:
kutkind is niet negatief bedoeld.![]()
![]()
raap me op.
als je nuaardbeien plant kan je ze rapen om 0345 maar dan moet je ze wel rapen voor 0745 anders gaan ze doodquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ik lees straks die site wel even doorheb net aardbeien geplant trouwens
en zit nu op level 2! whoehoeee
Bilmi is op Rooooooookert... Bilmi is op Rooooooookert... Bilmi is op Rooooooookert... Ná nana na nána...quote:
Sterk is relatiefquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb lang nagedacht over deze opmerking
ik heb sterke broers
het toont m'n machtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit komt zo zwak over he, de bescherming van je broers inroepen.
rookert plagen, kusjes vragenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bilmi is op Rooooooookert... Bilmi is op Rooooooookert... Bilmi is op Rooooooookert... Ná nana na nána...
Dat had je eerder moeten zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je nuaardbeien plant kan je ze rapen om 0345 maar dan moet je ze wel rapen voor 0745 anders gaan ze doodeerste paar levels vlieg je doorheen, het is nu kerst trouwens, heb je al sneeuw en alles op je farm?
Hé, die is onder de gordel hè!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
rookert plagen, kusjes vragen
themagnificent is homo!!!!!!!!!
Ze zijn dus relatief zwakquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maakt niet uit, weet iig dat je niet tegen ze op kunt
Het wordt zo wel erg gayquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, die is onder de gordel hè!
Dan zeg je dus eigenlijk dat jij niets voorstelt.quote:
ik heb lekker wel sneeuw met farmvillequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten zeggenmaar het klopt, zit nu in level 3
nee geen sneeuw![]()
de waarheid..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, die is onder de gordel hè!
ben niet sterk genoegquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dan zeg je dus eigenlijk dat jij niets voorstelt.![]()
Gewoon je eigen persoon inzetten, heb je niemand anders voor nodig. Kan je best.
dat zeg je nu, wacht maar tot ie voor je deur staatquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zonder snor is ie niet meer zo stoer
Internetheldinquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, ze kunnen jou makkelijk aan dus ze zijn veel sterker adn jij
Hij is waarschijnijk 1.78 ofzo, dus ik zie hem niet eens met mijn 1.93 meter aan spierenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat zeg je nu, wacht maar tot ie voor je deur staat
jij weet niet hoeveel kracht er in die centimers zitquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is waarschijnijk 1.78 ofzo, dus ik zie hem niet eens met mijn 1.93 meter aan spieren
benide goturun, als ik haat, haat ik echtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom Ayca, we laten de tortelduifjes alleen.
Klopt, ik kon het niet meten, zn weinigquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij weet niet hoeveel kracht er in die centimers zit
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
slechte opmerkingquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, ik kon het niet meten, zn weinig
en nu stilquote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo slecht dat je er niks op weet te zeggen
Waar gaan we heenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
jij nu slapen, hadi laterquote:Op woensdag 23 december 2009 00:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor 1x mag je het zeggen, want ik nu slapen! Slaap lekker bazin
En later mensen
weet je dat ik wel echt op haar lijk hanhahahahahahquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bilmi op dit moment...
[ afbeelding ]
Hayquote:
Trusten pestkop.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga ook slapen.Trusten allemaal.
Genoeg tienermeisjes geplaagd voor vandaag.
Je bent toch ook maar 19, dus moest ook voor jou gezellig zijn geweestquote:
iyi gecelerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga ook slapen.Trusten allemaal.
Genoeg tienermeisjes geplaagd voor vandaag.
tot vanmiddag had ik twee dagen niet geslapenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent toch ook maar 19, dus moest ook voor jou gezellig zijn geweest
Doe mij daar maar een link van.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een topic geopend over Turkish hunks. Dus, IHVK, TheMagblabla, Siddha abi, Genus, kom maar hier met jullie foto's.
merhaba canimquote:
olie worstelen en turken hequote:
Hehe, ja de eerste keer dat ik een fatsoenlijke discussie heb gevoerd onder een nieuwsbericht.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef siddha het volgende:
[..]
merhaba canimen het was een leuke discussie wat ik had he en jij sprong heel sterk in maar je weet ik heb altijd gelijk
wat is een hunk dan ?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef Ayca het volgende:
Maar je hebt ook een beetje een afwijkend idee van een hunk
een link?quote:
kivancquote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Ayca het volgende:
Ze valt op behaarde mannen, dat was al duidelijk![]()
Maarre ik vind kivanc wel een hunk![]()
Sorry, is onbedoeld dat ik lach maar je bedoelt fetisjisme toch?quote:
In het topic van borticinem, hierboven ergens staat ie.quote:
Het is niets mis met behaarde mannenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Ayca het volgende:
Ze valt op behaarde mannen, dat was al duidelijk![]()
Maarre ik vind kivanc wel een hunk![]()
Ja die ja, waarom weet jij zo goed waar ik het over heb? He, he, he?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef siddha het volgende:
[..]
Sorry, is onbedoeld dat ik lach maar je bedoelt fetisjisme toch?
Hangt van de plaats en de hoeveelheid afquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Het is niets mis met behaarde mannen![]()
Zij is echt mooi.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Aslı Tandoğan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Küçük Emrah?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Ayca het volgende:
Oeh ik weet er nog een, ben alleen zijn naam kwijthij speelde in zo'n serie (niet echt een tip..
)
arghh...
geef je groot geljkquote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef Garso het volgende:
Zoveel Turkse meiden en dan komen ze hiermee opdagen:
Turkse pitbabes tijdens de MotoGP - door - Martijn_fijn @ maandag 10 april 2006 @ 13:39
Konden ze nou echt geen mooiere dames vinden voor zo'n groot internationaal evenement?
En dan klagen als men een grapje maakt over Turke vrouwen op een snorfiets
Burak Ozcivit?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef Ayca het volgende:
Hij had zo zn haar(donker, half lang) naar achter..had een stoppelbaardje ehmm volgens mij was die serie op kanal d maar weet het niet zeker
Bedoel je Memoli?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef Ayca het volgende:
Hij had zo zn haar(donker, half lang) naar achter..had een stoppelbaardje ehmm volgens mij was die serie op kanal d maar weet het niet zeker
Hij is niet compleet lelijk, maar die wenkbrauwen, die kunnen echt niet.quote:
Weet ik veel waar jullie meisjes van tegenwoordig op vallen!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze eerder die van Garso knap vindt.
Geen van beide, maar bekeek het even door de ogen van Ayca.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel waar jullie meisjes van tegenwoordig op vallen!
Jaquote:
Adil Isik is een Turkse babe?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Adil Isik
[ afbeelding ]
Turkse Babes
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef Garso het volgende:
Adil Isik is een merk/ontwerper
http://www.adilisik.com/
Adi ustunde model, ze kan je idd bekend voorkomen maar ze heet geen Adil Isikquote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Maar zij komt mij bekend voor, dat model?
7.3 V12.. Niet slechtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Garso het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)-one-77-doet-355-kmu
lekker fout![]()
* Garso gaat zn bed in en droomt over een Aston Martin
laatste bezoek: 1 minuut, 46 seconden geleden.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 minuut, 46 seconden geleden.
Yalanci!!!!!!!!!!!!
De eiffeltoren is best frisjes nuquote:Op woensdag 23 december 2009 02:18 schreef Ayca het volgende:
Het moet eigenlijk wel natuurlijk..
maarja... nog iets leuks te vertellen?
Internaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:48 schreef IHVK het volgende:
Als dit een internaat was, dan zouden jullie nu straf krijgen omdat jullie praten terwijl het licht uit is.
Ik weet niet of mijn gebeden worden verhoord hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Internaat.![]()
Wil je morgen voor mij bidden? Ik moet naar de tandarts namelijk. Aangezien ik een gavur ben zullen mijn gebeden toch niet verhoord worden. Jullie zijn mijn enige hoop.
InsAllah.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn gebeden worden verhoord hoor.![]()
Maar ik zal het proberen.
En al helemaal als je rotte tanden hebt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
amin
tandartsfobie lijkt me wel lastig.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een foto van mij, ik kon even helaas geen betere vinden sorry, maar deze is ook goed toch?
Dat is ook zo dom he. Mijne doet dat ook altijd: maar jij ben zo jonge jongen! zoveel voellingen jij moet echt betel poetsen en mindel snoepen hoo!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En al helemaal als je rotte tanden hebt.Ik ben al twee jaar niet meer geweest, kesin herif yarim saat cene yapacak.
HAHAHA.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook zo dom he. Mijne doet dat ook altijd: maar jij ben zo jonge jongen! zoveel voellingen jij moet echt betel poetsen en mindel snoepen hoo!
(Korea ofzo)
geen tursu.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAHA.
Ik moet van de tandarts zuur laten staan. Dus dat betekent geen light frisdranken, geen tursu, geen limon, geen zure snoepjes, balbalbla. Damn, dan neem ik nog liever een kunstgebit.
Hehehe.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef IHVK het volgende:
Ik maak daar geen onderscheid tussen hoor, zo ruimdenkend ben ik wel.
Ik ben gewoon vet bang voor de tandarts. Het wachten in de wachtkamer is echt een hellll voor mij. Ik ga echt bijna dood, begin te zweten, trillen, ik val nog net niet flauw.quote:
Gewoon van die witte vullingen, geen idee of het kwik is.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:05 schreef IHVK het volgende:
Je denkt teveel na over je tanden.
Heb je van die kwikvullingen of van die nieuwe?
Die kwikdingen kan je beter niet doorslikken hoor.
Okey, volgens mij kan je daar wel vanaf komen. Van zo een fobie.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vet bang voor de tandarts. Het wachten in de wachtkamer is echt een hellll voor mij. Ik ga echt bijna dood, begin te zweten, trillen, ik val nog net niet flauw.
wit=goed,quote:Op woensdag 23 december 2009 03:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon van die witte vullingen, geen idee of het kwik is.Het was twee jaar terug, ik ben er nog steeds dus.
Laat ze vervangen? Of neem een kroon, in Turkije kun je ze vet goedkoop laten zetten.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
wit=goed,
ik heb die van vroeger nog 1 of 2 in mijn mond, eigenlijk wil ik er vanaf, want er zit kwik in je mond.
kan je zelf doen bij specials of extras in marketplacequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten zeggenmaar het klopt, zit nu in level 3
nee geen sneeuw![]()
Had ik al eens gezegd dat 99% van de facebookgebruikers denkt dat farmville dood moet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Ayca het volgende:
En Slayage ik ken een paar mensen die aan farmville doen, maar zit sowieso weinig op facebook
oh en mijn plantjes zijn uitgedroogdwist niet dat je ze elke dag moest verzorgen:P
Jij bent een faghag van de bovenste plank, dus dat hoort geen probleem te zijn.quote:
Discriminazi!quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef IHVK het volgende:
Ik maak daar geen onderscheid tussen hoor, zo ruimdenkend ben ik wel.
Hoi, Manuel MeerTurk. Ik heb een kerstmuts op. Wat vind je daarvan?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent een faghag van de bovenste plank, dus dat hoort geen probleem te zijn.![]()
Goedemorgen!
Vraag of ze met mij mee wil om mijn hand vast te houden.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem mijn moeder moet vandaag ook naar de tandarts, haar tand is afgebroken, maar dat is niet niet zo lang geleden gebeurd.
Yakin olsaydi yapardi.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vraag of ze met mij mee wil om mijn hand vast te houden.
Hehehe.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Yakin olsaydi yapardi.![]()
Ze heeft genoeg ervaring met m'n zusje, zij hield gewoon haar mond dicht.Zijn ze naar een andere stad geweest, speciale behandeling.
Laten we al onze tanden eruit trekken en een kunstgebit nemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mijn gebit gaat denk ik ook dood...ik heb de laatste tijd nog meer eetmomenten per dag dan normaal en ik poets ook heel vaak 1 minuut na het eten ofzo, omdat ik dan weg moet....
Eerlijk gezegd, is dat geen slecht plan, maar ik doe het wel als m'n gebit er echt slecht aan toe is. Overal een oplossing voor.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laten we al onze tanden eruit trekken en een kunstgebit nemen.
Die hard opa.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik liep gister buiten met m'n opa, beetje praten enzo, begint hij uit het niets te rennen en zegt "bende parkinson varmis, parkinson bende ne gezer!" Ik stond echt zo:-->
-->
en liet hem maar stoppen, vertelde hij doodleuk dat hij vaker "hardloopt", terwijl het nu ook nog eens lekker glad is buiten.
Je hoeft niet bang te zijn, lieverd. Dat is nergens voor nodig. Dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Om half drie heb ik een afspraak. Dat is al bijna.
Ja, alleen jammer dat het niet zo veilig is, maar niets aan te doen, alsof hij naar anderen gaat luisteren. Ik ben weg, succes bij de tandarts Zeliha abla.quote:
Klootzak.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn, lieverd. Dat is nergens voor nodig. Dus.
Hahaha. Dank je wel lief.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het niet zo veilig is, maar niets aan te doen, alsof hij naar anderen gaat luisteren. Ik ben weg, succes bij de tandarts Zeliha abla.
quote:
ehh, koop een taart en vier 't?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoi, Manuel MeerTurk. Ik heb een kerstmuts op. Wat vind je daarvan?
Hebben we al gedaan. Met een taart van MultiVlaai die we van de buren hebben gekregen. Leuk, hè.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ehh, koop een taart en vier 't?
wrm geen monchou taart¿quote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan. Met een taart van MultiVlaai die we van de buren hebben gekregen. Leuk, hè.
Neem er dan één gewoon!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:48 schreef MrChill007 het volgende:
Ik kreeg net voor de zoveelste keer weer een mail van zo Turkse bedrijf of ik een penis vergroting wou.WTF
aan wie? edit: ohquote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik zal eerst ff toestemming vragen aan 'm.
Als je nou niet in België woonde kon ik je handje vasthouden.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb zoveel pijn dat het ik wel MOET gaan.
Wil ik jouw handje vasthouden?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef MrChill007 het volgende:
Zell, Wil je me handje vasthouden? tijdens dat die tandarts gaat trekken? :$
Duitsland is nog altijd dichterbij.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als je nou niet in België woonde kon ik je handje vasthouden.
mja.. je mag ook me lul vasthouden als je dat liever wilt?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil ik jouw handje vasthouden?
Wat een identiteitsissues zal je moet hebben dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Duitsland is nog altijd dichterbij.
Wat een kanker mongool ben je ook he.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
mja.. je mag ook me lul vasthouden als je dat liever wilt?
Tja. je vroeg erom.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een kanker mongool ben je ook he.
Tja, je bent en blijft immers hybride. Plus: je bent niet heet. What a shame.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:02 schreef MrChill007 het volgende:
Ali. ik zag jouw altijd aan als mijn ideale man. maarja.. nu ik jou niet voor mezelf heb, blijf ik maar gwn hetero
Jeetje. daar heb je wel een punt ja. ik zal er aan werken ok?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Tja, je bent en blijft immers hybride. Plus: je bent niet heet. What a shame.
En hij blijft een neppe Turk.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Tja, je bent en blijft immers hybride. Plus: je bent niet heet. What a shame.
sarcasme? ze heeft gelijk, terbiyesizquote:Op woensdag 23 december 2009 13:08 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ze kunnen niet tegen beetje sarcasmemeteen hoerekind dit dat hihih
ohhw ok man.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sarcasme? ze heeft gelijk, terbiyesiz
Hij moet eens leren wat sarcasme is. Imbeciel dat 'ie is.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sarcasme? ze heeft gelijk, terbiyesiz
Mee eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij moet eens leren wat sarcasme is. Imbeciel dat 'ie is.
Praat je thuis ook zo, kunnen je ouders dit wel waarderen? baban seni hic dovmuyor mu?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef MrChill007 het volgende:
Jeetje.. ik word hier wel gehaat. kan je hier jezelf bannen?
wie is dit eigk?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij moet eens leren wat sarcasme is. Imbeciel dat 'ie is.
Alsof hij weet wat ahlaksiz betekent, fucking neppe Turk dat 'ie is.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef GenusButeo het volgende:
Je weet niet eens wat sarcasme is, Manuel MeerTurk. Doe eens een strop om, dan trek ik het wel aan. Ahlaksiz.
Ik ga lunchen, kids.
Afiyet olsun.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef GenusButeo het volgende:
Je weet niet eens wat sarcasme is, Manuel MeerTurk. Doe eens een strop om, dan trek ik het wel aan. Ahlaksiz.
Ik ga lunchen, kids.
Oh, maar is hij ook geen Turk of half?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een niet belangrijk persoon. Hij kan trouwens geen Turks.
leuk he mensen ''proberen'' zwart te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een niet belangrijk persoon. Hij kan trouwens geen Turks.
Hij is zogenaamd volbloed.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, maar is hij ook geen Turk of half?
ik moet eigk best wel om je lachenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
leuk he mensen ''proberen'' zwart te maken.
Die mouwloze?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een coltrui, http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_POL&shoptype=S: de laatste, welke kleur?
zijn echt beide ouders Turks?quote:
Hij is gewoon een imbeciel.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zijn echt beide ouders Turks?
Turks en Nederlands scheef beheersentenzij je het fokt natuurlijk
Succes! Denk aan dat je weer lekker kunt eten als je van die stoel af bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is gewoon een imbeciel.
Ik ga naar de tandarts. Bidt voor me.
Dat vroeg die niet.. hij vroeg of mijn beide ouders Turks zijn? moeilijk hé NL's lezen en begrijpen?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is gewoon een imbeciel.
Ik ga naar de tandarts. Bidt voor me.
Zegt de kaasturkquote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof hij weet wat ahlaksiz betekent, fucking neppe Turk dat 'ie is.
Smakelijk eten.
ze bedoelde er wss mee dat zij het ook niet weet, zo'n mongoontje ben jequote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Dat vroeg die niet.. hij vroeg of mijn beide ouders Turks zijn? moeilijk hé NL's lezen en begrijpen?
Enjah.. me ouders zijn beide Turks.
ben ook foetsie doei.
'Hij'quote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Dat vroeg die niet.. hij vroeg of mijn beide ouders Turks zijn? moeilijk hé NL's lezen en begrijpen?
Enjah.. me ouders zijn beide Turks.
ben ook foetsie doei.
Ah, vandaar de unibrow.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben ook een hij, alleen jullie weten het niet
Als jij me verleden niet kent, houdt dan gewoon je kanker bek dicht.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze bedoelde er wss mee dat zij het ook niet weet, zo'n mongoontje ben je
beide ouders Turks en je kent geen Turks, ben je wel bij je ouders opgegroeid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |