jij nu slapen, hadi laterquote:Op woensdag 23 december 2009 00:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor 1x mag je het zeggen, want ik nu slapen! Slaap lekker bazin
En later mensen
weet je dat ik wel echt op haar lijk hanhahahahahahquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bilmi op dit moment...
[ afbeelding ]
Hayquote:
Trusten pestkop.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga ook slapen.Trusten allemaal.
Genoeg tienermeisjes geplaagd voor vandaag.
Je bent toch ook maar 19, dus moest ook voor jou gezellig zijn geweestquote:
iyi gecelerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga ook slapen.Trusten allemaal.
Genoeg tienermeisjes geplaagd voor vandaag.
tot vanmiddag had ik twee dagen niet geslapenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent toch ook maar 19, dus moest ook voor jou gezellig zijn geweest
Doe mij daar maar een link van.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een topic geopend over Turkish hunks. Dus, IHVK, TheMagblabla, Siddha abi, Genus, kom maar hier met jullie foto's.
merhaba canimquote:
olie worstelen en turken hequote:
Hehe, ja de eerste keer dat ik een fatsoenlijke discussie heb gevoerd onder een nieuwsbericht.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef siddha het volgende:
[..]
merhaba canimen het was een leuke discussie wat ik had he en jij sprong heel sterk in maar je weet ik heb altijd gelijk
wat is een hunk dan ?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef Ayca het volgende:
Maar je hebt ook een beetje een afwijkend idee van een hunk
een link?quote:
kivancquote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Ayca het volgende:
Ze valt op behaarde mannen, dat was al duidelijk![]()
Maarre ik vind kivanc wel een hunk![]()
Sorry, is onbedoeld dat ik lach maar je bedoelt fetisjisme toch?quote:
In het topic van borticinem, hierboven ergens staat ie.quote:
Het is niets mis met behaarde mannenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Ayca het volgende:
Ze valt op behaarde mannen, dat was al duidelijk![]()
Maarre ik vind kivanc wel een hunk![]()
Ja die ja, waarom weet jij zo goed waar ik het over heb? He, he, he?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef siddha het volgende:
[..]
Sorry, is onbedoeld dat ik lach maar je bedoelt fetisjisme toch?
Hangt van de plaats en de hoeveelheid afquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Het is niets mis met behaarde mannen![]()
Zij is echt mooi.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Aslı Tandoğan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |