Alsof hij weet wat ahlaksiz betekent, fucking neppe Turk dat 'ie is.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef GenusButeo het volgende:
Je weet niet eens wat sarcasme is, Manuel MeerTurk. Doe eens een strop om, dan trek ik het wel aan. Ahlaksiz.
Ik ga lunchen, kids.
Afiyet olsun.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef GenusButeo het volgende:
Je weet niet eens wat sarcasme is, Manuel MeerTurk. Doe eens een strop om, dan trek ik het wel aan. Ahlaksiz.
Ik ga lunchen, kids.
Oh, maar is hij ook geen Turk of half?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een niet belangrijk persoon. Hij kan trouwens geen Turks.
leuk he mensen ''proberen'' zwart te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een niet belangrijk persoon. Hij kan trouwens geen Turks.
Hij is zogenaamd volbloed.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, maar is hij ook geen Turk of half?
ik moet eigk best wel om je lachenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
leuk he mensen ''proberen'' zwart te maken.
Die mouwloze?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een coltrui, http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_POL&shoptype=S: de laatste, welke kleur?
zijn echt beide ouders Turks?quote:
Hij is gewoon een imbeciel.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zijn echt beide ouders Turks?
Turks en Nederlands scheef beheersentenzij je het fokt natuurlijk
Succes! Denk aan dat je weer lekker kunt eten als je van die stoel af bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is gewoon een imbeciel.
Ik ga naar de tandarts. Bidt voor me.
Dat vroeg die niet.. hij vroeg of mijn beide ouders Turks zijn? moeilijk hé NL's lezen en begrijpen?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is gewoon een imbeciel.
Ik ga naar de tandarts. Bidt voor me.
Zegt de kaasturkquote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof hij weet wat ahlaksiz betekent, fucking neppe Turk dat 'ie is.
Smakelijk eten.
ze bedoelde er wss mee dat zij het ook niet weet, zo'n mongoontje ben jequote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Dat vroeg die niet.. hij vroeg of mijn beide ouders Turks zijn? moeilijk hé NL's lezen en begrijpen?
Enjah.. me ouders zijn beide Turks.
ben ook foetsie doei.
'Hij'quote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Dat vroeg die niet.. hij vroeg of mijn beide ouders Turks zijn? moeilijk hé NL's lezen en begrijpen?
Enjah.. me ouders zijn beide Turks.
ben ook foetsie doei.
Ah, vandaar de unibrow.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben ook een hij, alleen jullie weten het niet
Als jij me verleden niet kent, houdt dan gewoon je kanker bek dicht.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze bedoelde er wss mee dat zij het ook niet weet, zo'n mongoontje ben je
beide ouders Turks en je kent geen Turks, ben je wel bij je ouders opgegroeid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |