quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
hayirdirquote:
Netjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef IHVK het volgende:
Ik heb voor mijn tentamens die ik verpest had op wonderbaarlijke manier toch een 6,5 weten te scoren. Wat mij brengt op 1 herkansing. Dus ik hoef niet meer te leren in de kerstvakantie.
wat een gezwijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef IHVK het volgende:
Ik heb voor mijn tentamens die ik verpest had op wonderbaarlijke manier toch een 6,5 weten te scoren. Wat mij brengt op 1 herkansing. Dus ik hoef niet meer te leren in de kerstvakantie.
goedzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef IHVK het volgende:
mazzelaar yani, zwijnen met iets? nee?quote:
nooit gehoord vallaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
mazzelaar yani, zwijnen met iets? nee?
zo lok je het wel elf uit hehquote:
wattes? yaaa wattes?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hadhet echt niet van jou verwacht
volgens mij ben jij echt zo'n kutkind in het echt, je komt altijd met rare opmerkingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij vind Rookert zo'n bazin wel leuk
Wat? Leuk vinden? Het is mn zusje eerder hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij vind Rookert zo'n bazin wel leuk
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Rookert het volgende:
Hè, het jonge bloempje is er ook weer!
Je lijkt wel een Turk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat? Leuk vinden? Het is mn zusje eerder hoor
ik ben wel de baas over al m'n broers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat? Leuk vinden? Het is mn zusje eerder hoor
hangt er vanaf wat je plant, sommige dingen kan je in uur oogsten sonnige in een paar dagen, als je bv aardbeien plant nu, kan je het over 4 uur oogsten en zijn ze nog eens 4 uur te rapen voor maar daarna gaan ze dood, is me ook een paar keer overkomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Ayca het volgende:
En Slayage ik ken een paar mensen die aan farmville doen, maar zit sowieso weinig op facebook
oh en mijn plantjes zijn uitgedroogdwist niet dat je ze elke dag moest verzorgen:P
ik heb meerdere broers, waarvan ik er maar bij een paar zelf mee begonquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Turk.
Het is in ieder gevel de standaard Turkse smoes.
'bacim'
Haha wut ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt zo'n kutkind in het echt, je komt altijd met rare opmerkingen![]()
kutkind is niet echt negatief bedoeld
Meisjes van 16... Ik ben 19quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Turk.
'bacim'
Stilquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben wel de baas over al m'n broers.
nee je komt fokkerig over (fok!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha wut ik![]()
ik ben echt heul aardig int echt![]()
want kutkind kun je ook positief bedoelen natuurlijk
okay misschien had ik moeten zeggen de leukste cadeau is waar je zelf ook iets aan hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zei enige leuke cadeau is waar je zelf ook iets aan hebt
niet dat ik het verdedig.. ohnee, ik verdedig het wel, want 16-19 kan welquote:
'Dünya ahiret bacımsın.'quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Turk.
'bacim'
dat jij het ook kunt gebruiken of dat je iets hebt aan je blijdschap dat de ander blij is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
okay misschien had ik moeten zeggen de leukste cadeau is waar je zelf ook iets aan hebt
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie ik daar iets bloeien?
dat komt toch ook voor in zo'n clip over Turken?quote:
mij mag je ook inhuren voor het klappen!quote:
Oh ik lees straks die site wel even doorquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je plant, sommige dingen kan je in uur oogsten sonnige in een paar dagen, als je bv aardbeien plant nu, kan je het over 4 uur oogsten en zijn ze nog eens 4 uur te rapen voor maar daarna gaan ze dood, is me ook een paar keer overkomen
agressievelingquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
mij mag je ook inhuren voor het klappen!![]()
een andere keer alleen nu slapen laters mensjes
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat jij het ook kunt gebruiken of dat je iets hebt aan je blijdschap dat de ander blij is?
Familie gaat diep, moet je toch weten als zuiderlingquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie ik daar iets bloeien?
uff yaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef IHVK het volgende:
kutkind is niet negatief bedoeld.![]()
![]()
raap me op.
als je nuaardbeien plant kan je ze rapen om 0345 maar dan moet je ze wel rapen voor 0745 anders gaan ze doodquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ik lees straks die site wel even doorheb net aardbeien geplant trouwens
en zit nu op level 2! whoehoeee
Bilmi is op Rooooooookert... Bilmi is op Rooooooookert... Bilmi is op Rooooooookert... Ná nana na nána...quote:
Sterk is relatiefquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb lang nagedacht over deze opmerking
ik heb sterke broers
het toont m'n machtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit komt zo zwak over he, de bescherming van je broers inroepen.
rookert plagen, kusjes vragenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bilmi is op Rooooooookert... Bilmi is op Rooooooookert... Bilmi is op Rooooooookert... Ná nana na nána...
Dat had je eerder moeten zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je nuaardbeien plant kan je ze rapen om 0345 maar dan moet je ze wel rapen voor 0745 anders gaan ze doodeerste paar levels vlieg je doorheen, het is nu kerst trouwens, heb je al sneeuw en alles op je farm?
Hé, die is onder de gordel hè!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
rookert plagen, kusjes vragen
themagnificent is homo!!!!!!!!!
Ze zijn dus relatief zwakquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maakt niet uit, weet iig dat je niet tegen ze op kunt
Het wordt zo wel erg gayquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, die is onder de gordel hè!
Dan zeg je dus eigenlijk dat jij niets voorstelt.quote:
ik heb lekker wel sneeuw met farmvillequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten zeggenmaar het klopt, zit nu in level 3
nee geen sneeuw![]()
de waarheid..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, die is onder de gordel hè!
ben niet sterk genoegquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dan zeg je dus eigenlijk dat jij niets voorstelt.![]()
Gewoon je eigen persoon inzetten, heb je niemand anders voor nodig. Kan je best.
dat zeg je nu, wacht maar tot ie voor je deur staatquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zonder snor is ie niet meer zo stoer
Internetheldinquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, ze kunnen jou makkelijk aan dus ze zijn veel sterker adn jij
Hij is waarschijnijk 1.78 ofzo, dus ik zie hem niet eens met mijn 1.93 meter aan spierenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat zeg je nu, wacht maar tot ie voor je deur staat
jij weet niet hoeveel kracht er in die centimers zitquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is waarschijnijk 1.78 ofzo, dus ik zie hem niet eens met mijn 1.93 meter aan spieren
benide goturun, als ik haat, haat ik echtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom Ayca, we laten de tortelduifjes alleen.
Klopt, ik kon het niet meten, zn weinigquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij weet niet hoeveel kracht er in die centimers zit
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
slechte opmerkingquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, ik kon het niet meten, zn weinig
en nu stilquote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo slecht dat je er niks op weet te zeggen
Waar gaan we heenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |