Hehehe.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef IHVK het volgende:
Ik maak daar geen onderscheid tussen hoor, zo ruimdenkend ben ik wel.
Ik ben gewoon vet bang voor de tandarts. Het wachten in de wachtkamer is echt een hellll voor mij. Ik ga echt bijna dood, begin te zweten, trillen, ik val nog net niet flauw.quote:
Gewoon van die witte vullingen, geen idee of het kwik is.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:05 schreef IHVK het volgende:
Je denkt teveel na over je tanden.
Heb je van die kwikvullingen of van die nieuwe?
Die kwikdingen kan je beter niet doorslikken hoor.
Okey, volgens mij kan je daar wel vanaf komen. Van zo een fobie.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vet bang voor de tandarts. Het wachten in de wachtkamer is echt een hellll voor mij. Ik ga echt bijna dood, begin te zweten, trillen, ik val nog net niet flauw.
wit=goed,quote:Op woensdag 23 december 2009 03:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon van die witte vullingen, geen idee of het kwik is.Het was twee jaar terug, ik ben er nog steeds dus.
Laat ze vervangen? Of neem een kroon, in Turkije kun je ze vet goedkoop laten zetten.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
wit=goed,
ik heb die van vroeger nog 1 of 2 in mijn mond, eigenlijk wil ik er vanaf, want er zit kwik in je mond.
kan je zelf doen bij specials of extras in marketplacequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten zeggenmaar het klopt, zit nu in level 3
nee geen sneeuw![]()
Had ik al eens gezegd dat 99% van de facebookgebruikers denkt dat farmville dood moet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Ayca het volgende:
En Slayage ik ken een paar mensen die aan farmville doen, maar zit sowieso weinig op facebook
oh en mijn plantjes zijn uitgedroogdwist niet dat je ze elke dag moest verzorgen:P
Jij bent een faghag van de bovenste plank, dus dat hoort geen probleem te zijn.quote:
Discriminazi!quote:Op woensdag 23 december 2009 03:00 schreef IHVK het volgende:
Ik maak daar geen onderscheid tussen hoor, zo ruimdenkend ben ik wel.
Hoi, Manuel MeerTurk. Ik heb een kerstmuts op. Wat vind je daarvan?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent een faghag van de bovenste plank, dus dat hoort geen probleem te zijn.![]()
Goedemorgen!
Vraag of ze met mij mee wil om mijn hand vast te houden.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem mijn moeder moet vandaag ook naar de tandarts, haar tand is afgebroken, maar dat is niet niet zo lang geleden gebeurd.
Yakin olsaydi yapardi.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vraag of ze met mij mee wil om mijn hand vast te houden.
Hehehe.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Yakin olsaydi yapardi.![]()
Ze heeft genoeg ervaring met m'n zusje, zij hield gewoon haar mond dicht.Zijn ze naar een andere stad geweest, speciale behandeling.
Laten we al onze tanden eruit trekken en een kunstgebit nemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mijn gebit gaat denk ik ook dood...ik heb de laatste tijd nog meer eetmomenten per dag dan normaal en ik poets ook heel vaak 1 minuut na het eten ofzo, omdat ik dan weg moet....
Eerlijk gezegd, is dat geen slecht plan, maar ik doe het wel als m'n gebit er echt slecht aan toe is. Overal een oplossing voor.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laten we al onze tanden eruit trekken en een kunstgebit nemen.
Die hard opa.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik liep gister buiten met m'n opa, beetje praten enzo, begint hij uit het niets te rennen en zegt "bende parkinson varmis, parkinson bende ne gezer!" Ik stond echt zo:-->
-->
en liet hem maar stoppen, vertelde hij doodleuk dat hij vaker "hardloopt", terwijl het nu ook nog eens lekker glad is buiten.
Je hoeft niet bang te zijn, lieverd. Dat is nergens voor nodig. Dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Om half drie heb ik een afspraak. Dat is al bijna.
Ja, alleen jammer dat het niet zo veilig is, maar niets aan te doen, alsof hij naar anderen gaat luisteren. Ik ben weg, succes bij de tandarts Zeliha abla.quote:
Klootzak.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn, lieverd. Dat is nergens voor nodig. Dus.
Hahaha. Dank je wel lief.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het niet zo veilig is, maar niets aan te doen, alsof hij naar anderen gaat luisteren. Ik ben weg, succes bij de tandarts Zeliha abla.
quote:
ehh, koop een taart en vier 't?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoi, Manuel MeerTurk. Ik heb een kerstmuts op. Wat vind je daarvan?
Hebben we al gedaan. Met een taart van MultiVlaai die we van de buren hebben gekregen. Leuk, hè.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ehh, koop een taart en vier 't?
wrm geen monchou taart¿quote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan. Met een taart van MultiVlaai die we van de buren hebben gekregen. Leuk, hè.
Neem er dan één gewoon!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:48 schreef MrChill007 het volgende:
Ik kreeg net voor de zoveelste keer weer een mail van zo Turkse bedrijf of ik een penis vergroting wou.WTF
aan wie? edit: ohquote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik zal eerst ff toestemming vragen aan 'm.
Als je nou niet in België woonde kon ik je handje vasthouden.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb zoveel pijn dat het ik wel MOET gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |